|

رنگ موهای مد سال و ترند 2024 / اینا تازه از تنور دراومدن تا خز نشده تو بذارشون

در این مقاله چند تا از رنگ موهای مد سال و ترند 2024 رو بهتون معرفی کردیم که میتونید از بین اون ها یه انتخاب خوب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانوم ها در کل آیتم هایی بیشتری براشون هست تا زیباتر دیده بشن مثلا یه روسری زیبا میتونه یه عالمه باعث افزایش زیبایی یه خانوم بشه و یا حتی یه اکسسوری جذاب مثل یه گردنبند که با کفش ها ست شده بنابراین خانوم ها میتونن بیشتر از آقایون به خوشگلاسیون خودشون برسن که یکی از راه های زیباسازی رنگ مو هست که خب حتی خانوم کوچولوها و دخترای نوجوون هم بهش علاقمند هستن و میرن سمتش چرا که شما میتونید با رنگ مو تغییری توی چهره تون به وجود بیارید که هیچ میکاپ و آرایشی نمیتونه این کار رو انجام بده البته که این روزا بیشتر رنگ ها دکلره میخوان ولی شما میتونید ترکیب رنگ موهای روشن بدون دکلره رو توی مقاله های قبلی ما بخونید و در صورتی که مایل به رنگ کردن موهاتون به رنگ روشن هستید از بین اون ها برای خودتون رنگ انتخاب کنید.

ولی میدونید که یکی از نکات بسیار مهم برای رنگ کردن مو توجه به پوستتون هست مثلا بهترین رنگ مو برای پوست گندمی با بهترین رنگ مو برای پوست سفید متفاوت هست و شما باید آگاهی نسبت به رنگ پوستتون و این که چه رنگ هایی بهتون میاد و چه رنگ هایی بهتون نمیاد سراغ رنگ موردنظرتون برید تا در انتها یه نتیجه ی زیبا خلق کنید نه یه نتیجه ی برباد چون اگر هم بد دربیاد و باز بخواهید از روش یه رنگ دیگه بذارید جدا از هزینه ی اضافه به موهاتون آسیب میزنید چون بالاخره مقاومت موها هم در یه حد هست دیگه. حالا از اینا بگذریم و بریم به سراغ رنگ موهای مد سال که در 2024 حتما باید به سراغ تست کردنشون برید چون ترندی هستن، پس با ما همراه باشید.

رنگ موهای مد سال

بلوند باتر کریم از رنگ موهای مد سال

بلوند باتر کریم رو چند سالی میشه که میتونید به عنوان یه رنگ ترند در بین رنگ موهای دخترانه مشاهده کنید اما خب امسال یه مقدار تفاوت در اون ایجاد شده مثل اضافه شدن تناژهای طلایی گرم و بیبی لایت به موهای جلوی سر هست که بسیار پیشنهاد میشه. علی الخصوص در صورتی که دارای موهای مشکی و یا تیره باشید و علاقه ای به این که از دکلره استفاده کنید ندارید.

ترکیب گرم تر از باتر کریم که توی 2024 مدنظر هست میتونه گونه های شما رو برجسته تر و روشن تر نشون بده و صورتتون رو توپر تر و یه حالت شیک به اون ببخشه. دقت کنید که برای در آووردن این رنگ مو باید موهاتون رو تا پایه ی هشت با دکلره روشن کنید.

رنگ موهای مد سال

قهوه ای قارچی از رنگ موهای مد سال

از ترندهای اخیر که حسابی برای خودش طرفدار پیدا کرده و توی چشم هست میشه به رنگ موی قهوه ای قارچی اشاره کرد که این روزا حسابی توی چشم هست ولی این رنگ در 2024 یه تفاوتی کرده و اون بیشتر نزدیک شدن رنگ به قارچه! این رنگ امسال از اون دسته از رنگ های خشن دودی و سرد و همچنین خاکساری دور میشه و به جاش یه سری ترکیبات ملایم تر از رنگ بلوطی و قهوه ای به خودش میگیره و گرم تر دیده میشه و خب با تصور کردن این رنگ ها هم احتمالا متوجه باشید که امسال این رنگ از طیف طبیعی موها الهام گرفته و یه سایه خنثی بین خطوط گرم و سرد به وجود میاره.

از خوبی هایی که این رنگ داره هم میشه گفت که به انواع پوست ها از تیره تا روشن میاد و به چهره ی شما جلوه ی خاصی میبخشه. این رو هم اضافه کنیم که شما میتونید برای در آووردن این رنگ روی موهاتون از تکنیک هایی مثل بالیاژ، سامبره و هایلایت های نواری استفاده کنید و از زیبایی به وجود اومده لذت ببرید. برای این رنگ هم بهتره که تا پایه ی هشت موهاتون روشن شده باشه.

رنگ موهای مد سال

قهوه ای گیلاسی از رنگ موهای مد سال

تناژ رنگ موی قرمز پارسال بسیار پرطرفدار شد و امسال هم به علت استقبال زیاد از این رنگ در رنگ موهای ترندی شاهد حضور قرمز خواهیم بود اما این بار با تناژ متفاوت تر چرا که توی ترند 2024 ترکیب رنگ موی قهوه ای و قرمز با تنالیته گرم و همچنین غالب قهوه ای بیشتر مدنظر هست شما میتونید این رنگ زیبا رو به خوبی هر چه تمام تر با پوست های سرد و روشن مچ کنید و یه تضاد بینظیر و خیره کننده به وجود بیارید. همچنین ترکیب رنگ قرمز و قهوه ای باهم میتونه باعث بدرخشش بیشتر پوست افرادی که گندمی و یا سبزه هستن میشه.

رنگ موهای مد سال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی