|

میز ناهارخوری چجوری بچینم بهتره؟ / گوشه خونه تک و تنها نزارش اینجوری دیزاین کن آس بشه

اگر شما هم یه میز ناهارخوری بزرگ دارید که همیشه خالیه و رومختونه، پس حتما با این مطلب همراه بشید که ایده های جذابی داریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو همه خونه ها یکسری لوازم وجود داره که در کنار همدیگه میشن چیدمان و دکوراسیون اون خونه. مثلا میز ناهارخوری یکی از آیتم هایی هستش که تو خیلی از خونه ها می بینیم وجود داره اما اونچه که واضحه اینه که میز ناهارخوری از دست عناصری محسوب میشه که یه عالمه مدل و ابعاد مختلف داره. مثلا اگه شما تو خونتون یه میز ناهارخوری بزرگ دارید، احتمالا همیشه ازش استفاده نمی کنین و فقط وقتایی که مهمون دارین و یه مهمونی مفصل گرفتین مورد استفاده قرار میگیره. احتمالا بقیه مواقع یا از اپن برای شام و ناهار استفاده می کنین و یا اینکه سفره میچینین و با خونواده دور هم هستین. اما وقتی زندگی روزمره این مدلیه میز ناهارخوری رو باید چه کرد؟ باید به امون خدا ولش کرد یا یه فکر خوشگل و اساسی واسش داشت؟

خب واسه رسیدن به این سوال پیشنهاد می کنیم حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید تا ایده های جذاب و ترند رو ببینیم.

52061af22696b4112035fa97b4fab030

دستمال سفره، یه ایده خوشگل واسه میز ناهارخوری

بی شک یکی از جذاب‌ ترین اکسسوری‌ هایی که میتونیم واسه میز ناهارخوری در نظر بگیریم استفاده از دستمال سفره هستش که تو طرح ها و رنگا و البته جنس های متفاوت و مختلف وجود دارن و با توجه به پالت رنگی دکوراسیون داخلی منزل شما میتونن انتخاب بشن. دستمال سفره هایی که پارچه ای هستن هم به صرفه تر و هم جذاب ترن که خب میتونید هر بار بعد از استفاده اونهارو ضدعفونی کرده و برای مهمونی بعدی آمادشون کنید. 

البته که استفاده از دستمال سفره های کاغذی هم خیلی خوب و خوشگله، اما بهتره که به فکر محیط زیست باشیم و کمتر ازشون استفاده کنیم. 

1-min-1

14444

ظروف نقره، یه چیدمان شیک واسه میز ناهارخوری

از طرفی هم ظروف نقره توی اکسسوری ها جذابیت بسیار خاصی دارند که جلوه منزل شما رو حسابی شیک تر می کنند. البته ممکنه ظروف نقره یکم گرون در بیاد و یا تهیه کردنشون برامون ممکن نباشه که خب از این رو میتونید ظروف استیل رو جایگزین کنید. 

جالبه که بدونید ظروف نقره و استیل تو هر خونه ای و با هر دکوراسیونی میتونن جای خودشون رو پیدا کنن و خوشگل بشن. تنها نکته ای که خیلی مهمه و قابل توجه، اینه که تزیینات ظروف چجوری باشه. اگه شما تو خونتون دکوراسیون مدرنی دارید بهتره که ظرف های نقره و استیلی رو برای میز ناهار خوریتون انتخاب کنید که طرح هایی ساده و مینیمال دارند. 

Decorate-the-dining-table-with-candles6

زیر لیوانی یه اکسسوری دلبرانه واسه میز ناهارخوری

اگر بخوایم به جز اکسسوری، برای میز ناهارخوری یه وسیله کاربردی هم در نظر بگیریم بهتره که حتما از لیوان و زیر لیوانی کمک بگیریم. زیر لیوانی ها میتونن با دستمال سفره ها هماهنگ و ست باشن تا جلوه خاصی هم به میز ناهارخوری شما بدن. به علاوه اینکه زیر لیوانی میتونه از برخورد لیوان با سطح میز هم جلوگیری کنه و در نتیجه روی میز شما خط و خش هم نیفته. اگر دوست دارین از این آیتم استفاده کنین بهتره برای هر یک صندلی یه زیر لیوانی در نظر بگیرید و حواستونم باشه که سمت راست صندلی قرار دهید تا خیلی اصولی و شیک چیدمان کرده باشید.

wooden-dishes-serve-huger

اردو خوری چرخان (لیزی سوزان) ترندی نو واسه میز ناهارخوری

اگر شما یک خاص پسند هستید که دلتون یه اکسسوری خاص هم برای میز ناهارخوری میخواد، به شما پیشنهاد میدیم که از ظروف اردور خوری چرخان که به لیزی سوزان معروفه استفاده کنید. شاید براتون سوال بشه اصلا چی چی هست، که خب باید بگیم اردور خوری چرخان ظروفی هستند پایه دار که سطح روییشون میچرخه.

این ظرف ها علاوه بر اینکه حابی ترند و مد، وسیله ای به شدت کاربردی هم هست که میتونید ازشون به عنوان جای غذا، فینگر فود، چاشنی هایی مثل ترشی و حتی دسر ها رو داخلشون بچینید و به عنوان یه اکسسوری جذاب روی میز ناهارخوری قرار دهید. حتی وقتایی که قرار نباشه مهمون رو واسه شام دعوت کنیم. 

c7af99f8-0fa2-4e1f-856e-bef90220f585

شمعدون و گل و گلدون یه نمای نازدونه واسه میز ناهارخوری

یکی از اکسسوری های خیلی خوشگلی که میتونیم واسه میز ناهارخوری استفاده کنیم انواع شمع ها هستند که در انواع و اشکال مختلف در بازار عرضه شدن. 

از طرفی هم میتونید از گل و گلدون های دلبرانه به عنوان اکسسوری روی میز ناهارخوری استفاده کنید که خیلیم خوبه. در واقع باید گفت میزی که گلدون داره بدون گل فایده نداره و اگر حال و حوصله این رو ندارین که هفته ای یکبار گل طبیعی بخرید، پس حتما از گل های مصنوعی استفاده کنید و یه فیس خوشگل واسه فضای خونتون بسازید که انرژی بخش درجه یکی هم هست. دقت کنید که ارتفاع گل متناسب با میز ناهارخوری باشه. 

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی