|

لوستر خریدن سخته ولی وقتی بلدش باشی دست میذاری رو بهترین / اینجوری خونت خوشگل ترین کن

خرید لوستر از کاراییه که خیلی سخته چرا چون انتخابش سخته که اگر نکات ذکر شده در این مطلب رو رعایت کنید قطعا راحت و جذاب خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خرید لوازم خونه از دست انتخاباتی محسوب میشه که میتونه هم سخت باشه و هم سون. سختیش به این لحاظه که شما باید عناصر مختلف رو با هم هماهنگ سازی کنید، مطابق با سایز و متراژ فضایی که دارید بخرید، از نظر رنگ شناسی ست سازی کنید و به لحاظ بودجه ای هم نگاهی متناسب به وسیله ها داشته باشید. از طرفی هم کاربردی که دلتون میخواد رو همراه با زیبایی مورد نظر داشته باشه. این ها کلیاتی بودند که شما برای انتخاب و خرید هر وسیله ای تو خونه باید دقت کنید. اما چرا گفتیم آسونه؟ چون شما برای خرید هررر وسیله ای میتونید برید به بازار اون وسیله و به راحتی آب خوردن هر آنچه که دلتون میخواد رو انتخاب کنید. 

یکی از این خرید ها، خرید لوستر برای خونه هستن که خب خود من اینجوریم وقتی میرم به بازار لوستر ها، از زیبایی و درخشندگی که دارند حسابی تحت تاثیر قرار میگیرم و قند رو دلم آب میشه. اگر شما هم مثل من باشید احتمالا به کلی یادتون میره که چی میخواستین و چه چیزی براتون کاربردی بود!

به همین دلیل ابتدا پیش از خرید بهتره که ببینیم برای خرید لوستر اصلا به چه نکاتی باید توجه کرد و بعد بریم سراغش! در ادامه با ما همراه باشید تا با این نکات آشنا بشیم.

1398100908252127

میخواین سبک و مدل لوستر چه شکلی باشه؟

خب قطعا اینکه چه سبک و مدلی از لوستر سلیقه شماست خیلی اهمیت داره چرا که مدل ها فراوون و انتخاب درست که بعد از مدتی خسته نشید و برای فضای شما مناسب باشه اهمیت زیادی داره. جدا از مسائل فنی، مشخص کنید که سبک چیدمان خونه شما چجوریه؟ سنتی و یا مدرن؟ اصلا شاید هم شما اینجوری هستید که برای پذیرایی و دیگر فضاهای منزلتون از سبک های تلفیقی سنتی و مدرن میپسندید! به هر حال سعی کنید پیش از فرآیند خرید تصمیم نهایی خود را بگیرید! 

3

اندازه مناسب لوستر برای فضا چقدره؟

اینکه در ابتدای مطلب اشاره شد حواستون به یکسری نکات باید باشه و تنها انتخاب مدل ها بر حسب قیافه لوستر درست نیست دقیقا به همین دلیله که شما باید دقت کنید برای یک فضای کوچیک نیاز به لوستر بزرگ نیست و به هنگام دیدن لوسترها از سر ذوقتون به سراغ اون مدلی نرید که بزرگتر از اندازه فضای مورد نظر شماست. از طرفی هم تو زمونه ای که شعار "لامپ اضافه خاموش" سر داده میشه، قطعا روشن کردن لامپ بیش از اندازه درست نیست. 

اینها رو گفتیم اما یادتون نره انتخاب یک لوستر زیادی کوچیک هم برای فضا خوب نیست و کم بودن نور باعث ضعیف شدن چشم ها و از طرفی هم تاریک و دلگیر شدن اون فضا میشه که اینهم اصلا خوب نیست.

لوستر-برای-پذیرایی11

سقف پذیرایی بلنده یا کوتاه؟ اینجوری لوستر بخر

دقت کنید و ببینید که سقف مورد نظر شما کوتاهه یا بلند؟ در صورتی که سقفی بلند دارید بهتره که از لوسترهای چند شاخه استفاده کنید. اگر سقفی بلند دارید در واقع دستتون هم برای انتخاب لوستر باز تره. اما اگر فضای شما دارای سقفی کوتاه می باشد انتخاب چنین لوسترهایی اشتباهه و ظاهر قشنگی هم نداره. از طرفی هم رفت و آمد افراد قد بلند سخت میشه و نمای جالبی پیدا نمیکنه. شاید بگین بابا ما خونوادگی قدمون کوتاهه که خب در این حالت هم باز امکان برخورد اشیا به لوستر هست و اینجوریم بده!

لوستر-مناسب-دکوراسیون-نئوکلاسیک3

رنگ لوستر از چه طیفی باشه بهتره؟

لوستر از دست عناصری تو هر خونه به حساب میاد که هر صد سال یکبار خریده میشه. مثلا اینکه تو خونه هر کسی امکانش هست که دوباره به خرید کوسن و مبلمان و پرده ها و غیره برن، اما کمتر خونواده ای به ذهنش میاد که تند به تند لوستر عوض کنه و به همین جهت بهترین کار اینه که از همون ابتدا رنگش رو جوری انتخاب کنی که تقریبا به همه جور دکوراسیون و تناژ رنگی بیاد.

لوستر-مناسب-دکوراسیون-نئوکلاسیک5-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی