|

از من بشنو تغییرات کوچیک آشپزخونه رو خیلی یونیک میکنن / این پاسماوری ها واقعا دلبرن

پاسماوری از دست وسیله های به شدت کاربردی تو هر آشپزخونه ای محسوب میشه که میتونه هم کاربرد فراوونی داشته باشه و هم فضا رو شیک و زیبا کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درسته که این روزا دیگه خیلی از آقایون هم تو خونه داری به خانوماشون کمک میکنن و دست به آشپزی و حتی تمیز کاری و تزئینشون خوب شده (که خیلی هم عالیه) ، اما در آخر این خانوم خونه هستش که یک سری کار ها و برچسب ها بهش میخوره. مثلا اینکه آشپزخونه قلب تپنده هر خونه ای محسوب میشه و اینکه چجور چیدمان بشه، تمیز باشه یا کثیف، توش بوی غذا بیاد یا همیشه خدا اجاق گازش خاموش باشه، همه و همه پای خانوم خونه نوشته میشه و بس!

افراد با سلیقه معمولا اینجورین که دوست دارن تا همه چی رو نظم و زیبایی باشه. برای اونا خیلی اهمیت داره که ظرف و ظروف کجا و به چه شکل چیده بهش، خوراکی ها و ریز میزه ها چطور سر و سامون پیدا کنند و اونچه که نیازه دم دست باشه یا هر بار برن و از پشت کوه بیارنش!!! 

خب سرویس پاسماوری از دست آیتم هایی محسوب میشه که خیلی میتونه تو این راه بهمون کمک کنه. شاید بپرسین پاسماوری چیه که خب در این مطلب قراره کامل باهاش آشنا بشیم.

انواع مدل پاسماوری شیک

سرویس پاسماوری چیه و دقیقا چه کاربردی داره؟

سرویس‌ های پاسماوری در واقع همون بانکه هایی هستند تو هر آشپزخونه ای هستن و وظیفه نگهداری قند و شکر و چای و قهوه و از طرف هم تو سایز های کوچیک، ادویه جات و دمنوش ها و شکلات های رنگی و غیره رو دارند. از دست ویژگی های خیلی مهمی ک پاسماوری ها دارن اینه که دارای درب های محکمی هستن که خب از نفوذ آلودگی و باکتری و گرد و خاک به مواد غذایی به طور کامل جلوگیری میکنه و چون انواع طرح های متنوع هم دارند، میتونن به عنوان عضوی از خوشگلاسیون آشپزخونه به حساب بیان.

انواع مدل پاسماوری شیک

با انواع مدل پاسماوری آشنا شو

خب سرویس‌ های پاسماوری جذاب با تنوع بالایی طبق نیاز و سلیقه افراد طراحی، تولید و عرضه میشه. پاسماوری ها تعداد مختلفی هم دارند که در مدل‌ های سرویس پاسماوری 3 تکه، 5 تکه و 7 تکه دیده میشن. البته که گاهی هم سرویس‌ های 4 و 6 تکه تو بازار پیدا و فروخته میشن که واسه آشپزخونه های پر وسیله هستند. اینکه تعداد پاسماوری ها چند تکه باشه کامل بستگی به این داره که نیاز و سلیقه شما چی باشه.

انواع مدل پاسماوری شیک

بهترین مدل های پاسماوری؛ این مدل مثل پرنسس ها میمونه

اما موضوع دیگه ای که راجب پاسماوری ها وجود داره، اینه که به جز مدل و تعدادشون، متریال و جنسی که دارند هم اهمیت بالایی داره. پاسماوری ها هم به مانند خیلی از لوازم آشپزخونه از مثل فنجون، لیوان دمنوش ، پارچ و لیوان و ظروف پذیرایی با توجه به متریالی که دارند انتخاب و خریداری میشن تا بتونن سالها مورد استفاده قرار بگیرن و کارایی شون رو داشته باشند. 

البته که برخی از اونها مثل کریستال مِن جمله کدل های به شدت پر طرفدار هستن و بیشتر به عنوان یه خانوم خوشگل تزئینی تو آشپزخونه قرار میگیرن و وظیفه زیباسازی فضا رو دارند.

انواع مدل پاسماوری شیک

پاسماوری چوبی از دل طبیعت بیرون اومده

یکی از محبوب ترین پاسماوری ها از جنس چوب می باشد که علاوه بر زیبایی بی نظیرش موندگاری قابل توجهی هستش که دارند و اونها رو به جنسی پرفروش تبدیل کرده. این جنس پاسماوری ها شکسته یا خرد نمیشن و میتونن تا یه هزار سالی واستون کار کنن! پاسماوری های چوبی به خاطر داشتن روکش مخصوص میتونن خیلی راحت شستشو بشن و خیلی راحت به رنگ و لک ادویه ها و مواد غذایی آغشته نمیشن!

انواع مدل پاسماوری شیک

پاسماوری لاکچری و مجلل میخوای؟ بلور قشنگه

سرویس‌ های پاسماوری که جنسشون شیشه، بلور یا حتی کریستال هستش خب به طبع ظرافت بیشتری هم دارند و اغلب به جهت نگهداری از خوشمزه جات های رنگی استفاده میشن. پاسماوری‌ های شیشه‌ ای معمولا مدرن و امروزی حساب میشن چرا که به راحتی میتونن با سایر لوازم آشپزخونه ست و هماهنگ بشن. مثلا میتونید سرویس پاسماوری شیشه‌ ای رو با جعبه تی بگ شیشه ای ست کنید و یه هارمونی دلبرونه بسازید.

انواع مدل پاسماوری شیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی