|

گیاهان آپارتمانی ارزان/ به گلا هم گفتیم قشنگ دور برداشتن گرون شدن اما اینا شیکن و مفت

در این مقاله چند تا از گیاهان آپارتمانی ارزان رو بهتون معرفی کردیم که میتونید از بین اون ها یه خرید مناسب و به صرفه داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که توی خونه هاشون گل و گیاه داشته باشن و دکور خونه رو با این زیبارویان سبز جلوه ی خاص ببخشن و خوبی هم که دارن این هست که شما میتونید با توجه به شرایطی که دارید به سراغ نگهداری از یه گل و گیاه خاص در بین اون ها برید مثلا در صورتی که نورگیر خونتون بد هست و اونقدرا که باید و شاید نور راهی به خونتون نداره و تاریکه میتونید به سراغ گیاهانی که نیاز به نور ندارند برید و از اون ها نگهداری کنید که خب در این صورت آرزوی نگهداری از گیاهان به دلتون نمیمونه و شما هم میتونید یه باغبون باشید که هر روز با محبت خالص به گل هاش میرسه.

یا به عنوان یه مثال دیگه شما حتی میتونید نیازتون به داشتن یه دکور لوکس و مجلل رو هم با گیاهان برطرف کنید! شاید با خودتون بگید چطوری؟ که باید بگیم خب شما میتونید به جای این که به سراغ وسیله های آنتیک و گرون قیمت برید که با وجود اون ها دکور رو خاص جلوه بدید به سراغ لاکچری ترین گیاهان آپارتمانی برید که مسلما هر چقدر قیمتشون بشه از وسایل آنتیک ارزون تر هستن و حتی کارایی بیشتری هم دارن یعنی هم میتونید با اون ها هوا رو تصفیه کنید و اکسیژن تازه داشته باشید و هم زیبایی دکور رو تضمین کنید. حالا در این مقاله هم میخواهیم گیاهان آپارتمانی ارزان رو بهتون معرفی کنیم که نباید گول عنوان ارزان بودن اون ها رو بخوید چون خیلی خوشگل هستن و از واجباته که اون ها رو توی خونتون داشته باشید، پس با در ادامه با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی ارزان

بنجامین از گیاهان آپارتمانی ارزان

برسیم به اولین گیاه ارزانی که میتونید در بین گیاهان آپارتمانی اون رو ببینید که از قضا بسیار هم زیبا و خاصه یعنی بنجامین زیبا رو که از محبوب ترین گیاهان در کشور آمریکا بشمار میاد و مردم به نگهداری از اون علاقه ی بسیاری دارن و یکی از دلایل این علاقه این هست که میشه بنجامین رو با قیمت خیلی پایینی خریداری کرد و همچنین بنجامین از شرایط نگهداری بسیاری راحتی برخورداره و شما میتونید درختچه ی اون رو در گوشه به گوشه ی خونتون جا بدید و از تماشای برگ های نیمه آویزون اون که بهش زیبایی بینظیری بخشیدن حسابی لذت ببرید.

گیاهان آپارتمانی ارزان

برگ بیدی صورتی از گیاهان آپارتمانی ارزان

برسیم به دومین گیاه ارزون لیستمون یعنی برگ بیدی با رنگ صورتی که برگ های خوشرنگ و خاص اون بهش جلوه ی فوق العاده ای بخشیدن و شما میتونید به سبب رنگشون از اون ها در دکورتون به عنوان یه رنگ مکمل و یا حتی نقطه ی کانونی بهره بگیرید. از دیگر خوبی هایی که برگ بیدی داره میشه به شرایط آسون نگهداری از اون اشاره کرد که در صورتی که شما یه فرد مبتدی هم باشید میتونید از پسش بربیایید. پس در صورتی که به دنبال یه گیاه خوشرنگ و زیبا هستید که از تماشای اون حسابی غرق شور و شعف بشید که از قضا قیمت بسیار مناسبی هم داره پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ برگ بیدی صورتی هست.

گیاهان آپارتمانی ارزان

قاشقی از گیاهان آپارتمانی ارزان

برخی از اوقات مایل هستیم که خونه و محل کارمون رو با گل و گیاهان زیبا پر کنیم ولی خب از طرفی به این فکر میکنیم که میخواهیم مبلغ قابل قبولی برای این موضوع خرج کنیم و اونقدرا برامون گرون تموم نشه که بهترین کار رفتن به سراغ گیاهان آپارتمانی ارزان و زیبا هست در این بین که تعدادشون هم کم نیست و از زیبایی هم چیزی کم ندارن و یکی از اون ها هم گیاه قاشقی هست که از زیبایی و جذابیت بالایی برخورداره و برگ های قاشقی شکل اون بهش ظاهر جذاب و بامزه ای بخشیدن که در برخی از اوقات به نظر خیلی ها شکل قلب هستن. پس تعلل رو کنار بذارید و در صورت خواستن زیبایی در عین حال قیمت مناسب به سراغ گیاه قاشقی برید.

گیاهان آپارتمانی ارزان

سانسوریا از گیاهان آپارتمانی ارزان

یکی دیگه از گیاهان ارزان قیمت که از قضا بسیار هم زیبا و خاص هست و این روزا در فضاهای مختلف ازش نگهداری میکنن سانسوریا هست که اسم دیگه ی اون زبون مادرشوهره و خب از محبوبیت بسیار بالایی برخورداره که واضحه یکی از دلایلی این موضوع قیمت اون هست که با وجود این که ظاهر خاصی داره بسیار مناسبه و هر کسی میتونه اون رو داشته باشه. از خوبی های دیگه ای که سانسوریا داره این هست که به پاکسازی و تلطیف هوای اطراف خودش کمک بسیاری میکنه از این رو حتی خیلی ها توصیه میکنن که اون رو در اتاق خواب نگه دارید چرا که موقع خواب هوارسانی بهتون بهتر انجام بشه.

گیاهان آپارتمانی ارزان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی