|

مانتو لی شیک / اگه دختری هستی که میخوای جذاب بودنت حفظ بشه اینجوری استایل کن

اگر تو هم دختری هستی که دلت میخواد امسال یه مانتو لی خوشگل داشته باشی، پس حتما با این مطلب همراه شو که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها مغازه ها پر شدن از خانوما و آقایونی که دارن واسه استایل عیدشون خرید میکنن. آخه میدونید که تو عید ما ایرانی ها رسم داریم و البته ذوق داریم که سر تا پای تیپمون رو نو کنیم و لباس های جدید بگیریم. واقعا دیگه دم دمای عید اتاق پرو ها صف میشه و باید واسه هر بار پرو یه نیم ساعتی اول تو صف وایسی. مهم ترین بخش استایل هر خانومی هم که مانتو هستش و اصولا خانوما رو اونچه که به عنوان مانتو میپپوشن حساسن. حالا اون مانتو میخواد مانتو کتی باشه و یا مانتو بهاره. البته که مانتو های سبک شومیزی و یا حصیری و غیره هم محبوبیت خوبی دارند و از اونجایی که عید یه فصل خوشگله به نام بهار، مانتوهای خنک بیشتر مورد استقبال قرار میگیره.

مثلا مانتو لی کاغذی خیلی خوشگله. اینجوریه که واسه هر محفلی میتونه خوب باشه و از مهمونی رسمی گرفته، تا دورهمی ترین مهمونی که با دوستاتون میرید جذاب باشه. جین از دست جنس هایی محسوب میشه که همیشه و همیشه مورد توجه خانوما تو هر سن و سالی بوده. آخه میدونید که جین فقط مانتو نیست و در اصل شلوارهای جین خیلی محبوب هستن و طرفدار دارند. اما خب اگر بخوایم حق رو در نظر بگیریم مانتوهای لی هم ظواهر دلبرانه خاصی دارند چرا که اغلب میتونن استفاده بشن. لباس های از جنس لی هم برای پاییز و هم تابستون و بهار خوبن که خب تو زمستون هم میشه از سبک کت های کرک دار خرید و استفاده کرد. می بینی؟ این لعنتیه جذاب واسه همه جا کاربرد داره. در ادامه ببینیم و آشنا بشیم با انواع استایل با مانتو لی کاغذی رو.

مانتو لی شیک

مانتو مشکی لی کاغذی با با شلوار لی مشکی

اغلب افرا لی های رنگ آبی پررنگ رو میخرن و استفاده دارند. در حالی که لی ها در رنگ هایی همچون انواع آبی ها و مشکی و ذغالی نیز مورد استفاده قرار میگیرند. اگر از دست افرادی هستید که دلتون میخواد متفاوت باشید، اما در عین حال زیبا و جذاب، پس حتما از مانتو لی های رنگ ذغالی و یا مشکی کمک بگیرید. تازه یکسری از خانوما هم هستن که کلا بلک پوش هستن و با رنگ ها حال نمیکنن که در این شرایط نیز هم شلوار ذغالی و هم مانتو لی ذغالی میتونه عالی باشه.

مانتو لی شیک

اگه دلت یه رنگ همیشه پوش میخواد، مانتو لی آبی پررنگ عالیه

همونطور که ابتدای متن هم اشاره کردیم لی ها اغلب در رنگ های پررنگ هستن که دیده میشن. آخه میدونید که انتخاب رنگ لباس خیلی هم بستگی به رنگ پوست افراد داره و اونچه که مشخصه اینه که مانتو جیم های پررنگ دوست داشتنی تر هستن و یا شاید هم عادی تر. حال یعنی چی؟ یعنی بانوانی که دوست دارند تا کمتر مورد توجه باشند و کمتر جسارت به خرج دهند اغلب از رنگ های پررنگ برای لباس های لی انتخاب می کنند. البته که ای رنگ زیبایی خاص خودش رو داره و میتونه خیلی از افراد رو خوشگل تر از اونچه که بودند نشون بده.

مانتو لی شیک

مانتو لی شیک

دختر جسوری هستی؟ پس مانتو لی آبی کمرنگ یخی بپوش

من به شخصه شیفته مانتو های لی کمرنگ هستم. آخه میدونید چیه؟ این رنگ میتونه رنگ پوست هایی که گندمی هست رو روشن تر نشون بده و از طرفی هم انگار یه جلای خاصی به چهره و ظاهرشون میبخشه. مانتو لی آبی کمرنگ به همراه انواع و اقسام شال های جیغ خوشگل میشه و از طرفی هم میتونید از شلوار بوت کات کمرنگ استفاده کنید و یه استایل معرکه و دخترونه بسازید.

مانتو لی شیک

مانتو لی شیک

مانتو لی کمرنگ با شلوار پررنگ خوب نیست! و بالعکس

این رو هم فراموش نکنید که دوره استفاده از روشنو تیره ها به صورت با هم تموم شده و دیگه دختر خانوما نمیان رو رنگ لی کمرنگ و پررنگ رو در یک استایل بپوشند. 

مانتو لی شیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • گلی ارسالی در

    من بلوز لی تو عکس دومی رو میخوام چجوری،سفارش بدم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها