|

نگهداری این گلا رزق و روزیتو زیاد میکنه/ خونه پولدارا رو سرک بکشی یکی از اینا رو دارن

در این مقاله به معرفی گل هایی که رزق رو زیاد میکند پرداختیم که میتونید با نگهداری از اون ها برکت رو مهمون خونتون کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ما ایرانی ها از دیرباز علاقمند هستیم به نگهداری از گل و گیاه چه در گذشته که بیشتر خونه ها ویلایی و حیاط دار بودن چه این روزا که خونه ها آپارتمانی شدن و خب شاید ظاهر خونه ها فرق کرده باشه ولی عشق ما به گل و گیاه فرقی نکرده و حتی بیشتر هم شده چرا که این روزا گل ها هم برای خودش جایگاه و دسته پیدا کردن و با قرار گرفتن اون ها در جای درست خودشون زیباییشون بیشتر و بیشتر شده مثلا این روز یه سری از گل ها در دسته ی گیاهان گلدار باغچه ای قرار میگیرن که برای کاشت و نگهداری در حیاط مناسب هستن و به احتمال زیاد در صورتی که شما اون ها رو در خونه پرورش بدید یا رشد نکنن و یا اگر هم رشد کنن اونقدرا ریبا به نظر نیان.

از طرف دیگه هم در داخل فضای خونه هم برای هر بخشی یه گلی در نظر گرفته شده مثلا گل های مناسب آشپزخانه مسلما با گل های مناسب پذیرایی بسیار متفاوت خواهند بود و در صورتی که جای هر کدوم رو عوض کنید مسلما اون جلوه ای که باید و شاید رو نخواهد داشت و در این بین حتی یه سری از گیاهان هستن که برای حمام و سرویس بهداشتی مناسب اند و این به علت رطوبت دوست بودن اون هاست و شما در صورتی که اون ها رو در یه جای خشک قرار بدید مسلما میمیرن و از بین میرن. حالا از اینا بگذریم و برسیم به یه بعد دیگه از گل ها که شاید براتون جالب باشه که اون هم انرژی مثبت اون ها و ویژگی های مثبتی هست که به زندگیتون میارن برای همین در این مقاله میخواهیم چند از گیاهانی که نگهداریشون رزق و روزی رو زیاد میکنه رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

گل هایی که رزق رو زیاد میکند

درخت پول کار و بارتون رو سکه میکنه

یکی از گیاهانی که در بین مردم جهان به عنوان درخت شانس، برکت و ثروت شناخته میشه درخت پول هست که خیلی از افراد راجبه اون این عقیده رو دارن که که پنج تا از این درخت توی خونه باعث خواهد شد که شما ناگهان به موفقیت های بزرگ و خوبی دست پیدا کنید و خوش شانسی در خونتون رو بزنه و برکت و ثروت تو زندگیتون جاری بشه ولی خب از طرف دیگه هم یه عده میگن در صورتی که چهارتا از اون رو داشته باشید باید منتظر اتفاقات نه چندان خوشایندی در زندگیتون باشید که مسلما کسی ازشون استقبال نمیکنه!

با این حساب به شما توصیه میکنیم از اون جایی که این گیاه در فنگ شویی هم از جایگاه بسیار بزرگی برخورداره اقدام به خرید و نگهداری اون کنید تا خودتون با چشمای خودتون متوجه تغییراتی که در ززندگیتون رخ میده بشید.

گل هایی که رزق رو زیاد میکند

کوردلین گیاهی که میتونه حساب بانکیتون رو پر کنه

در معرفی گیاهانی که رزق و روزی رو زیاد میکنن میشه به کوردلین اشاره کرد که دارای تنوع زیادی در رنگ هست و خیلی از مردم دنیا بر این باور هستن که این گیاه دارای یه قدرت خاص که میتونه علاوه بر ثروت و روزی فراوان هر موفقیت دیگه ای اعم از تحصیلی و شغلی رو برای شما به همراه بیاره که مسلما آرزوی هر فردی هست چرا که این یعنی هم خدا رو داشتن و هم خرما رو. همچنین در خصوص کوردلین این رو هم اضافه کنیم که در صورت داشتن دو عدد از این گیاه توی گلدون میتونید موجب افزایش عشق هم در بین اهالی خونه بشید که خب این نهایت یه زندگی رویایی و زیباست که براتون آرزومندیم فقط دقت کنید که باید به این قدرت کوردلین باور داشته باشید تا شاهد هنرنمایی اون باشید.

گل هایی که رزق رو زیاد میکند

گیاه یشم کوچولویی که از دستش کارای بزرگی برمیاد

یکی دیگه از گیاهانی که میخواهیم در لیست گیاهان شانس آور و افزایش دهنده ی رزق و روزی بهتون معرفی کنیم گیاه یشم هست که در فرهنگ های زیادی اون رو به افراد هدیه میدن خصوصا به اونایی که تازه وارد حرفه ی جدیدی شدن و یا کسب و کاری رو شروع کردن چرا که این گیاه خوش یمن هست و میتونه با خودش ثروت فراوانی رو به همراه بیاره و نشون دهنده ی آرزوی خوب برای افراد تازه کار هست. در صورتی که شما این گیاه رو توی ورودی هر فضایی قرار بدید به معنای استقبال گرم از مهمانان هست.

گل هایی که رزق رو زیاد میکند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی