|

با کاپشن کوتاه چی بپوشیم؟ / دیگه کاپشن و پافر بلند مد نیست ولی کوتاه پوشیدن اصول داره

در این مقاله در باره این که با کاپشن کوتاه چی بپوشیم براتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به نکات ذکر شده یه استایل منحصر به فرد داشته باشید

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا میگن که هر کسی خوشگل باشه برد کرده و چرخ دنیا بر وفق مراد اون فرد میچرخه چون خوشگلا همه جا شانس دارن ولی خب مسئله ای که وجود داره این هست که یه مسئله ای خیلی مهم تر از زیبایی هست که اون استایل و تیپ شماست مثلا یه فردی میتونه قیافه ی کاملا معمولی داشته باشه ولی با یه استایل خوب به قدری خودش رو شیک جلوه بده که ناخودآگاه اینطور حس بشه که صورتش هم بی نهایت زیباست بنابراین قدرت استایل رو دست کم نگیرید حتی در کوچکترین مسائل مثل ست کردن پالتو با رنگ شال چون در صورتی که شما رنگ اشتباهی رو برای این موضوع انتخاب کنید تیپ و استایلتون ممکن هست که اونقدرا که باید و شاید جالب نشه.

در این بین باید از مد هم آگاهی داشته باشید تا بتونید یه استایل به روز داشته باشید البته که منظور ما این نیست که هر چیزی که مد شد رو داشته باشید ولی مثلا در خصوص این سوال که امسال چه شلواری مده و یا از مد افتاده در صورت دونستن جواب اشتباهی به سراغ اون شلوارهایی نمیرید که پارسال مد و ترند شده بودن و اینطوری خودتون رو از دمده بودن دور نگه میدارید که هر چند برای این موضوع باید لباس ها و استایل های بیسیک رو بشناسید. حالا از اینا بگذریم و بریم به سراغ مقاله ی امروز که در خصوص این موضوع هست که با کاپشن کوتاه چی بپوشیم چون این روزا دقیقا این مدل از کاپشن ها بسیار مد شده و مهم هست که شما استایل مناسب با اون رو بدونید، پس با ما همراه باشید.

با کاپشن کوتاه چی بپوشیم

با کاپشن کوتاه چی بپوشیم؟

مهم ترین آیتمی که در صورت پوشیدن کاپشن کوتاه باید به اون توجه ویژه داشته باشید شلوار هست که گفته میشه باید با این مدل از کاپشن ها به سراغ شلوارهای جین دمپا گشاد و یا جین راسته برید و از پوشیدن اون ها با شلوارهای گشاد خودداری کنید چون در این صورت زیادی از حد باد میکنید. همینطور بهتره که این کاپشن ها رو با شلوارهایی که دارای رنگ های تیره و خنثی هستن انتخاب کنید چون در این صورت تعادل در ضخامت و حجم کاپشن با توجه به استایل کلی شما رعایت میشه. 

در صورتی که میخواهید از یر کاپشن خودتون مانتو بپوشید باید دقت کنید که قد مانتو از کاپشن بلندتر نباشه که برای این موضوع میتونید به سراغ مانتوهایی که دارای دامن فون و یا پیلی دار هستن برید و اون ها رو از زیر کاپشن بپوشید.

در صورتی هم مجبور هستید کاپشن کوتاه خودتون رو با مانتوی بلند ست کنید بهتره که مانتویی رو انتخاب کنید که دارای کمر تنگ هست و پارچه ی خشکی نداره.

با کاپشن کوتاه چی بپوشیم

همچنین شما میتونید کاپشن کوتاه خودتون رو با نیم بوت و بوت های پاشنه دار همراه با لگ های مخمل و چرم بپوشید تا یه استایل شیک و جذاب برای خودتون بسازید و در صورتی هم که میخواهید باهاش استایل اسپرت داشته باشید میتونید به سراغ کتونی های لژ دار برید.

برای این که استایل غیر رسمی بسازید با کاپشن کوتاه بهتره که از زیر اون لباس هایی که اسپرت هستن رو بپوشید مثلا لباس هایی مثل بلوز بافت، هودی کلاه دار، تیشرت های لانگ و... همچنین به جای این که از روسری و شال استفاده کنید به سراغ شال و کلاه های رنگی که با استایلتون هماهنگی دارن برید.

در صورتی که احساس میکنید که با کاپشن یه مقدار بیش از حد پف کردید و انگار چاق دیده میشید میتونید برای کمتر به نظر رسیدن ضخامت کاپشنتون یه کمربند بهش اضافه کنید تا جمع و جور تر دیده بشه.

با کاپشن کوتاه چی بپوشیم

کاپشن کوتاه چه رنگی بپوشیم؟

برای انتخاب رنگ کاپشن خودتون بهتره که به جای رفتن به سراغ رنگ های شبرنگ که قبلا مد و ترند بودن رنگ کاپشن کوتاه خودتون رو از بین رنگ های خنثی انتخاب کنید چرا که این مدل از کاپشن ها با رنگ های خنثی میتونن شما رو بسیار شیک نشون بدن و از طرف دیگه شما در ست کردن اون ها با لباس های دیگه دستتون هم باز خواهد بود در انتخاب رنگ. از بین رنگ های خنثی طوسی، سفید، مشکی و کرمی بسیار مناسب هستن و در کنار اون ها میتونید از آیتم های رنگی مثل سورمه ای، زرشکی، سبز یشمی و... استفاده کنید.

با کاپشن کوتاه چی بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها