|

چطور شلوار جین مناسب خود را پیدا کنیم؟ / فرم بدنتو بشناسی میفهمی چه مدلی بهت میاد

در این مقاله در جواب به این سوال که چطور شلوار جین مناسب خود را پیدا کنیم به معرفی فرم بدن ها و شلوار مناسب اون ها پرداختیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا دیگه کمتر کسی پیدا میشه که بد تیپ باشه چرا که با وجود شبکه های مجازی و پیج ها و کانال های مرتبط با مد و فشن هر کسی از گوشه و کنار برای خودش یه سری اطلاعات جمع میکنه و با استفاده از اون ها سبک خودش رو پیاده سازی میکنه البته که در این بین هستن کسانی که تقلید میکنن که خب در این مواقع برای تقلید هم باید ببینیم که اون تیپ و لباس تو تن ما خوب میشه یا نه مثلا صندل های مد امسال رو که از نظر میگذرونیم ببینیم اون دسته از پاشنه بلندها که مد شدن به ما میان یا نه چون در صورتی که قدمون بلند باشه و خیلی لاغر باشیم مسلما پوشیدن این مدل از صندل ها اصلا کار جالبی نخواهد بود. 

بنابراین در صورتی که میخواهید یه استایل خوب داشته باشید باید بدونید که چه مدل لباس هایی بهتون میاد و صد البته که فرم بدنتون چی هست مثلا در صورتی که شانه های پهنی دارید و پایین تنه تون نسبت به بالاتنه کوچک تر هست باید لباس مناسب خانم های چهار شانه رو بپوشید تا اینجوری تعادل رو در اندامتون رعایت کرده باشید و ز یبا و خوش استایل تر دیده بشید. حالا در این مقاله میخواهیم راجبه شلوار جین مناسب با اندام شما باهاتون صحبت کنیم چرا که این آیتم بسیار در استایل های مختلف استفاده میشه بنابراین باید با شناخت اندام خودتون بتونید شلوار جین مناسبتون رو پیدا کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید تا این کار براتون مثل آب خوردن بشه.

چطور شلوار جین مناسب خود را پیدا کنیم

شلوار جین مناسب تیپ بدنی سیب شکل

اون دسته از خانوم ها که بالاتنه ی متوسط و یا نسبتا درشت دارن و پایین تنه شون کوچک هست فرم بدنی سیبی شکل دارن و در بیشتر اوقات هم پاهاشون کوتاهه که خب برای این فرم بدن مهم هست که شما توجه رو از بالاتنه ی خودتون دور کنید و به سراغ اون دسته از لباس ها برید که پایین تنه ی شما رو در مقابل بالا تنه به تعادل میرسونن که برای این منظور بهترین انتخاب در زمینه ی شلوار جین اون هایی که فاق بلند و گشاد هستنه مثل واید لگ ها و بوت کات ها.

چطور شلوار جین مناسب خود را پیدا کنیم

شلوار جین مناسب تیپ بدنی گلابی‌شکل

خانوم هایی که بازوها و شانه ها شون کوچکه و در حالت کلی بالاتنه ی کوچکی دارن و گودی کمر و پایین تنه ی بزرگ دارن اندامشون به شکل گلابی هست که از شایع ترین اندام ها در جهان هست و خیلی از خانوم ها این فرم بدن رو دارن. خانوم هایی که اندام اون ها به شکل گلابی هست میتونن با رفتن به سراغ شلوار جین های بگ، راسته و دمپا در اندام خودشون تعادل رو ایجاد کنن و برای خوش استایل تر دیده شدنشون هم بهتره که از کمربند استفاده کنن.

چطور شلوار جین مناسب خود را پیدا کنیم

شلوار جین مناسب تیپ بدنی ساعت شنی

اون هایی که اندامشون ساعت شنی هست بالاتنه و پایین تنه ی یکسانی دارن و در قسمت کمر، کمرشون باریک هست. این دسته از خانوم ها در صورتی که میخوان سراغ شلوار جین مناسب با اندام خودشون برن باید از شلوار جین های یه مقدار دمپا گشاد و یا شلوار های دمپا راسته استفاده کنند تا کمرشون متعادل تر دیده بشه.

چطور شلوار جین مناسب خود را پیدا کنیم

شلوار جین مناسب تیپ بدنی توت فرنگی شکل

این نوع فرم بدن به مثلث معکوس هم معروفه و اون هایی که از این نوع فرم بدن برخوردار هستن بالاتنه شون نسبت به پایین تنه بزرگ تره و شانه های پهنی دارن و در بیشتر اوقات هم پاهاشون لاغره که خب در صورتی که دارای این نوع از فرم بدن هستید توصیه ی ما به شما برای انتخاب شلوار جین مناسب شلوار های گشاد و راسته هست چرا که تمرکز رو از بالا تنه ی شما برمیدارن و تعادل رو در اندام شما ایجاد میکنن.

چطور شلوار جین مناسب خود را پیدا کنیم

شلوار جین مناسب تیپ بدنی لاغر

اون دسته از خانوم هایی که بالاتنه و پایین تنه شون یکسان هست از اندام لاغر برخوردار بوده و پاهای بلندی دارن که بهتره برای شلوار جین به سراغ اون هایی بگ و یا دمپا هستن برن تا پاهاشون پر تر دیده بشه.

چطور شلوار جین مناسب خود را پیدا کنیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی