|

مانتو مشکی شیک / خوش سلیقگی و جذابیت رو با استایل مشکی بچش اینا همه فن حریفن

مانتو مهمترین قسمت تو تیپ هر بانویی محسوب میشه که در این مطلب قراره با محبوب ترین رنگ هم اشنا بشیم و ببینیم این رنگ رو در مدل مانتوهای مختلف

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در این دنیا اندازه موهای سر من و شما رنگ وجود داره. رنگ هایی که از ترکیب رنگ های اصلی در چرخه رنگ، مخلوط شدن و ترکیباتی بی نظیر خلق کرده اند. البته که این ترکیبات به همینجا ختم نمیشه و همچنان این قاطی شدنه ادامه داره و رنگی جدید آفریده میشه. اما در این بین بی شک تیره ترین رنگ یعنی مشکی طرفداران بسیار زیادی داره چرا که یه رنگ خاصه. مشکی رو میشه تنها ترین رنگ دونست که با هرررر تناژ و سبک رنگی هماهنگ میشه و آخ نمیگه. شیکی رنگ مشکی در استایل اونقدری محبوبه که با وجود تیره بودن این رنگ، اما در واقع برای تموم مهمونی ها از شادترین گرفته تا غمگین ترین، ایده آله و میتونه خودش رو با فضا وفق بده.

مانتو برای بانوان اصلی ترین قسمت استایل محسوب میشه که اگر به رنگ مشکی باشه به درد ست کردن با همه طور استایلی میخوره. مانتو مشکی هواداران بسیاری داره که البته با توجه به سبک و مدل مانتو میشه انتخاب کرد چی رو کجا و یا چی پوشید. اگر شما هم از شیفتگان مانتو مشکی هستید پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید که قراره انواع سبک مانتو مشکی ها رو بینیم و بدت بریم.

مانتو مشکی شیک

مانتو مشکی زنانه مدل ساده و اسپرت

خیلی از خانوما هستند که علاقمند به تیپ های ساده و اسپرت می باشند، که خب در این شرایط استفاده از مانتو های ساده و اسپرت به رنگ مشکی واقعا گزینه های ایده آلی میشن. طراحی ساده و بدون هیچ پیچیدگی در این مدل از مانتو ها یه ظاهر شیک و منحصر به فرد برای استایل روزانه میسازه که خب به همراه شال و روسری مشکی و اکسسوری‌های محدود، میتونید استایل جذاب طبق سلیقه خودتون رو داشته باشید.

مانتو مشکی شیک

مانتو مشکی مدل مجلسی واسه محافل خاص

اگر به دنبال یه مانتو مشکی زنونه برای مراسمات و لحظات خاص هستید، میتونید مدل های با جزییات خاص برای مانتو انتخاب کنید. با استفاده از جنس‌ های با کیفیت عالی و طرح های خوشگل، در واقع شما این سبک مانتو رو هر کجا که بپوشید جذاب خواهید شد. یادتون نره که به همراه مانتو مشکی زنونه مجلسی، حتما از جواهرات مناسب استفاده میکنید که ظاهرتون ور حسابی بی نظیر میتونه.

مانتو مشکی شیک

مدل های مانتو مشکی بلند با ظاهری بی نظیر

اگر نمیدونید بدونید، که استایل کردن با مانتو مشکی بلند یکی از راه های خوشتیپ شدن و داشتن تیپی بی نظیر و شیک می باشد. این سبک با طراحی منحصر به فردی که داره میتونه ظاهر شما رو در مراسمات و محافل مختلف زیبا و شیک کنه.

مانتو مشکی شیک

مانتو مشکی شیک

مانتو کتی مشکی واسه داشتن یه استایل رسمی طور

یکی از امن ترین و قدیمی ترین اصول ست کردن مانتو مشکی، کمک گیری از رنگ مشکی به شکل کلی می باشد. در اینجا شما میتونید تیپ کاملا مشکی خودتون رو با یه کفش کلاسیک با پاشنه‌ ای کوتاه یا فلت و یک کیف دستی مشکی ست کنید و لذتش رو برید.

مانتو مشکی شیک

مانتو مشکی به سبک توری دار

این سبک از مانتوها با داشتن یه لایه از تور خیلی خوشگل میشن و ظاهری خیره کننده پیدا میکنن. برای داشتن یه استایل کژوال روزمره میتونید از این سبک مانتوها استفاده کنید و زیباترین بشید.

مانتو مشکی شیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی