|

شومیز مهمونی مناسب عید / شومیز خریدن راحته ولی چی رو با چی بپوشی سخته که یادت دادم

شومیز یه لباس خوشگل واسه عیده که میتونه خیلی استایل شما رو شیک کنه اما به شرط اینکه بدونید چی رو با چی بپوشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو تکاپوی خرید لباس هستید و کم کم دیگه استایل شما در حال تکمیل شنه؟ به اون چیزی که قراره تو مهمونی های عیدانه بپوشید هم فکر کردید؟ قطع با مانتو نشتن که جالب نیست و از طرفی هم شما چه مهمونی رسمی داشته باشید چه خودمونی و راحت، خب شیک بودن تو عید نوروز از رسم های قدیم ندیم ما ایرانی هاست. پس بیاین یه فکری هم به حال اون زمانی کنیم که چه به عنوان میزبان هستید و چه به عنوان مهمان. مثلا شومیز! بله شاید بشه گفت شومیز تنها لباسیه که به درد همممممه جوره دورهمی میخوره. از اون خودمونیاش گرفته، تا لاکچری ترین و رسمی تریناش. 

شومیز لباسی به شدت شکیل و زیباست که میتونه با خیلی از عناصر استایل هم به راحتیه آب خوردن ست بشه. شومیز ها انواع به شدت متنوع و مختلفی دارن با رنگ های متفاوت به طوری که شما هر سبک لباسی داشته باشید یه شومیز خوب و خوشگل واسش پیدا میشه. تنها کافیه لب تر کنید که برای باقی قسمت ها چی میخواین بپوشی! اما خیلی از خانوما هم هستن که اصلا نمیدونن چی رو با چی بپوشن بهتره. کدوم مدل شومیز با چه لباسی بهتره! اگر شما هم این مشکل رو دارید پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید تا زیباترین بانوی محفل شید.

شومیز مجلسی با چی بپوشیم

شومیز مجلسی حریر شیک

شومیز های مدل حریر اونقدری دلبرانه هستن که به راحتی میتونن با انواع مختلف لباس مثل دامن های کوتاه و بلند، شلوار جین های مختلف ست بشن و زیبایی شما رو تمام و کمال کنند. البته که شومیز حریر اگر به درستی انتخاب بشه میتونه با شلوار های پارچه ای قد نود راسته و یا شلوار های بوت کات پارچه ای هم حسابی خوشگل بشه.

شومیز مجلسی با چی بپوشیم

شومیز با طرح گل و بهاری

معمولا بازار فروش هر لباس و لاک ناخنی با طرح گل تو بهار حسابی داغه و توجه خانوما رو به خودش جلب میکنه. در واقع شما با پوشیدن یک شومیز با طرح گل هم روحیه خودتون رو تازه کرده اید، هم اینکه یه حس خوب و طراوت به فرد مقابلتون خواهید داد.

شومیز های طرح گل که یه شلوغی خوشگلی به بالاتنه میدن، میتونن همراه با دامن های جین کوتاه زیبایی خاصی داشته باشند. از طرفی هم این استایل یه سبک کژوال به خودش میگیره که میتونید با پوشیدن یک صندل استیل خود را تکمیل کنید.

شومیز مجلسی با چی بپوشیم

شومیز های طرح دار و فانتزی

شومیز ها فقط طرح گلدار نیستن و اگر گل گلی ندوست، پس برو سراغ طرح هایی مثل خال خالی که خیلی دخترونه و نازه. شومیز هایی که مروارید دوزی دارند و یا اینکه با مدل های یقه خاص تزیین شدن و تو آستین و یقه چین دارند نیز گزینه هایی مناسب برای استیل کردن در مهمونی های عید می باشد.

شومیز مجلسی با چی بپوشیم

شومیز ساده با مدلای دلبرانه

شومیز ها تنها آیتم هایی در لباس هستند که تو قسمت یقه به شدت تنوع دارن و میتونن خیلی خوشگل باشن. شما میتونید بسته به سلقه ای که داردی، و البته مدل مهمونی که قراره برید، این شومیز رو انتخاب کنید. شومیز های ساده که سادگیشون تو تموم قسمتا هستش میتونن با هر لباسی ست بشن. انواع شلوار ها، انواع دامن ها همخونی خوبی دارند. اما اگر به سبک مدل یقه ها دقت کنید خیلی راحت می تونید با توجه به رنگ لباس، اونچه که دلتون میخواد رو برای پایین تنه بپوشید.

شومیز مجلسی با چی بپوشیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی