|

با رژ لب تموم شده چیکار کنم / رژت انگار تموم شد ولی تهش پره با این ترفند اونم هدر نده

در این مقاله در خصوص این که با رژ لب تموم شده چیکار کنم براتون صحبت کردیم که میتونید با استفاده از نکات ذکر شده رژتون رو مثل روز اول کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از خانوم ها علاقمند هستن که با میکاپ زیباتر بشن و خب احتمالا هم بدونید که کشور ما یکی از بزرگترین مصرف کننده های لوازم آرایشی هست البته که در این بین کسی با آرایش مشکلی نداره ولی اون دسته از افرادی که دیگه خیلی به آرایش وابسته شدن واقعا دارن به بیراهه میرن چون این افراد حتی بدون میکاپ حاضر نیستن تا سره کوچه برن که این نشون از اعتماد به نفس پایین اونا داره که امیدواریم شما از این دسته از افراد نباشید. حالا در این بین ما میخواهیم چند سری از مقالاتمون رو به صرفه جویی در خرید لوازم آرایشی اخصاص بدیم مثلا در مقاله ی قبل در خصوص این که چطور بالم لب بسازیم براتون صحبت کردیم که میتونید این آبرسان لب رو به راحتی در خونه و با وسایلی که اکثرا در اختیار دارید درست کنید و لذت ببرید.

شاید با خودتون بگید که خب حالا مگه گذاشتن یه پول ماهانه برای خرید لوازم آرایش چی از آدم کم میکنه اولا که قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود و خب به مرور زمان با یه حساب سر انگشتی میتونید متوجه ای موضوع بشید که چقدر خرج رو دست خودتون گذاشتید با لوازم آرایش و از اون به کنار یه موضوع دیگه ای هم که وجود داره این هست که این مواد همه شیمیایی هستن و حتی در برخی از اوقات خیلی هامون چیزی از فرمولاسیون اون ها نمیدونیم مثلا همین صابون ابرو که خیلی ها این روزا ازش استفاده میکنن در برخی از نمونه های بازاری بعد از یه مدت باعث ریزش ابرو میشه که خب کسی این اتفاق رو دوست نداره پس چطوره که اون رو تو خونه درست کنید وقتی که از موادی که در اون میریزید اطمینان دارید. حالا از اینا بگذریم و بریم برسیم به مطلب این مقاله یعنی با رژ لب تموم شده چیکار کنم، که خب احتمالا همه یکی دو تاشو دارن که تهش حسابی پره بنابراین بریم برای دونستن ترفندهایی برای این که اون تهش رو استفاده کنید، پس با ما همراه باشید. 

با رژ لب تموم شده چیکار کنم

با رژ لب تموم شده چیکار کنم؟ با قطره استریل چشم احیاش کن

یکی از محصولات پرکاربرد برای احیای لواز آرایشی مثل ریمل و خط چشم، قطره ی چشم هست که خب احتمالا یا حداقل یه بار برای این موضوع استفاده اش کردید و یا از جایی آوازه اش رو شنیدید حالا در خصوص رژلب مایع و احیا کردن اون هم شما میتونید از این ماده استفاده کنید. شاید براتون جالب باشه که چطور قطره چشم این کار رو انجام میده، خب در قطره ی چشم ترکیباتی از روغن های معدنی و گلیسیرین وجود داره که این مواد قادر به رقیق کردن محصولات آرایشی مثل رژ لب مایع خشک شده هستن. 

بنابراین شما میتونید  در محفظه ی رژلب مایعی که تموم و در انتها خشک شده دو الی سه قطره از قطه ی چشم رو بریزید و اون رو خوب تکون بدید و بعد از این که تقریبا یه ربع تا بیست دقیقه گذشت میتونید ببینید که رژ شما به شکل اولیه ی ی خودش در اومده و میتونید مجددا از اون استفاده کنید و یه خوبی هم که این روش داره این هست که از ترک خوردن رژ روی لب جلوگیری میکنه و موندگاری اون رو هم افزایش میده.

با رژ لب تموم شده چیکار کنم

با رژ لب تموم شده چیکار کنم؟ از روغن نارگیل استفاده کن

یکی دیگه از موادی که در بسیاری از موارد برای پوست و مو استفاده میشه روغن نارگیل هست که حتی باهاش بالم لب هم میسازن توی خونه و حالا شما میتونید از این ماده جهت احیا کردن رژلب مایعتون که خشک و تموم شده استفاده کنید که در این صورت باید سه تا چهار قطره از این روغن رو داخل ظرف رژتون بریزید و دو دقیقه اون رو به خوبی تکون بدید و بعد برای پنج دقیقه اون رو توی حالت ثابت نگه دارید تا به شکل و حالت اولیه ای که داشت برگرده. همچنین این نکته رو هم اضافه کنیم که شما با استفاده از روغن نارگیل برای این کار به دلیلی این که این ماده دارای مواد مغذی هست سبب جلوگیری از خشکی، حساسیت و ترک لب هاتون میشید و همچنین رطوبت لب ها رو برای مدت زمان طولانی حفظ میکنید.

با رژ لب تموم شده چیکار کنم

با رژ لب تموم شده چیکار کنم؟ از سشوار استفاده کن

یکی از راه ها برای احیای رژلب مایع که نه هزینه ای داره و نه زحمتی استفاده کردن از سشوار هست چون باد گرم این وسیله میتونه محتویات داخل ظرف رژ رو نرم کنه تا اون دوباره قابل مصرف بشه. برای این منظور کافیه که سه تا پنج دقیقه رژ رو در معرض باد سشوار بذارید و بعد خیلی راحت اون رو استفاده کنید.

با رژ لب تموم شده چیکار کنم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی