|

جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه/ یه ام دی اف میشناسی و بس اینا اسم و شکلشون ته کلاسه

در این مقاله در خصوص جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه براتون صحبت کردیم که میتونید با دیدن اون ها برای خرید انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه دکوراسیون خوب بی نهایت میتونه جذاب و دلپذیر باشه چون هم میتونه روی روحیه ی شما تاثیر بذاره و هم میتونه تعریف و تمجید آدما رو براتون در پی داشته باشه اون از سلیقه ی خاص و بی نظیر شما به همین دلیل شما باید در چیدمان کوچکترین وسایل خونتون هم حتی دقت و وسواس لازم رو به خرج بدید و مثلا از چیدمان گل و گیاه گرفته تا چیدمان وسیله های بزرگ مثل مبلمان و از این موضوع که شما میتونید توی دکورتون با هر وسیله ای نقطه ی کانونی ایجاد کنید غافل نشید و یادتون نره که نصف بیشتر یه دکور خوب به سلیقه ی ما و مابقیش به اطلاعات و مطالعه ی شما در این زمینه بستگی داره. 

خوشبختانه هم این روزا با وجود دسترسی گسترده به اینترنت ایده گرفتن و به دست آووردن اطلاعات در هر زمینه ای بسیار کار راحتیه ولی شما باید در این بین در علاوه بر این که اطلاعات کسب میکنید در جریان جدیدترین مدل های لوازم خونه از هر دستی قرار بگیرید مثلا بدونید جدیدترین لوسترهای مدرن چه شکلی هستن و در صورتی که به لوستر نیاز دارید آیا به دکوراسیون خونه ی شما لوستر مدرن میاد یا نه تا بتونید بهترین انتخاب رو داشته باشید. حالا در این راستا و در خصوص مدل های روز هم ما میخواهیم براتون در خصوص جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه صحبت کنیم و نمونه هایی از اون ها رو بهتون نشون بدیم و نکاتی رو در رابطه با اون ها براتون شرح بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه

کابینت نئو کلاسیک

یکی از جدیدترین سبک های کابینت نئوکلاسیک هست که تلفیقی از کابینت های مدرن و کلاسیک هست که در اصل میشه گفت به روز شده و آپدیتی از کابینت های کلاسیکه و این دست از کابینت ها میتونن طرح داشته باشن ولی طرح های اون ها خیلی خیلی ساده تر از طرح های کابینت های کلاسیکه و این مدل از کابینت ها برای اولین بار توسط یه معمار ایتالیایی معرفی شدن و خیلی هم مورد استقبال مردم قرار گرفتن. حالا در ادامه بریم به سراغ انواع این مدل از کابینت ها که باید با توجه به دکوراسیون کلی خونه ی شما انتخاب بشن.

جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه

کابینت های پوششی انواعی از کابینت های نئوکلاسیک

یکی از انواع کابینت های نئوکلاسیک رو میشه کابینت های پوششی دونست که رنگ آمیزی هم میشن. این مدل از کابینت ها دارای سطح صاف و بسیار یک دستی هستن که همین موضوع باعث جلوه ی بیشتر اون ها و زیبایی بینظیرشون میشه. این مدل از کابینت ها مات هستن و از اونجایی که رنگ میشن شما نمیتونید هیچ اثری از برجستگی و سوراخ روی اون ها ببینید و هموار بودنشون اولین چیزیه که به چشم میاد.

جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه

کابینت پولیشی نوعی از جدیدترین کابینت های آشپزخانه

این مدل از کابینت ها از ام دی اف های خام درست میشن و بعد با استفاده از دستگاه طرح و ابزار میخوردن و در مرحله ی بعد رنگ آمیزی شده و سمباده کشیده میشن. این مدل از کابینت ها دارای سطح براقی هستن و ضد آب اند و به همین علت برای مناطقی که مرطوب هستن بسیار مناسب اند و در رنگ های روشن هم تولید میشن.

جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه

انزو از جدیدترین کابینت های مناسب آشپزخانه

انزو رو میشه یه مدل از کابینت های نئو کلاسیک بشمار آوورد که این روزا بسیار طرفدار داره و با انواع روکش ها مثل پلی استر، پلی اورتان و پی وی سی پوشیده میشه و به طور معمول دارای سطح براقی هست. شاید براتون جالب باشه که انزو در اصل اسم یه شرکت تولیدیه که به علت شهرت زیاد به یه برند تبدیل شده. این مدل از کابینت ها اولین بار توسط شرکت zentique آمریکا توی نیوجرسی تولید شده و بعد برای اولین بار توسط واردکننده های ایتالیایی وارد ایران شدن. البته که این روزا خیلی از تولید کننده های ما قادر به تولید و اجرای این مدل از کابینت ها هستن و نیازی به واردات اون ها وجود نداره.

جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی