|

خوشگلترین مدل های ظروف آجیل خوری / مگه سالی چند بار عیده بیا ازین ظرفا بخر لاکچری

دم عیده و خیلی از خانومها به دنبال مدل های ظروف آجیل خوری هستن که ببینن کدوم جذابتره که در اینجا با انواع اونها آشما خواهید شد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- ایرانی ها کلا از همون قدیم ندیما عادت داشتن که تجملات رو در نظر بگیرن و واسه هر مهمانی و مراسمی یه عالمه خوشمزه جات خفن تدارک ببینن. از طرفی هم قسمت تجمل گرایی موضوع اینجاست که واسه هر خوردنی یه ظرف مخصوص دارند و بی شک عید نوروز هم که مهم ترین عید و شروع بهار هستش، تموم تلاششون رو میکنن که چیزی کم نباشه. یکی از طروفی که خیلی استفاده میشه به خصوص در عید نوروز و شب یلدا، ظرف های آجیل خوری هستش که یه فضای خوشگل جهت نگهداری این خوشمزه جات جذابه.

آخه میدونید که آجیل از پای ثابت های این دو جشن ما ایرانی هاست و خیلیم باهاشون حال می کنیم! این ظروف انواع و اقسام مختلفی دارند که خب میشه گفت هم از نظر جنسی و هم طرح و رنگ تنوع بسیاری رو پیش روی افراد قرار دادن. در مطلب قبلی راجب انواع ظرف میوه خوری صحبت کردیم، اما اینبار میخوایم انواع ظروف آجیل خوری رو بشناسیم تا بتونیم خوشگلترین و مناسب ترین ظرف رو انتخاب کنیم. ظرف های آجیل خورری هم به صورت تک هستن و هم به شکل سرویس که خب در مدل های مختلفی همچون سرامیکی، مسی، کریستال، چینی و چوبی در بازار موجود هستن.

انواع مدل ظروف آجیل خوری

ظرف آجیل خوری شیشه ای و کریستالی بسیار شیک

یکی از پرفروش ترین ظروف برای آجیل خوری از جنس شیشه و یا کریستال می باشد که برای پذیرایی خیلی شیکه. این ظرف ها با توجه به شفافیت و درخشندگی که دارند معمولا باب میل و سلیقه بسیاری از  افراد هستند. این روزها دیگه سبک ظروف شیشه ای و کریستالی خیلی طرح و مدل دارن و حسابی دست شما رو در انتخاب باز میزارن. اما نکته مهمی که وجود داره اینه که باید توجه داشته باشید ظرف آجیل خوری کریستالی شما دارای سرب می باشد که خب برای بدن مضره و مقاومت پایینی هم داره.

انواع مدل ظروف آجیل خوری

ظرف آجیل خوری سرامیکی و چینی همیشه رو مد

مدتی میشه که نمونه ظرف های پذیرایی به سبک آجیل خوری سرامیکی سفید حسابی محبوب شده. چرا که خب خیلیا هستند که بر این نظرن این ظروف سرامیکی ساده هیچوقت از مد نمیفته و همیشه ترنده. جذابیتی که این سبک از ظروف دارن دمده نخواهد شد و به علاوه اینکه این مدل ظروف رو خیلی راحت میشه با انواع دیگر ظرف ها ست کرد. نمونه ظروف پذیرایی چینی هم تقریبا از تنوع بسیار بالا و خوبی برخوردار هستن و مثل ظرف های شیشه ای جزو بهداشتی ترین جنس ظروف نیز به شمار میان.

انواع مدل ظروف آجیل خوری

ظروف آجیل خوری مسی دلبرانه ای متفاوت

آجیل خوری های از جنس مس هم تنوع زیادی در ظاهر دارن و میتونن تاثیر خوبی در دکوراسیون منزل شما داشته باشند. اما حواستون باشه که باید مطابق با دکور خونتون اونها رو انتخاب کنید. در هنگام پذیرایی خیلی از خانوم ها هستند که از ظروف مسی استفاده می کنن ، مخصوصا اینکه با بکارگیری تکنولوژی نانو آنتی اکسید در ساختار این ظروف، از تغییر رنگ و تیره شدنشون هم جلوگیری میشه و دیگه لازم نیست نگران این موضوع باشید. البته که قیمت بالاتری هم دارند. آجیل خوری های مسی میتونن یه نمای متفاوت به چیدمان و پذیرایی شما بدن.

انواع مدل ظروف آجیل خوری

آجیل خوری فیروزه کوب فاخرانه

بیشتر از هفتاد ساله که از هنر فیروزه کوبی تو کشور ما استفاده میشه که خب این روزها هم قطب اصلی این شهر اصفهان می باشد. در واقع ترکیب هنر فیروزه کوبی با ظروف مسی میتونن جلوه به شدت چشمگیری به ظرف ها ببخشند. ظرف های آجیل خوری که درشون از این هنر استفاده شده، خیلی پرطرفدار و خوشگلن و همچنین باعث زیباتر جلوه دادن دکوراسیون فضای شم خواهند شد. اما یادتون نره که این ظرف ها بیشتر به عنوان ظروف دکوری استفاده میشن و به اندازه کمی پذیرایی و خوشگلاسیون خوراکی های شما میان خیلی خانومانه و لاکچری چند ساعتی بهتون خدمات بدن و برن سرجاشون بنشینن!

انواع مدل ظروف آجیل خوری

آجیل خوری اردو خوری چوبی

آجیل خوری و یا اردو خوری چوبی ظروفی هستند چند تیکه که خب تو خیلی از خونه های امروزی دیده میشن. ان ظروف بیا سرو همزمان چند مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرن. ظروف چوبی حال و هوایی از طبیعت رو با خودشون به همراه دارن که میتونن متناسب با هر دکوراسیونی خودشون رو راحتی وفق بدن. اگر ظروف چوبی رو با دست بشویید میتونید یه عالمه ازشون استفاده کنین و یادتون نره که داخل ماشین ظرفشویی و ماکروویو نباید قرارشون داد چرا که باعث آسیب اونها خواهید شد.

انواع مدل ظروف آجیل خوری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • A ارسالی در

    ظرف آجیل خالی مبارک ایرانی ها باشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی