|

سلیقه شیک خانوم خونه واسه دیزاین / دکوراسیون خونه 200 متری که جذابیت مال یک دقیقه شه

اگر شما هم دلتون میخواد تا دکوراسیون خونه با متراژ های مختلف رو ببینید، پس حتما به این مطلب سر بزنید که قراره بریم خونه 200 متری.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- همیشه دکوراسیون خونه مطلبی بوده که برای بیشتر خونواده ها مشکل ساز بوده. البته مشکل از این نظر که نمیدونستن دقیقا چی رو باید کجا بزارن و چطور چیدمان کنند تا به بهترین نحو ممکن همه وسایل و عناصر سر جاشون قرار بگیرند. خب قطعا مردم معمولی که چیزی از قوانین طراحی سر در نمیارن و اونچه که مشخصه اینه که شما باید یکسری اصول و رعایت کنید تا بتونید به یه نمای جذاب و زیبا و البته کاملا کاربردی تو خونتون برسید. اینکه شما خونه ای با دکوراسیون خوشگل و به روز داشته باشید مطمئنا موضوع به شدت مهمیه چرا که قراره شما در اون خونه زندگی کنید و خونتون بشه نقطه امن شما. اما از طرفی هم چیدمان خونه باید طوری انجام بشه که بتونه نهایت کارایی رو به اعضای اون خونواده برسونه.

خب تا به اینجا زیاد تور خونه گردی داشتیم و انواع و اقسام متراژ خونه ها رو گشتیم و دیدیم که تو هر خونه ای چطور میشه یه دیزاین عالی با امکانات کم و زیاد داشت. بیشتر تورهای خونه گردی تو متراژ های نسبتا پایین بودن، اما این بار به سراغ خونه ای بزرگ تر رفتیم که 200 متر متراژ داشت و با چیدمان لذت بخشش نشون داد خونه بزرگ داشتن دلیل بر یه عالم وسیله چیدن نیست و شما میتونید در عین حال که به میزان کافی وسایل دارید، انرژی و گرمای خونه رو بالا برید. تنها کافیه تا به درستی این کار رو انجام بدید.

در ادامه با ما همراه باشید تا یه دور جذاب تو این خونه 200 متری بزنیم.

دکوراسیون خانه 200 متری

یکی از عناصر مهم و بولد این خونه برای انتخابش چی بود؟

خب این خونه متعلق به یک زوج دو نفره می باشد که بعد از کمی تا قسمتی بازسازی، به اونچه که دلشون میخواسته رسیدن. 

خانوم خونه بر ین نظره که دلیل انتخاب این خونه پنجره های بزرگ و نور طبیعی بوده که دلش میخواسته و این خونه بهش هدیه داده. اینکه نور به میزان کافی به خونه بتابه میتونه خوبی های زیادی داشته باشه که یکی از اونها قطعا انرژی مثبت بالا و همینطور بزرگ تر نشون دادن فضاست که به دلباز شدنش کمک خوبی داره.

دکوراسیون خانه 200 متری

اما از بدی هایی که قطعا نور مستقیم خورشید میتونه داشته باشه اینه که اگر مبل شما زیر این نور قرا بگیره و روزانه ساعتها نور بهش بتابه، بعد از مدتی با صحنه ای نه چندان خوشایند روبرو خواهید شد و اون اینه که مبل شما تغییر رنگ داده و به صورت تیکه ای کدر طور شده و با گذشت مدت زمان زیاد هم ممکنه دچار پوسیدگی بشه!

دکوراسیون خانه 200 متری

تو این خونه 200 متری تاکید رو کدوم آیتم ها بوده؟

میشه گفت همونطور که استایل و لباس نشون دهنده شخصیت و ماهیت ماست، قطعا دکوراسیون و دیزاین خونه هم نمایانگر هویت درونی اون خونواده هستش که به مهمونا نشون میده افراد این خونه چه مدلی هستند و به چه سبکی علاقه دارند.

دکوراسیون خانه 200 متری

خانوم این خونه 200 متری بر این نظره که خونه وقتی میتونه واقعی باشه که بشه درش از تموم هیاهو های شهر دور شد و به آرامش رسید. این زوج میگن خونه باید انعکاس دهنده هویت درونی خودشون باشه و به همین علت از اونجایی که انرژی و آرامش ذهن براشون اهمیت بالاتری داره نسبت به تجمل گرایی، خب اومدن و خونشون رو تقریبا به سبک مینیمال روشن دیزاین کردن که اینها همه نماد های رسیدن به آرامش ذهنی می باشد.

دکوراسیون خانه 200 متری

جنس و متریال خونه از گلیم و حصیر و چوب، در عین حال مدرن

تو این خونه بزرگ و جذاب، خانوم خونه بر این افکاره که واسه انتخاب جنس و متریال وسایل خونه همیشه اولویتشون با متریال طبیعی هستش. مثلا مثل چوب طبیعی، سنگ طبیعی، حصیر، فرش دستى، گلیم و…!

این زوج دیزاین دیوارها و ستون ها رو هم دادن به دست یک استاد کار ماهر تا از ابزار پیش ساخته دور باشن و استفاده نکنند. 

دکوراسیون خانه 200 متری

اکسسوری هایی که با وسواس کامل انتخاب شدن؛ تاثیر خفن اکسسوری در خانه

اکسسوری ها تو این خونه 200 متری با وسواس و دقت بالای انتخاب شدن و نظرشون بر این بوده که کم باشن، اما کاربردی و کیفیت بالا. خانوم خونه میگه حتى تابلوهاى نقاشى و دیزاین دیوارها با تابلوهایی که خودم خلق‌ کنندشون بودم هم به تعداد محدود کار شدن. 

دکوراسیون خانه 200 متری

حضور و وجود اکسسوری ها میتونن معجزه کنند. چیدمان وسایل بزرگی همچون مبلمان و تلویزیون و غیره، تنها نیمی از چیدمان یک خونه محسوب میشن و اونچه که کامل کننده و جذاب تر میکنه، قطعا دکوری های کوچیک و اکسسوری ها هستند که میتونن چهره ای بسیار زیبا و خیره کننده خلق کنند. پس از انتخاب درست و استفاده درست اکسسوری ها به هیچ عنوان غافل نشید.

دکوراسیون خانه 200 متری

دکوراسیون خانه 200 متری

حرکت خلاقانه ای که برای جزیره آشپزخونه زده شد

یکی از حرکتای فوق العاده این خون که من به شخصه (نویسنده مطلب) خیلی ازش خوشم اومد، این بود که این زوج با وجود اینکه فضای کافی برای قرار دادن یک میز ناهارخوری بزرگ و حجیم و سلطنتی رو داشتند، اما این کار رو نکردند و در عوض اومدن از یک میز ناهارخوری گرد جمع و جور تر استفاده کردند و در یک گوشه خونه قرار دادند. این میز خب به دلیل ظاهر گردی که داره میتونه زیبایی خونه رو چشم نواز تر کنه و در عوض این سمت خونه اومدن و از اپن آشپزخونه به نوعی دیگر استفاده کردند.

جزیره آشپزخونه هم فضایی به جهت تفکیک آشپزخونه و پذیرایی محسوب میشد و هم از سمتی دیگر به شکلی خلاقانه میز ناهارخوری خونوادگی به حساب اومد و اینگونه طراحی شد که هم به زیبایی استایل خونه اضافه کرد و هم اینکه قسمتی برای دورهمی های دوستانه و صمیمانه برای غذاخوری تشکیل شد.

دکوراسیون خانه 200 متری

دکوراسیون خانه 200 متری

دکوراسیون خانه 200 متری

دکوراسیون خانه 200 متری

دکوراسیون خانه 200 متری

دکوراسیون خانه 200 متری

دکوراسیون خانه 200 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی