|

بهترین مام های زیر بغل/ پوست بعضیا حساسه بعد از یه مدت خارش میگیره این مدلا ضدحساسیتن

در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین مام های زیربغل پرداختیم که میتونید با خریداری اون ها و با نزدیک شدن فصل گرما بوی گل بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی ای روزا یه مسئله ی بسیار مهم شده که خیلی ها نسبت بهش حساس شدن و همه دوست دارن که به سمتش قدمی بردارن چرا که بالاخره میگن اونایی که خوشگل تر هستن میتونن حتی موفق تر هم بشن پس اگر یه همچین دیدگاهی در جامعه وجود داره جای تعجبی وجود نداره که خیلی از دخترا از سن نوجوونی لحظه شماری میکنن که سنشون به یه عددی برسه که زودتر عمل زیبایی انجام بدن و در وهله ی اول از شر دماغشون خلاص بشن مثلا خیلی ها به جای این که آرایش برای برجسته شدن گونه رو یادبگیرن میرن سراغ تزریق ژل و امثالم که در این بین خدا میدونه چه خطراتی مثل نکروز تهدیدشون میکنه و ممکن هست که زیباییشون رو هدف بگیره.

ولی خب چه میشه کرد که خیلی ها میگن دکترا دیگه دستشون راه افتاده و براشون کاری نداره و از طرف دیگه پول خوب خرج دکتر خوب کنیم مسلما اتفاقی نمیفته و... ولی خب قبل از همه ی اینا بهتره که که یه هزینه ای برای روانشناس کنار گذاشته بشه تا فهمیده بشه که چرا خیلی ها تب عمل و امثالهم فرا گرفتتشون مثلا اگر لب برجسته میخوان چرا برجسته کردن لب با آرایش رو به جای ژل یاد نمیگیرن چرا از این همه ترفند استفاده نمیکنن و میخوان حتما نشون بدن که خرج کردن و عملی هست آیا این هم یه آپشن محسوب میشه؟ حالا از اینا بگذریم زیبایی فقط در این ها نیست بلکه در بهداشت هم میشه زیبایی رو پیدا کرد یعنی شما تمیز و آراسته باشید و بوی خوب بدید یعنی زیبایید که با توجه به نزدیک شدن فصل گرما برای بوی خوب دادن و جلوگیری از تعریق باید به سراغ مام برید که در این مقاله میخواهیم چند تا از بهترین مام های زیر بغل رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین مام های زیر بغل

مام نیوآ از بهترین مام های زیر بغل

نیوا رو میشه یکی از برندهای معتبر و نام آشنا بشمار آوورد که مام ها و دئودورانت های بینظیری داره و شما میتونید مام های مردونه و زنونه ی این برند رو با انواع رایحه ی دلپذیر و ملایم مختص سلیقه های مختلف پیدا کنید. از خوبی های محصولات این برند میشه به تاثیر و موندگاری بالا و فوق العاده ی اون ها اشاره کرد از این روز نیوآ رو میشه بهترین مام ضد تعریق خارجی بشمار آوورد. در این بین از پرطرفدارترین مام های زنانه ی این برند میشه به مدل Fresh Energy و در بین مام های مردونه ی پرطرفدار هم میشه به مدل Silver Protect اشاره کرد. البته که در صورتی که دنبال مامی هستید که هیچ لکه و اثری روی لباستون باقی نذاره میتونید به سراغ مدل های Invisible این برند برید.

بهترین مام های زیر بغل

مام شون از بهترین مام های زیر بغل

شون یه برند شناخته شده ی ایرانی هست که تونسته در زمینه های مختلف بدرخشه و یکی از اون ها هم تولید مام هست چرا که این کمپانی مام های بسیار با کیفیتی تولید میکنه. از خوبی هایی که مام های برند شون داره میشه به این که همگی فاقد الکل و پارابن هستن اشاره کرد. تنوعی که رایحه ی مام های شون داره باعث شده که افراد با هر سلیقه ای که دارن بتونن مام مودنظر خودتون رو از این برند پیدا کنن. مام های شون میتونن با تنظیم کردن تعریق به از بین برن بوی بد عرق کمک کرده و به پوست شما طراوت ببخشن. در بین مدل های مختلف دو مدل رولی داره که بین زنان بسیار پرطرفدار و خاص بشمار میاد یعنی مدل های Heaven Flower و Pink princess که عطر اون هر شخص رو مدهوش میکنه. همچنین در صورتی که به دنبال بوی مرکبات و چوب هستید میتونید به سراغ مدل Fresh Bamboo برید که بسیار رایحه ی خوشی داره.

بهترین مام های زیر بغل

مام داو از بهترین مام های زیر بغل

برند داو دارای طیف وسیعی از انواع دئودورانت و مام هست اما در بین این همه تنوع یکی از پرطرفدارترین مدل های مام اون مام استیک ضد عرق مدل INVISIBLE DRY بشمار میره که با تاثیر 48 ساعته ای که داره علاوه بر این که بوی بد عرق رو میبره باعث رطوبت رسانی پوست و نرم شدن اون میشه. توی مواد سازنده ی این مام از الکل استفاده نکردن به همین خاطر پوستتون رو تحریک نخواهد کرد. همچینین شما با این مام شاهد هیچ گونه زردی و لکه روی لباستون نخواهید بود در عوضش به شدت بوی خوب خواهید داد.

بهترین مام های زیر بغل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها