|

باورت میشه اینا کلید و پریز هستن؟

موقعی به خونت بناز که هم چیدمانش دلبر باشه هم جزئیاتش درست / کلید و پریز مدرن و شیک

دکوراسیون خونه فقط به چیدمان مبل نیست و انتخاب درست جزئیات نیز تاثیری شگرف در زیبایی خونه داره که کلید پریز یکی از همین آیتم های مهم هستش.

لینک کوتاه کپی شد
3

قطعا یک دکوراسیون کامل و بی نقص زمانی به این درجه از عرفان میرسه که از کلیات گرفته تا تک به تک جزئیاتش مورد توجه قرار بگیره و متناسب با فضا انتخاب بشه. دیتیل داشتن درست هر چیز ، اون رو کامل و کامل تر میکنه. شما هر آیتمی در این دنیا پیدا کنید که دارای جزئیات مناسب نباشه، قطعا نمیتونه زیبا و تکمیل باشه. در دکوراسیون و چیدمان خونه نیز این موضوع به شدت بولد و تاثیر گذاره. مثلا اینکه داشتن مبلمان لوکس و میز ناهارخوری خوشگل و تلویزیون آخرین مدل و غیره، همه و همه میتونن تو زیباتر شدن هر چه بیشتر خونه شما موثر باشند. اما اونچه که تکمیل کننده هم این لوازم بزرگ هستش، جزئیات ریزی هستند که هم دیده میشن و هم دیده نمیشن!

୨୧

مثلا کلید پریزها. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که این آیتم تو هر خونه ای تا به چه اندازه تاثیر گذاره؟ کلید پریزهای کوچولو که معمولا تو نقطه دید واضح هر خونه ای قرار دارن، شاید چندان بهشون توجه نشه اما در عین حال وقتی زیبایی خاصی نداشته باشن و به نوعی داغون و یا قدیمی شده باشند، قطعا به چشم میان. بیشتر از اونچه فکرشو کنید! اما چه کلید پریزی مناسب کدوم فضاست؟ شاید این سوال شما هم باشه!

و یا اینکه اصلا کلید پریزهای رو مد و مدرن چه شکلی هستن با چه آپشن هایی؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به جواب همه این سوال ها برسیم.

کلید و پریز مدرن

انواع کلید و پریز؛ چه تاثیری در زیبایی دکوراسیون دارند؟

بی شک روشنایی خونه از دست مهم ترین مسائلی هستش که تو هر خونه ای باید وجود داشته باشه. اما به جهت روشن و توزیع برق، یکسری تجهیزات خاص مثل کلید و پریز مورد نیاز هستش که بر این اساس انواع کلید و پریز مثل: کلید و پریز فلزی ، کلید و پریز مدرن و کلید و پریز مرغوب در بازار وجود دارند.

حالا جدا از اینکه کلید و پریز ها یه وظیفه مهم تو هر خونه ای دارند، نقش خیلی مهمی هم تو زیبایی و جذابیت دیزاین داخلی دارند.این محصولاتن از جنس و شمایل مختلفی ساخته میشن که با قرار گرفتن روی دیوار ها میتونن نگاه بیساری رو به خود جلب کنند و جلوه داشته باشند.

کلید و پریز مدرن

کلید و پریز مدرن مناسب هال و پذیرایی

خب معمولا به جهت زیبا سازی فضا و ایجاد یک نظر متناسب، کلید و پریز های دکوراسیون خونه به یک شکل انتخاب میشن. البته که هیچ باید و نباید در این قوانین وجود نداره و شما میتوندی اگر غیر این رو دوست دارید و به نظرتون واسه خونتون خوشگل میشه از طرح های متفاوت استفاده داشته باشید. 

اما در واقع اونچه که برای هال و پذیرایی استفاده میشه باید ظاهری مناسب این فضا داشته باشه و قطعا استفاده از کلید پریز های مثلا رنگی برای محیطی کلاسیک مناسب نیست. در ادامه نسلی جدید و زیبا از کلید پریز ها رو مشاهده می کنید که بیا کل خونه میتونن خوب باشن و لمسی هستند.

نظر کاربرا راجع به کلید و پریز تاچ

البته که در رابطه با این ویدیو کامنت های متفاوتی وجود داشت. مثلا یکی از کاربران اشاره کرده بود دیگه نمیتونیم با بالشت خاموشش کنیم که! بعدی جوابش رو داده بود که میتونیم از تو گوشی خاموش کنید!

و یا اینکه کاربر دیگری نوشته بود بعد از مدتی تاچ این مدل کلید پریز خراب میشه و واسه خاموش روشن کردن به چالش میندازه که خب کاربر دیگری هم پاسخ داده بود اون جنسش مرغوب نبوده و اغلب جنس های خارجی این نقص رو ندارند.

کلید و پریز مدرن

واسه آشپزخونه کدوم کلید و پریز جذاب تره؟

کلید و پریز از قسمت هایی تو خونه محسوب میشه که کلید و پریز درش زیاد استفاده میشه چرا که وسایل برقی زیاد استفاده میشه! پس باید کلید و پریز در این فضا نظم و زیبایی و البته کارکرد خوبی داشته باشه. تو آشپزخونه علاوه بر پریزهای اصلی برای وسایل برقی ثابت مثل یخچال، ماشین لباسشویی و کتری، باید پریزهای اضافی برای استفاده از وسایلی مثل غذاساز، مخلوط کن و … هم وجود داشته باشه تا به مشکل بر نخورید.

برای انتخاب یک کلید و پریز مناسب در آشپزخونه پیشنهاد می کنیم که از رنگ تیره و متناسب با رنگ کابینت ها حتی با قاب هالوژن جدید استفاده کنید تا جلوه و ظاهری زیبا و فاخر تحویلتون بده، نه فضایی که به چشم شلخته و ناهماهنگ به نظر میاد! تو آشپزخونه نکات به شدت مهم دیگه ای هم وجود داره و اون اینه که حتما به جایگاه پریزها توجه داشته باشید. در این فضا شما هم نیاز به پریزهایی نزدیک به زمین دارید و هم پریزهایی که در ارتفاع بالاتری باشند احتیاجتون خواهد شد.

کلید و پریز مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی