|

گردنبند طلا سنجاق آنقدر مینیمال که شما هم دوست دارید!

گالری طلا سنجاق، یک گالری طراحی و ساخت طلای دست ساز مینیمال و ظریف است که گردنبندهایی بسیار زیبا و مینیمال دارد که قطعاً شما دوست خواهید...

لینک کوتاه کپی شد

گالری طلا سنجاق، یک گالری طراحی و ساخت طلای دست ساز مینیمال و ظریف است که گردنبندهایی بسیار زیبا و مینیمال دارد که قطعاً شما دوست خواهید داشت. ما در ادامه به چند مدل از این گردنبندهای زیبا و مینیمال اشاره خواهیم کرد و تصمیم شما را مبنی بر خرید گردنبند طلا کمی، راحت‌تر خواهیم کرد. با ما در این مقاله همراه باشید تا خرید گردنبند طلا را برایتان بسیار دلنشین‌تر و جذاب‌تر کنیم!

آنچه که قرار است در این مقاله مطالعه کنید:

1.گردنبند طلا فرکانس؛ طراحی و ساخت: گالری طلای سنجاق

2.گردنبند طلای سه تار؛ طراحی و ساخت: گالری طلای سنجاق

3.گردنبند طلا پاستا؛ طراحی و ساخت: گالری طلای سنجاق

4.گردنبند طلای 5 فلاور؛ طراحی و ساخت: گالری طلا سنجاق

گردنبند طلا فرکانس؛ طراحی و ساخت: گالری طلای سنجاق

اگر به دنبال یک گردنبند طلا ساده، مینیمال، خاص، دست ساز و البته زیبا می‌گردید؛ ما به شما گردنبند طلا فرکانس را معرفی می‌کنیم. این گردنبند طلا، با تمام مدل‌های گردنبند طلا متفاوت است؛ چرا که دست ساز است و طراحی آن منحصر به گالری طلای سنجاق است، همچنین بسیار ظریف و زیبا است و وقتی در گردن شما باشد، بسیار چشمگیر و جذاب جلوه می‌کند.

وزن حدودی این گردنبند طلا 2.720 گرم است و در دسته گردنبندهای ارزان قیمت قرار می‌گیرد.

 

خرید گردنبند طلا

گردنبند طلای سه تار؛ طراحی و ساخت: گالری طلای سنجاق

گردنبند طلا سه تار، که شبیه ساز سه تار می‌باشد؛ از زیباترین کالکشن‌های گالری طلای سنجاق است. این گردنبند به قدری زیبا در گردن قرار می‌گیرد که مطمئن هستیم پس از این که آن را خریدید، دیگر هیچ وقت از خود جدا نمی‌کنید! این گردنبند به دلیل این که از چند سنگ سبز تشکیل شده است، رنگ بسیار جذابی دارد و مناسب سبک‌ها و استایل‌های اسپورت و رسمی و کلاسیک است.

وزن حدودی این گردنبند طلا، 2.930 گرم است که همین وزن نشان می‌دهد چقدر ظریف و مینیمال است.

گردنبند طلا

گردنبند طلا پاستا؛ طراحی و ساخت: گالری طلای سنجاق

پلاک طلا پاستا، یک پلاک بسیار جذاب و چشم گیر است که به روش‌های مختلف در زنجیر قرار می‌گیرد و در گردن می‌ایستد. این پلاک به شکل مات است. طراحی منحصر به فرد این پلاک سبب شده است که در شعب گالری طلای سنجاق جزء پر فروش‌های گالری باشد و محبوبیت خاصی دارد. این پلاک به خاطر این که شبیه پاستا است؛ به این نام معروف شده است.

پلاک پاستا به دلیل طراحی ظریف و مینیمالی که دارد؛ برای بسیاری از سبک‌ها و استایل‌ها مناسب است و  می‌توان برای استایل‌های مختلف از آن استفاده کرد و لذت برد.

وزن حدودی این پلاک، 3 گرم است.

خرید گردنبند

 

گردنبند طلای 5 فلاور؛ طراحی و ساخت: گالری طلا سنجاق

گردنبند طلای 5 فلاور، یک گردنبند بسیار شیک و درخشان است که مناسب سبک‌ها و استایل‌های رسمی است. این گردنبند بیشتر برای جوان‌ها و تازه عروس‌ها مناسب است زیرا به دلیل نگین‌هایی که دارد بسیار درخشان و چشم‌ گیر است اما به گونه‌ای طراحی شده است که برای سبک‌های اسپورت هم بسیار زیباست و چون یک گردنبند طلا مینیمال محسوب می‌شود، برای هر موقعیتی مناسب است.

گردنبند طلای 5 فلاور، انتخاب تمام کسانی است که همیشه زیبایی در عین سادگی را انتخاب می‌کنند!

وزن حدودی این گردنبند طلا، 4 گرم است.

خرید گردنبند طلا سنجاق

پاسخ به سوالات متدوال

·گردنبندهای گالری طلای سنجاق، دست ساز هستند؟

بله، تمام محصولات گالری طلای سنجاق اعم از گردنبندهای طلا این مجموعه، همه دست ساز بوده و زیبایی را به شما هدیه خواهند کرد.

کلام آخر

امروز و در این مقاله به سراغ چند مدل از گردنبندهای گالری طلای سنجاق برای خرید گردنبند پرداختیم که طرح‌های خاص، ساده، مینیمال و منحصر به فرد دارند. سعی کردیم تمام خصوصیات و ویژگی‌های آن‌ها را بری شما بیان کنیم؛ لازم به ذکر است که گالری طلای سنجاق، تمام محصولاتش را با شعار «سادگی در عین زیبایی» طراحی و تولید کرده است که همه انحصاری و منحصر به سنجاق هستند.

تمام عکس‌ها و مدل‌ها، متعلق به گالری طلای سنجاق می‌باشد؛ همچنین طراحی و نوشتن این مقاله نیز، توسط گالری طلای سنجاق انجام شده است. این گالری حدود 9 سال است که به امید درخشش تمام همراهانش، آغاز به کار کرده است و طلاهایش همه نتیجه ترکیب خلاقیت ذهن طراحانش با هنر دست استادکارانش است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی