|

انواع شیک ترین مدل شومیز ها / دیگه تو مهمونی های عید با مانتو نشین شومیز بپوش جذاب

اگر شما هم واسه عید یه لباس شیک و لاکچری برای مهمونی ها میخواین، پس بدون ذره ای شک برید سراغ انواع مدل شومیز های شیک!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک شومیز یکی از پرکاربرد ترین لباس ها برای هر بانویی تو هر سن و سال محسوب میشه که میتونه تو انواع و اقسام مهمونی ها از عزا گرفته تا حتی عروسی بپوشه و زیباترین شه. شومیز ها تو انواع رنگا و طرح و جنس ها وجود دارند که میتونن خوشگلیه شما رو به ده برابر برسونن. شومیز رو میتونیم یه آچار فرانسه واقعی و درجه یک خطاب کنیم که لعنتی واسه هر بزم و مهمونی مناسبه و به قط به هررر بانویی هم میاد! از دیگر ویژگی های شومیز اینه که با دامن، شلوارک، شلوار های مختلف و متنوع و غیره به راحتی ست بشن که خب باید بگیم با وجود این همه خوبی و ویژگی واقعا لایق این میزان زیبایی و لاکچری بودن هستند.

شومیز به چه مدل لباسی میگن؟

در واقع شومیز به مدل لباسی گفته میشه زنانه هستش، اما به سبک پیراهن مردانه دکمه میخوره و از طرفی هم آستین بلند و قد متوسطی داره و اغلب هم سایز و یا گشاد در حد آزاد دوخته میشه. شومیز ها از دست لباس هایی هستند که واسه همه مجالس و مهمونی ها میتونن مناسب باشند و کاربرد دارند. استفاده از پارچه های سبک، لخت و حریر برای شومیز خیلی خیلی جذابند.

انواع مدل شومیز شیک

شومیز یقه توری؛ دخترا عاشقشن

شومیز های یقه توری میون دختران خیلی جَوون به شدت پرطرفداره، چرا اضافه کردن تور به شومیز به علاوه اینکه خیلی دلبره و زیبا، یه حالت فانتزی طور هم به لباس میده. 

شومیز یقه کرواتی؛ واسه تویی که میخوای پوشیده باشی

اگه تو دختر یا خانومی هستی که دلت میخواد یه استایل پوشیده داشته باشی و یا اینکه مهمونی که قراره بری جایی نیست که بشه خیلی باز پوشید، من بهت شومیز کراواتی رو پیشنهاد میدم. در واقع گره خوردن گره خوردن کراوات تو قسمت یقه لباس به شکل پاپیون یا هر طور که خودتون دوست دارید، میتونه هم لباس شما رو بسته تر کنه و هم اینکه زیبایی خاصی بهش ببخشه. پوشیدن این سبک شومیز هم با شلوار بگ و هم با شلوار اسکینی و حتی شلوار پارچه ای قد نود زیبایی شگفت انگیزی داره.

انواع مدل شومیز شیک

انواع مدل شومیز شیک

شومیز یقه حلزونی؛ با چین های دلبرانه

شومیز یقه حلزونی اینجوریه که چین چین تو یقش زیاد داره. البته چین‌ های گیپوری منظم که در دوخت قسمت یقه اش به کار رفته و خیلی هم خوشگله و یه زیبایی خاص به کار داده. این شومیز زنانه در واقع واسه مراسمات خونوادگی، تولدها و همچنین دورهمی‌ های دوستانه خیلی میتونه گزینه خوبی باشه و با شلوارهای رنگی پارچه ای قد نود واقعا دلبر و شیکه.

انواع مدل شومیز شیک

شومیز یقه قایقی؛ من که عاشقشم!

خب بی شک بیشتر مدل شومیز رو قسمت یقشه که تشکیل میده و در اینجا با شومیز مدل یقه قایقی آشنا میشیم که یه انتخاب منحصر به فرد واسه استایل های کژوال هستش. این سبک شومیز ها میون خانوما، مخصوصا خانومای جَوون خیلی طرفدار داره و اکثرا ازش استفاده دارند. شما میتونید شومیزهای یقه قایقی رو با دامن ها و یا شلوارهای مختلف ست کنید و یه تیپ جذاب برای خودتون بسازید.

انواع مدل شومیز شیک

شومیز یقه چین‌ دار؛ اگر اندام ظریف و لاغری داری

این سبک از شومیز ها واسه بانوانی که بالاتنه ظریفی دارن، خیلی خیلی خوبه. در واقع شما با پوشیدن این شومیز اون ظریف بودنتون رو حفظ کردین و به خوبی تونستین ازش استفاده بهینه داشته باشید، بدون اینکه لاغر یا استخوانی دیده بشین. چرا که این شومیز به دلیل چین هایی که داره، یه تعادل مناسب تو اندام برای شما ایجاد خواهد کرد.

شومیز یقه شُل

شومیز یقه شل رو میتونیم یکی از جدیدترین مدل شومیز های زنانه بدونیم که شما خانوم خانومای زیبا میتونید اون ور با انواع لباس ها ست کنید و لذتش رو ببرید. پارچه‌ های مناسب برای دوخت این مدل شومیز زنانه، پارچه‌ های لختی همچون ریون یا لمه هستش، چرا که تو این سبک شومیز یقه باید به حالت شل وایسته تا زیباییش مشخص بشه. 

انواع مدل شومیز شیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی