|

میخوای بادمجان طلایی سرخ بشه ولی بی روغن؟ / سرخ کن بدون روغن بخر عشق کن! همه قیمت ها

سرخ کن های بدون روغن بی شک از دست لوازمی هستش که واسه همه ما ایرانی ها واجبه، اما اینکه دلیلش چیه و چه مارکی بهتره رو اینجا میفهمین!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب از تعارف کردن بگذریم و راحت بگیم که ما ایرانی ها از اون قشر مردمانی در جهان هستیم که شیفته غذا خوردنیم. این جمله اصلا بار منفی نداره و این چیزیه که از گذشته باهامون بوده و از اونجایی هم که اهل خورشت پختن و ساندویچ های رنگ و وارنگ هستیم، خب در مجموع میشه گفت میل به غذا خوردن درونمون زیاده و اصلا خیلیامون این حرکتن رو به نوعی تفریح میدونیم و ازش لذت این مدلی هم میبریم. اما یکی از خوشمزه جات های بی شک پر طرفدار سیب زمینی سرخ کرده هستش. کلا سرخ کردنی ها خیلی هوادر دارن و خداییش هم بخوایم بگیم واقعا لذت بخش هستن. اما از طرفی هم به شدت مضر!

آخه میدونید که غذاهای اینچنینی اسمشون روشونه، سرخ کردنی! و بی شک شما هر چقدر هم که مراقب باشید روغنشون رو جدا کنید، باز هم به خورد غذا رفته و در نهایت با نتایج نه چندان جالبی بعد از چند سال مواجه خواهید شد. 

اما قطعا خبر دارید که یه راه چاره ایده آل ترن شده که خیلی از خانوما دارن ازش استقبال می کنند و اون چیزی نیست جز استفاده از سرخ کن های بدون روغن. این سبک سرخ کن ها جایگزینی عالی به جای سرخ کن های با روغن هستند که طعمی بی نظیر به شما شکم عزیز من و شما هدیه میدن.

phillips-premium-airfryer-XXL-kevin-norris-6d305589778840678710cc51adcc2516

اصلا سرخ کن بدون روغن چی هست؟ چجوری بدون روغن سرخ میکنه؟

دستگاه سرخ کن بدون روغن یا همون air fryer، در واقعیه کمک جریان هوا میتونه غذا رو سرخ کنه. ساختار سرخ کن بدون روغن طوریه که هوای گرم تولید شده توسط المنت، توسط فن و با سرعت بالا به سمت غذا پرتاب میشه! در نتیجه شما هر چیزی که داخل سرخ کن ها قرار بدید بدون قطره‌ ای روغن و تو تایم سریع پخته میشن. البته که برای پخت غذا به کمک این سرخ کن ها از روغن هم میتونید استفاده کنید اما این مدلی که غذا نباید تو روغن غوطه ور بشه! فقط یک یا دو پاف از اسپری روغن کافیه.

15FRY-articleLarge

خوبیه سرخ کن بدون روغن چیه؟ مزایای ایر فرایر

سرخ کن های بدون روفن از سال 2020 بود که وارد بازار شد و اونچنان استقبالی ازش شد که تونست خیلی خیلی زود میون مردم جا پیدا کنه. از همین محبوبیت و استقبال زیاد میشه فهمید که چقدر سرخ کن های بدون روغن مزایا دارن درسته؟ وجود ابزارهای متنوع واسه آشپزی کار شما رو آسون تر نمیکنه چرا که بهتر میتونید همه چیز رو مدیریت کنید و در صورتی که مثلا اجاق از شما دچار خرابی بشه کار شما لنگ نمیمونه و آسوده خاطر می تونید از دیگر لوازم استفاده نمایید.

Untitled

سرخ کن های بدون روغن به جز سرخ کردن دیگه چیکار میکنن؟

فکر می کنید که این دستگاه تنها برای سرخ کردن مرغ و بال و سیب زمینی و بادمجان هستش؟ خیر دلبندم! شما میتونید مواردی که اشاره میشه رو انجام بدید و از سادگی و کیفیت کار لذت ببرید.

- گرم کردن غذا‌های مانده در یخچال و فریزر

- گریل کردن گوشت و ماهی

- درست کردن کیک و شیرینی

- خشک کردن سبزی

- تفت دادن آجیل

- بریون کردن مرغ

- درست کردن پیتزا و لازانیا

- آبپز کردن تخم‌ مرغ

air-fryers-advantages-or-disadvantages-1

اما بدی های سرخ کن بدون روغن؛ معایب ایر فرایر

بی شک حتی بهترین ها هم باگ های خاص خودشون رو دارند و در واقع باید بگیم سرخ کن های بدون روغن هم معایب خودشون رو دارند. 

مثلا اینکه غذاتون بعد گذشت 6- 7 ساعت دیگه تازه نیست. یا اینکه سرخ کن فضای زیادی از آشپزخونه رو اشغال میکنه. همچنین مصرف برق زیادی داره. همچنین برخی مدل ها حجم کمی در سبد خود دارند که باید دقت کرد. 

در ادامه ببینید بهترین مارک های سرخ کن بدون روغن رو.

2548341

مارک فیلیپس؛ از 4/000/000 تومان تا 32/000/000 تومان

فیلیپس که خب یکی از محبوب ترین برند های لوازم خونگی در سطح جهان محسوب میشه، سرخ کن های بدون روغن با کیفیتی هم داره. مدل های فیلیپس ویژگی های مختلفی مثل  برنامه های پخت از پیش تعیین شده، کنترل دما و زمان و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی داره.

سرخ-کن-فیلیپس-مدل-HD9863

مارک تفال؛ از 5/000/000 تومان تا 12/000/000 تومان

تفال از دیگر برند های معتبر لوازم خونگی هستش که سرخ کن های بدون روغنش هم به شدت با کیفیت هستند. مدل های تفال هم ویژگی های بساری داره مثلا مثل برنامه های پخت از پیش تعیین شده، کنترل دما و زمان و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی.

Untitled

مارک دلونگی؛ از 8/000/000 تومان تا 14/000/000 تومان

دلونگی یه برند ایتالیایی لوازم خانگی هستش که بهترین سرخ کن های بدون روغن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. مدل های دلونگی نیز ویژگی های مختلفی مثل برنامه های پخت از پیش تعیین شده، کنترل دما و زمان و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی داره.

1619553979_40684

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها