|

واقعا هنوز نمیدونی چه رنگ رژی به پوستت میاد! / با انتخاب درستش میکاپت معرکه میشه

در این مقاله به پاسخ این سوال که چه رنگ رژی به پوستم میاد پرداختیم تا بتونید بهترین رنگ رو با توجه به ویژگی های پوستتون انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرایش کردن این روزا دیگه تبدیل شده به یه بتونه کاری کامل و خب دیگه هر کسی برای خودش یه عالمه لوازم آرایش داره که با استفاده از اون ها هر چاله چوله ای توی چهره اش هست رو از بین میبره و میشه یه ملکه ی واقعی ولی جدا از بتونه کاری هایی که میشه با آرایش انجام داد یه سری از وقتا هست که آرایش میتونه یه راه آسون و خوب برای زیبایی باشه مثلا خیلی ها برای داشتن لب های بزرگ به سراغ تزریق ژل میرن در حالی که برجسته کردن لب با آرایش میتونه به راحتی هر چه تمام تر لب های شما رو بزرگ و برجسته کنه بدون این که نیازی به این که به سراغ راه های تهاجمی برید داشته باشید که هم هزینه بر هستن و هم در برخی از مواقع میتونن براتون ضرر هم داشته باشن.

پس با این حساب میشه گفت که آرایش میتونه یه گزینه ی راحت برای زیباتر شدن باشه ولی به شرطی که شما به این راه بیش از حد وابسته نشید و طوری نشه که بخواهید تا دم در و برای انداختن آشغالا هم با آرایش برید و نتونید توی جمع ها بدون آرایش و میکاپ ظاهر بشید. از طرف دیگه مهم هست که لوازم آرایشی رو با توجه به ویژگی های ظاهری خودتون مثل رنگ و جنس پوست انتخاب کنید مثلا در صورتی که پوست خشکی دارید به سراغ بهترین ضد آفتاب ها برای پوست خشک برید تا بهترین نتیجه رو از کرمتون بگیرید. پس قبل از هر چیزی نسبت به پوستتون باید یه سری اطلاعات داشته باشید مثلا برای خیلی ها سواله که چه رنگ رژی به پوستم میاد که در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

چه رنگ رژی به پوستم میاد

پوستم چه رنگیه؟

برای این که رنگ پوستتون رو تعیین کنید باید پوست خودتون رو توی نور طبیعی بررسی کنید چرا که نور طبیعی رو میشه بهترین شاخص برای تعیین رنگ دقیق پوست بشمار آوورد؛ برای این منظور دستتون رو چند لحظه زیر نور آفتاب بگیرید و با توجه به اطلاعات زیر رنگ اون رو تعیین کنید:

پوست سفید: این رنگ پوست زیر تور شفاف و رنگ پریده به نظر میرسه، اون هایی که این رنگ پوست رو دارن بعد از برنزه شدن دچار آفتاب سوختگی و التهاب پوست میشن. بودن کک و مک های قهوه ای و قرمز روی پوست این دسته از افراد بسیار شایع هست.

پوست گندمی: اون دسته از افرادی که این رنگ پوست رو دارن به محض این که در مقابل آفتاب قرار میگیرن برنزه میشه و نسبت به افرادی که دارای رنگ پوست روشن هستن حساسیت کمتری دارن و به ندرت دچار التهاب پوستی و آفتاب سوختگی به دلیل نور خورشید میشن.

پوست برنز: افراد پوست زیتونی و یا برنز دارای طیف رنگ گرمی هستن و به طور معمول دچار التهاب پوستی، حساسیت، آفتاب سوختگی و یا کک و مک نمیشن.

پوست سبزه: افراد با رنگ پوست سبزه طیف تیره رنگ پوست رو شامل میشن. این افراد بیشتر دارای موهای قهوه ای تیره و مشکی هستن و احتمال حساسیت و آفتاب سوختگیشون بسیار کم تر از رنگ پوست های دیگه هست.

حالا بریم برای دونستن این که به هر کدوم از این رنگ پوست ها چه رنگ رژی میاد.

رژ5

به پوست سفید و روشن چه رنگ رژی میاد؟

شاید با خودتون بگید که خب به پوست سفید و روشن هر رنگ رژی میاد ولی باید به دنبال بهترین رنگ باشید که در این بین رنگ های هلویی، مرجانی، قرمز متوسط و نود رنگ هایی هستن که بی نهایت روی لب های شما که دارای پوست سفید هستید زیبا و خاص دیده میشن و میتونن یه هارمونی خاص و فوق العاده با رنگ پوستتون ایجاد کنن.

چه رنگ رژی به پوستم میاد

به پوست گندمی چه رنگ رژی میاد؟

پوست گندمی همیشه انتخاب براش سخت هست ولی خب توی کشور ما تعداد افراد دارای این رنگ پوست خیلی زیادن بنابراین باید به سراغ انتخاب بهترین رنگ برید چه توی لباس و چه رژ. به شمایی که دارای رنگ پوست گندمی هستید رژهایی با رنگ قرمز گیلاسی و طیف ارغوانی بسیار میان و میتونن یه پیشنهاد خاص باشن.

چه رنگ رژی به پوستم میاد

به پوست برنز و سبزه چه رنگ رژی میاد؟

خب از قدیم گفتن سفید سفید صد تومن سرخ و سفید سیصد تومن حالا که رسید به سبزه هر چی بگی میارزه نوبت شمایی که پوست برنز و سبزه دارید رسیده؛ به شما رنگ رژهای مرجانی، صورتی تیره و طیف قرمز روشن حسابی میاد و در صورت که رنگتون خیلی تیره بود میتونید با رژهایی به رنگ بنفش، قهوه ای و کاراملی زیباییتون رو چند برابر کنید.

چه رنگ رژی به پوستم میاد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی