|

انواع شیک ترین ظرف میوه خوری / کاسه بشقابای قدیمی دیگه خز شدن تو اینا میوه بچین ناناس

اگر بریا عید به دنبال خرید یک ظرف میوه خوری شیک هستید، پس بهتره که ابتدا با مدل های مختلف اونها آشنا بشید و بعد با ذهنی باز خرید کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ما ایرانی ها از همون قدیم ندیما هم رسم و رسومات خاصی تو زندگیامون داشتیم. مثلا اینکه از همون گذشته هم عاشق و شیفته تجملات بودیم و هستیم. و یا اینکه یکسری آراب به مانند مهمان داری داشتیم و هنوز هم داریم. ما ایرانی ها برای مهمانی که میاد خونمون خیلی ارزش قائلیم و میگیم "مهمون حبیب خداست". از طرفی هم خب پذیرایی های خاص خودمون رو داریم و حسابی تو این مهمان نوازی هامون سعی می کنیم از خوشمزه جات های مختلف استفاده کنیم. میدونید که غذاهای چرب و چیل زیادی میپزیم و از انواع شیرینی جات و شکلات و آجیل و میوه ها استفاده داریم.

البته این رو هم بگیم چون نزدیک به عید هستیم سخن از این خوراکی ها کردیم و قطعا تو شرایط خیلی عادی اینهمه بریزو بپاش نمی کنیم که! همونطور که گفتیم یکی از خوردنی های پایه ثابت ما ایرانی ها میوه هستش که خب وقتی مهمان میاد خونمون تو یه ظرف خوشگل میوه ها رنگارنگ می چینیم. این روزا با توجه به اینکه عید نوروز از رگ گردن بهمون نزدیک تره، خیلی از خانومها به دنبال ظروف برای پذیرایی عیدانه هستند و به همین دلیل هم ما در این مطلب قراره با ظروف مختلف میوه خوری آشنا بشیم. ظرف هایی که میتونن زیبایی چیدمان میوه رو چند برابر کنند، چرا که خودشون خیلی خوشگلن. این ظروف به مانند هر وسیله دیگه ای هر چند سال ترند های جدیدی دارند که مد میشن و اینجا قراره با جدید ترین مدل ظروف میوه خوری آشنا بشیم. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

ظرف میوه خوری

ظرف میوه خوری به چه ظرفی میگن؟

کاربرد ظروف در آشپزخانه هر خونه ای خیلی زیاده و میشه گفت نقش این وسایل رو در سرو و پذیرایی نباید نادیده بگیریم. ظرف میوه خوری هم در واقع همون ظرفیه که میشه انواع و اقسام میوه ها رو متناسب با حجمی که دارن، داخلشون جا داد و چید. کاربردی که این وسیله تو هر خونه ای داره به شکلیه که کمتر خونه ای پیدا میشه که ظرف میوه خوری نداشته باشه و تو همه خونه ها یک یا چند تا هست.

N1iPwdJcEuvMxWek

ظرف میوه خوری فلزی طرح هندسی خورشیدی

این مدل از میوه خوری یه سبد فلزی بدون پایه هستش که میتونه انتخابی بسیار مناسب جهت نگهداری میوه ها و پذیرایی در مهمانی ها باشه. حتی از این میز میتونید به عنوان سبد نان هم استفاده کنید. شاید بگین سادست اما طراحی مینیمال، متفاوت و البته مدرن بودن ش باعث خوشگلیه دو چندان و چشمگیر این محصول شده و یه جلوه جالب و یونیک داره راستی ناگفته نمونه که جنس این ظرف فلزی هستش و به شدت سبک و راحت.

از طرفی هم نباید فراموش بشه که به جهت حفظ کیفیت و زیبایی سبد، نباید از ماشین ظرفشویی استفاده داشه باشین و با یک اسفنج نرم ظرف رو شسته و با دستمال نرم هم خشکش کنید.

ظرف میوه خوری

ظرف میوه خوری چوبی طرح دایره ای گود

ظرف میوه خوری

هم میوه خوری بلوری پایه دار شیک و مجلسی

ظرف های بلوری از دست ظروفی هستند که این روزا علاوه بر خوشگلی که دارند، به عنوان محصولی بسیار پر کاربرد نیز مورد توجه قرار گرفتن. این سبک از ظروف جوری هستن که وقتی روی میز قرارشون میدین، زیبایی خاصی به میز شما هدیه میدن.

این ظرف رو میتونید داخل ماشین ظرف شویی قرار داده و بدون این که نگران شکستنش باشید اون رو بشویید.

ظرف میوه خوری

ظرف میوه خوری فانتزی فلزی مجلسی و مدرن

این سبک از ظروف واقعا ظاهر دلبرانه ای دارند به طوری که شما معمول ترین میوه ها مثل خیار و سیب رو هم داخلشون بچینید باز خوشگلیه فراوونی دارند. این ظروف در دو رنگ نقره ای و طلایی هستند که میتونید نسبت به سلیقه خود انتخاب کنید.

ظرف میوه خوری

یه ظاهر خاص با ظرف میوه خوری فلزی پایه دار مجلسی

ظرف میوه خوری

میوه خوری فلزی کروی مدل قفسی

ظرف میوه خوری

میوه خوری بدون پایه خودمونی طور

این مدل از ظرف ها نیز طرفدارای زیادی دارند که واسه مهمونی ها خودمونی طور جذابن. سابقه ای طولانی در میان خونواده ها داره و در مقایسه با مدل پایه دارش ارزون تره. ممکنه که تو چینش میوه یکم محدودیت داشته باشه چرا که ممکنه میوه هایی مثل انگور از لبه اش روی میز قرار بگیرند که ظاهر خوشایند نداره . در حالی که این امر برای ظرف پایه دار خب یه مزیت به حساب میاد.

ظرف میوه خوری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی