|

گیاهان آپارتمانی که گل میدهند / خدا برای اینا پارتی بازی کرده آخه برگاشونم قلبی شکله

در این مقاله چند تا از گیاهان آپارتمانی که گل میدهند رو معرفی کردیم که میتونید با نگهداری از اون ها زیبایی خاصی به فضای خونتون ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نگهداری از گل و گیاه در منزل میتونه حس و حال خوبی به آدم بده و به کلی روحیه ی شما رو تحت تاثیر قرار بده و در صورتی که گل و گیاه شما جوری باشن که با شرایطتون منافاتی نداشته باشن چه بهتر مثلا یه سری ها هستن که شدیدا گل و گیاه رو دوست دارن ولی خب از خاک خوششون نمیاد یعنی دوست ندارن که توی خونه گلدونی داشته باشن که خاک داره چون ممکن هست که از این خاک حشره هایی وارد خونه بشه که مسلما کسی مایل به دیدن اون ها در خونش نیست ولی گیاهان در این خصوص خودشون رو با شرایط این افراد وفق دادن و این افراد میتونن گیاهانی که در آب رشد میکنن رو داشته باشن.

به طور کلی گیاهان از آدم ها بهتر و بیشتر میتونن خودشون رو با ما وفق بدن و اونطور که ما میخواهیم باهامون کنار بیان و از طرف دیگه به خونمون یه زیبایی خارق العاده ببخشن مثلا شما میتونید تنها با نگهداری از گیاهانی که خانه را لوکس می کنند چاردیواریه خودتون رو بدون نیاز به وسیله ی گرونی شیک و اعیونی نشون بدید چون در دنیایی هستیم که گیاهان هم حتی طبقه بندی دارن مثلا گل بنفشه که در هر بلواری پیدا میشه احتمالا نتونه خودش رو توی جمع با کلاس ها راه بده! حالا از اینا که بگذریم میخواهیم بریم به سراغ موضوع مقاله ی امروز که معرفی چندتا از گیاهان آپارتمانی که گل میدهند هست بریم اون هم برای افرادی که دوست دارن گیاهان آپارتمانی که دارن در کنار برگ های سبز و زیباشون با گل های رنگارنگشون خودنمایی کنن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی که گل میدهند

آنتوریم از گیاهان آپارتمانی که گل میدهند

آنتوریوم رو میشه از جمله گیاهان زیبارویی بشمار آوورد که از قضا گل دار هم هست و گل های زیبایی هم داره و این گل ها تونستن اون رو در بین گیاهان آپارتمانی بسیار خاص کنن ولی یه موقع فکر نکنید که برگ هاش کم از زیبایی گل هاش دارن خیر چرا که برگ های قلبی شکل این گیاه کاری کردن که حتی آنتوریم گل هم نداشته باشه باز هم چیزی از ارزش هاش کم نمیشه! شما برای این که شاهد شکوفه دادن این گیاه باشید باید برای اون نور روشن و متوسط فراهم کنید اما در صورتی که به زیبایی برگ هاش اکتفا کنید نور کمتر هم برای اون کافیه. 

اما در خصوص آنتوریم یه نکته ای وجود داره، این گیاه آپارتمانی سمیه و در صورتی که توسط حیوانات خانگی و یا بچه ها خورده و جویده بشه میتونه باعث آلرژی بشه پس باید اون رو از دسترس بچه ها و حیوانات دور نگه دارید. .

گیاهان آپارتمانی که گل میدهند

ارکیده از گیاهان آپارتمانی که گل میدهند

یکی از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی گل دار که این روزا بسیار در بین مردم شناخته شده هست و شما میتونید با استفاده از اون فضای خونتون رو بی نهایت لاکچری و شیک کنید ارکیده فالانوپسیس هست که از خوبی هایی که داره میشه به شرایط رشد آسان اون اشاره کرد که با این حساب شما میتونید با دردسر کم تزئین دکورتون رو به اون بسپارید خصوصا در صورتی که شاغل باشید و وقت کمی برای رسیدگی به گل و گیاه داشته باشید. تنها نکته ی خاصی که باید در مورد اون رعایتش کنید این هست که ریشه های این نوع از ارکیده هوازی هست و به همین دلیل بهتره که تو یه ظرف شفاف کاشته بشه.

شاید دونستن این نکته هم براتون جالب باشه که برخی از انواع ارکیده رو برای درمان های جایگزین برای یه سری از سرطان ها استفاده میکنن که این هم نشون دهنده ی این هست که ارکیده میتونه چقد خاص باشه. همچنین این رو هم اضافه کنیم که از اونجایی که ارکیده رنگ های متنوعی داره که که هر کدوم نمادهای خاص خودشون رو دارن میشه اون رو در لیست بهترین گل ها برای هدیه دادن بشمار آوورد.

گیاهان آپارتمانی که گل میدهند

اسپاتی فیلوم از گیاهان آپارتمانی که گل میدهند

برسیم به آخرین زیبارو از لیست این مقاله یعنی اسپاتی فیلوم عزیز که از جمله گیاهان آپارتمانی گل دار با نیاز نوری کم و مراقبت آسون هست. البته که این رو بگیم که برگ های براق و سبز این گیاه حتی در صورتی که گلی هم نداشته باشن بی نهایت زیبا و چشم نواز هستن. گفتیم که شرایط نگهداری این گیاه خیلی راحته اما تنها نکته ای که باید در خصوص اون رعایت کنید این هست براش رطوبت زیادی فراهم کنید. در خصوص زمان آبیاری اون هم وقتی که برگ هاش یه حالت افتاده به خودشون میگیرن بهترین وقت برای آبدهیه. یه موضوع جالبی که در خصوص این زیبا رو وجود داره این هست اون رو هم در لیست بهترین هدیه برای مراسم عروسی و هم بهترین هدیه برای مراسم یادبود بشمار میارن!

گیاهان آپارتمانی که گل میدهند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها