|

زیباترین فرش ماشینی جدید / وای از این همه قشنگی امسال چه خبره تو دنیای فرشا چقد شیکه

در این مقاله نمونه هایی از زیباترین فرش ماشینی جدید رو بهتون نشون دادیم و در خصوص ویژگی های اون براتون صحبت کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما علاقمند هستیم که یه دکور شیک و مناسب توی خونمون داشته باشیم و در حد وسع و توانمون زیبایی رو مهمون چیدمان خونمون کنیم چرا که گذشت اون دوره ای که دیگه هر کسی هر جوری که دوست داشت خونش رو میچید و حتی در صورت مطابق نبودن اون با متدهای دیزاین خیال میکرد قشنگ شده چون این روزا همه حداقل یه بیس از اصل و قواعد دکوراسیون رو میدونن مثلا برای فرش آشپزخانه خیلی ها میدونن که نباید به سراغ فرش هایی که دارای پرز بلند هستن برن چون این فضا پر رفت  و آمده و در این صورت ممکن آت و آشغال لای این پرزها گیر کنه و خب تمیز کردن اون سخت باشه.

پس نمیشه صرفا به علت زیبایی که به خیال خودمون وجود داره جلو بری چون اصول دکوراسیون هم به زیبایی و هم به کارای باهم اهمیت میده و به همه جای داستان فکر کرده. خب در این مقاله مشخص هست که میخواهیم راجبه فرش براتون صحبت کنیم چرا که این وسیله از آیتم های بزرگ در هر خونه ایه و انتخاب درستش بسیار مهمه و همه موقع خرید اون دنبال با کیفیت ترینش هستن از بهترین فرش عروس گرفته تا بهترین فرش برای جلو سینمنک که شاید در نظر کوچیک بیاد ولی همه کاربرد مهمی داره و هم مهمه که جنسش خیلی خوب باشه چون مدام قراره که شسته بشه. حالا در ادامه میخواهیم راجبه زیباترین فرش ماشینی جدید براتون صحبت کنیم و چند نمونه از اون رو بهتون نشون بدیم و یه سری از ویژگی هایی که باید داشته باشه رو بگیم تا انتخاب بهتری داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

زیباترین فرش ماشینی جدید

ویژگی های که زیباترین فرش ماشینی باید داشته باشه بجز زیبایی

این موضوع مهم هست که شما در انتخاب فرش تنها به زیبایی اون دقت نکنید و کاربریش رو هم در نظر بگیرید مثلا براتون مهم باشه که برای چه فضایی دارید اون رو میخرید که در صورت مشخص بودن این موضوع میتونید خیلی دیگه از مسائل مربوط به اون رو مثل جنس، اندازه، ارتفاع خاب و... مشخص کنید بنابراین این نکته رو فراموش نکنید. یه سری از ویژگی هایی که زیباترین فرش باید علاوه بر زیبایی داشته باشه به شرح زیر هست که باید در هنگام خرید براتون مهم باشه:

  • نرم و لطیف بودن فرش
  • واضح بودن طرح و نقش اون و ریزبافت بودن
  • کم بودن میزان پرزدهی
  • مقاومت در برابر پوسیدگی و پارگی
  • دارای علامت استاندارد و ثبات رنگ بودن

زیباترین فرش ماشینی جدید

زیباترین فرش ماشینی جدید

زیباترین فرش ماشینی باید چه جنسی باشه؟

یکی از موثرترین عواملی که در خصوص کیفیت فرش روی اون تاثیر داره جنس الیافی هست که توی اون بکار رفته، به طور کلی برای بافت فرش از الیافی مثل پلی استر، اکریلیک، پلی پروپیلن و یا ترکیبی از اون ها استفاده میشه که در بین اون ها بهترین جنس الیاف اکریلیک هست که خب مسلما از قیمت بیشتری هم برخورداره البته که انتخاب جنس هم باز به این موضوع بستگی داره که برای کجا میخواهید فرش رو تهیه کنید مثلا در صورتی که اون رو برای آشپزخانه تهیه میکنید میتونید به سراغ پلی استرها هم برید چرا که این مدل از فرش ها زیاد شسته میشن و و احتمال داره که در فضای آشپزخانه هی خیس بشن و در نهایت پوسیده ولی پلی استرها در مقابل آب و رطوبت مقاوم هستن.

در صورت انتخاب فرش اکریلیک برای پذیرایی و یا اتاق خواب ویژگی های اون به شرح زیر خواهد بود:

  • عدم پرزدهی
  • برخورداری از عمر طولانی
  • عددم ایجاد آلرژی و حساسیت
  • نرم و لطیف بودن
  • در صورت آبرفت میزان اون اصلا قابل رویت و چشمگیر نباشه
  • دارا بودن ثبات رنگی
  • داشتن مقاومت بالا در مقابل گرما

زیباترین فرش ماشینی جدید

زیباترین فرش ماشینی جدید

زیباترین فرش ماشینی جدید

رنگ زیباترین فرش ماشینی جدید

رنگ رو میشه یکی از مهم ترین مسائل قابل توجه در انتخاب فرش دونست چرا که گفتیم که فرش در خونه از وسیله های بزرگه و خب در کف پهن میشه پس طبیعتا خیلی توی چشم هست و رنگ اون میتونه روی جلوه ی دکوراسیون تاثیر مستقیم داشته باشه بنابراین مهم هست که اون رو درست انتخاب کنید. همچنین رنگ ها در فرش میتونه علاوه بر این نقطه ی کانونی در فضا ایجاد کنه میتونه محیط شما رو بزرگتر و یا کوچکتر، دلبازتر و یا دلگیر هم نشون بدن! 

مثلا در صورتی که به سراغ رنگ های روشن برای فضای کوچیک برید خونه ی شما دلباز تر و بزرگ تر به نظر خواهد اومد البته که رنگ های تیره هم در جای خودشون باید استفاده بشن مثلا در صورتی که فضای شما خیلی بزرگه نباید برای رنگ فرش اون به سراغ یه رنگ روشن برید چون حالت گرما و خودمونی بودن فضا گرفته میشه پس تعادل رو باید با یه فرش به رنگ تیره برقرار کنید. در حال حاضر هم در بین رنگ های فرش طوسی بسیار مورد توجه مردم واقع شده و خیلی ها علاقمند به داشتن این رنگ فرش که خنثی هست و میشه در صورت بودنش از رنگ های دیگه در دکور بهره گرفت، هستن.

زیباترین فرش ماشینی جدید

زیباترین فرش ماشینی جدید

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها