|

زیباترین فرش سه بعدی / موقع فک کردن زل میزنی به گلای فرش رو این قفل شی هیپنوتیزم میشی

در این مطلب نمونه هایی از زیباترین فرش های سه بعدی رو بهتون نشون دادیم و در خصوص اون یه سری توضیحات ارائه دادیم که میتونه مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا داشتن دکور خوب تبدیل شده به یکی از واجبات و همه دوست دارن که بهش برسن ولی خب در این بین یه عده معتقد هستن که لازمه ی داشتن یه دکور خوب پول هست تا بشه آیتم های شیک و لوکس تهیه کرد و با کمک اون ها فضا و چیدمان رو لاکچری کرد در حالی که اینطور نیست شما میتونید با انتخاب آیتم های درست و ایجاد هارمونی بین اون ها حالا وسایل هر چقدر میخوان ارزون باشن یه فضای شیک و خارق العاده خلق کنیدمثلا برای انتخاب بهترین فرش عروس نیازی نیست که حتما دست روی فرش دستبافت و گرون بذارید هر چند که درسته کیفیت فرش با قیمت اون رابطه ی مستقیم داره ولی یه کیفیت قابل قبول هم میتونه نیاز شما رو برطرف کنه بنابراین مرحله ی بعدی درست ست کردن اون با سایر لوازم خونتون هست.

با این حساب شما باید به سراغ خوش نقش ترین فرش ماشینی برید که میتونید پیدا کنید و با سلیقه و دیزاینتون همخونی داره که خب در این حالت و در انتهای کار مسلما به خودتون و سلیقتون تبریک میگید فقط باید یه مقدار دقت و وسواس در این زمینه به خرج بدید. حالا شاید براتون سوال باشه که چرا فرش موضوع مقاله ی ما هست چون بالاخره فرش یکی از آیتم های بزرگ در هر خونه ای هست که میتونه نظر هر کسی رو به خودش جلب کنه و چه بسا که این روزا تنوع نقش و طرح هم در اون ها بسیار بالا رفته و در انواع کلاسیک و مدرن در حال تولید شدن هستن ولی امروز میخواهیم در خصوص زیباترین فرش سه بعدی برای شما صحبت کنیم که این روزا بسیار  باب شده پس در ادامه بریم برای دیدن نمونه های اون و توضیحات مختصری در خصوصش، با ما همراه باشید.

زیباترین فرش سه بعدی

فرش سه بعدی

اسم فرش سه بعدی حواس  هر کسی رو به خودش جلب میکنه و خیلی ها ناخودآگاه جذب این اسم میشن چون بالاخره این روزا ما نقاشی های سه بعدی و فیلم های سه بعدی دیدیم و برامون جالب هستن و خب شما فکر کنید که یه فرش با طرح سه بعدی رو کف خونتون پهن کنید دیگه چی میشه مسلما بسیار هیجان انگیز خواهد بود. این مدل از فرش ها رو به آسونی و با توجه به شکل و شمایلشون میشه تشخیص داد چرا که وقتی اون رو نگاه میکنید متوجه این میشید که نقشه ی این مدل از فرش سه بعدی و زنده هست و یه جورایی براتون خطای دید ایجاد میکنه.

این مدل از فرش ها هم در ایران تولید میشن که پشتش هنر و خلاقیت طراحان موفق و ماهر ایرانی هست و برای هر دکور مدرنی میتونه بینهایت شیک و پیک باشه البته که فراموش نکنید که برای دکور کلاسیک اصلا توصیه ای به استفاده از این فرش نمیشه چون شلوغی به وجود میاره.

زیباترین فرش سه بعدی

زیباترین فرش سه بعدی

فرق فرش سه بعدی با فرش های معمولی

فرش های معمولی با فرش های سه بعدی متفاوت هستن و مهمترین تفاوتی که بین اون ها وجود داره نقوشی هست که روی فرش های سه بعدی به شکل سه بعدی جلوه میکنن اما خب در فرش های معمولی این خاصیت مسلما وجود نداره. شما برای بافت یه فرش سه بعدی به یه نقشه ی سه بعدی هم نیاز خواهید داشت که خب فرش معمولی اینطور نیست و همچنین نقشه هایی که در فرش های معمولی استفاده میشن بسیار معمول هستن و رایج ولی برای فرش های سه بعدی این موضوع خاص تره. 

با این حساب میشه گفت که طراحان فرش های سه بعدی با قرار دادن رنگ های درست در کنار هم برای ایجاد سایه روشن تونستن این فرش ها رو به بازار عرضه کنن. در خصوص شباهت این دو فرش هم شاید براتون جالب باشه که بدونید بافت هر دو شبیه بهم هست و فقط یه تفاوت بین اون ها هست و اون هم استفاده از یه نخ خاص توی فرش های سه بعدی هست و توی فرش های این مدلی در مرحله ی آهار این نخ یه مقدار جمع میشه و به همین علت شما شاهد ارتفاع کمتر این نخ نسبت به بقیه ی نرخ ها میشن و همین اختلاف ارتفاع هم خودش خطای دید ایجاد میکنه.

زیباترین فرش سه بعدی

زیباترین فرش سه بعدی

ویژگی های فرش سه بعدی

  • فرش های سه بعدی رو توی تراکم و شانه ی کم میبافن و بیشتر 500 الی 700 شانه هستن و به این علت وزن کمتری نسبت به فرش های معمولی دارن.
  • مورد دیگه ای که در خصوص این فرش ها قابل توجه هست نرمی و لطافت اون هست که به علت نخ خاب با ارتفاع قابل توجه و شانه تراکم پایین هست.
  • یکی از بهترین جاهایی که این فرش ها رو استفاده میکنن برای آشپزخانه با چیدمان مدرن هست که میتونه زیبایی بینظیری خلق کنن.

زیباترین فرش سه بعدی

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها