|

جدیدترین جواهرات مد شده / بدلشون با طلا مو نمیزنه یه ذره پول میدی ولی طبق طبق پز میای

در این مقاله چندتا از جدیدترین جواهرات مد شده رو معرفی کردیم که میتونید استایل خودتون رو با استفاده از اون ها زیبا کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی دوست دارن که زیبا و شیک و پیک دیده بشن که خب برای این منظور هم راه های بسیاری وجود داره مثلا تنها به یه سرچ ساده و کوچیک هم شما میتونید متوجه این بشید که چطور از مد روز برای زیباتر شدن اطلاع داشته باشید مثلا در صورتی که میخواهید رنگ موهاتون رو عوض کنید تنها کافیه یکم تو اینترنت بالا و پایین کنید تا در جریان رنگ موهای مد سال قرار بگیرید و از بین اون ها یه انتخاب زیبا و شیک داشته باشید که خب در این باره ما هم در مقالات قبلیمون براتون صحبت کردیم و میتونید با مطالعه ی اون ها یه انتخاب جالب و جذاب داشته باشید.

اما خب دقت کنید که شما نباید مد رو به صورت افراطی دنبال کنید یعنی هر چیزی جای خودش رو باید داشته باشید و شما نباید معتاد مد بشید چون گاهی از اوقات با مد پیش رفتن هم خوب نیست مثلا شاید یه لباسی مد شده باشه ولی خب اصلا با اندام شما نمیاد بنابراین شما نباید حتی به سراغ تست کردن اون هم برید چون نه تنها زیبایی بهتون اضافه نمیکنه بلکه یه چیزی هم ازتون کم میکنه پس بهتره که به دنبال مدهای فراگیر باشید مثلا خیلی ها براشون سواله که با کاپشن کوتاه چی بپوشیم اون هم الان در زمستون و خب شلوار بگ با این مدل از کاپشن ها خیلی مد شده و جالبه که به همه میاد و خب اینطور چیزا همیشه روی مد میمونن پس بهتره چیزای اینطوری رو انتخاب کنید. حالا هم تو این مقاله در راستای همین مد بودن میخواهیم جدیدترین جواهرات مد شده رو بهتون معرفی کنیم که با توجه به ویژگی های جسمانی خودتون ببینید که بهتون میاد یا نه بعد اقدام به خرید اون ها کنید، پس با ما همراه باشید.

جدیدترین جواهرات

گوشواره های حلقه ای درخشان امسال حسابی ترندی هستن

برخی از اوقات پیش میاد که حتی چیزهای همیشه مد هم یه سری تغییرات میکنن مثلا به احتمال زیاد شما به عنوان یه خانوم حتما توی جعبه ی جواهرات خودتون یه گوشواره ی حلقه ای طلایی کلاسیک داشته باشید ولی خب این روزا یه مقدار درخشش به این اکسسوری همیشه مد اضافه شده و شما باید لاله ی گوش خودتون رو به شاین و جلوه ی نگین های گوشواره های حلقه ای بسپارید و و از این موضوع خاطرتون جمع باشه که این ترند به این زودی ها نه قراره دل شما رو بزنه و نه قراره که از مد بیفته پس با خیال راحت به تهیه اون ها اقدام کنید.

جدیدترین جواهرات

گردنبند و دستبند تنیس الماس، آپدیت شده ای که به شما جلوه ی شیکی میبخشه

دستبندها و گردنبندهای تنیس در این سال ها به عنوان یه هدیه ی ارزشمند بشمار میان که این روزا برای هر استایلی میشه اون ها رو استفاده کرد و شما برای انداختن اون ها حتما به تیپ های پلوخوری نیازی ندارید. پس شما میتونید یه گردنبند تنیس مینی الماس رو برای استفاده ی روزمره ی خودتون داشته باشید و حتی این جواهر رو به عنوان یه کادوی همیشه ترند و بی نهایت شیک به عزیزان خودتون هدیه کنید.

جدیدترین جواهرات

النگو فلزی، ساده ای که شما رو با وقار میکنه

این روزا خیلی ها به دنبال سادگی در آیتم های بسیار هستن که یکی از اون ها النگوها هستن که در صورت داشتن یه النگو فلزی شاده در استایلتون میتونید کلاس اون رو بی نهایت افزیش بدید حتی در صورتی که لباس هاتون حتی کهنه باشه! برای این هم که این جواهر ترندی 2024 به چشم بیاد باید آستین های خودتون رو بالا ببرید و بهتره که از یک یا نهایتا دو تا النگوی این مدلی استفاده کنید و خب در صورتی هم که میخواهید بیشتر با مد پیش برید توصیه ی ما به شما این هست که یه مقدار النگوهاتون رو عریض انتخاب کنید.

جدیدترین جواهرات

گردن آویزهای حروف الفبا که امسال هم یکه تاز هستن

گفتیم که بهتره به سراغ چیزهایی برید که همیشه مد هستن حتی توی انتخاب جواهرات که خب در این راستا شما میتونید به سراغ گردن آویزهای حروف الفبا برید که همیشه و از قدیم الایام مد بوده و هستن و امسال هم جزء ترندهای 2024 بشمار میان و شما میتونید با استفاده از اون ها استایل خودتون رو شخصی سازی کنید که امسال الماس هم روی اون ها به چشم خواهد خورد.

جدیدترین جواهرات

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها