|

دیگه حموم دستشویی مثل قدیم نیست لاکچری بودنش مهمه / ست های جذاب و زرق و برق دار

خیلی وقتا خانوما میخوان واسه سرویس بهداشتی ست لوازم بخرن اما خب نمیدونن چی بخرن بهتر که خب در اینجا با آیتمای مورد توجه برای خرید اشنا میشیم

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قطعا دکور و زیبایی منزل همه ما تنها با تعداد دست مبلمانی که میخری نیست. اگه اینجوری باشه خب اونی که پولدار تره بره یه عالمه مبلمان و دکوری و وسایل شیک و گرون بخره و قال قضیه رو بکنه و خونش رو از این وسایل پر کنه، اما بدون چیدمان خاص و نظافت درست! قطعا با چنین شرایطی اون خونه، خونه بشو نیست!

نظافت خونه خیلی مهمه و شما اگر گرون ترین لوازم رو هم که بخرید اگه به خوبی ازشون مراقبت نکنید قطعا بعد از مدتی کثیف میشن و حتی آسیب می بینن! مثلا یکی از قسمت های خونه که باید به نظافتش خیلی رسیدگی کرد سرویس بهداشتی می باشد. البته که این فضا نیز به مانند همه جای خونه نیاز به یکسری وسایل و خوشگلاسیون داره که همراه با متریال جذاب میتونه محیطی زیبا بشه. بله سرویس بهداشتی هم میتونه زیبا باشه به شرط اینکه تمیز باشه و از لوزام و دکوری های قشنگ درش استفاده شده باشه و سرامیک و کاشی که به عنوان مترال خورده هم مناسب و ظاهری خوب داشته باشه.

مثلا خانوما معمولا وقتی میرن برای خرید ست سرویس بهداشتی چون یه عالمه مدل می بینن نمیدونن کدومو بخرن و کدوم به دستشویی خونشون نمیاد! اگر شما هم این مشکل رو دارید پس حتما با ما همراه باشید.

ست سرویس بهداشتی

ست سرویس بهداشتی چه اقلامی داره؟

همونطور که گفتیم وقتی شما وارد بازار میشید احتمال اینکه با کلی ست جذاب روبرو بشید هست که خب ممکنه هر کدوم از اقلام مختلفی تشکیل شده باشند. اما اون آیتم هایی که به طور معمول هر ست سرویس بهداشتی باید داشته باشه این موارد می باشد: "جا مسواکی، جا صابونی، جای مایع دستشویی یا مایع صابون، برس (فرچه) و نگهدارنده توالت، سطل زباله، استند نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی، فرچه".

ست سرویس بهداشتی های برند و شناخته شده

در صورتی که براتون برند مطرح و مشهور اهمیت زیادی داره و قصد دارید تا با کیفیت ترین ها رو انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما برند های ذکر شده می باشد: "ست سرویس بهداشتی طرح روژا، ست سرویس بهداشتی طرح مایسا، ست سرویس بهداشتی گرد طرح مایا، ست سرویس بهداشتی مستطیل طرح روما".

ست سرویس بهداشتی

جنس و کیفیت ست سرویس بهداشتی باید چجوری باشه؟

خب میدونید که تو سرویس بهداشتی همیشه آب وجود داره، پسش همیشه مرطوبه! توجه به جنس و کیفیت محصولات سرویس بهداشتی اهمیت زیادی داره و اینکه در برابر آب مقاومت خوبی داشته باشن یا خیر از مهترین و کلیدی ترین نکات به هنگام خرید ست سرویس بهداشتی می باشد. فراموش نکنید که برای نظافت ست سرویس بهداشتی حتی ممکه که از برخی مواد شوینده شیمیایی هم استفاده کنید، پس با این شرایط شما باید ستی رو انتخاب کنید که هم ضد آب باشه و هم اینکه مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی داشته باشه.

این رو بدونید که هر چقدر ست سورین بهداشتی شما دوام بالا تری داشته باشه، زمان دوباره خریدن شما به تعویق میفته! از طرفی هم استفاده از مواد مرغوب‌ تر، بهداشتی‌ تره و برای سلامتی افراد خانواده مفیدتر خواهد بود. سوالتون اینه که چه جنس هایی خوبن؟ موادی مثل سرامیک، پلاستیک، PVC و اکریلیک، از مواد بهداشتی و مقاوم در برابر آب می باشند.

ست سرویس بهداشتی

طرح و رنگ و اندازه چجوری باشه خوبه؟

خب ست های سرویس بهداشتی در ابعاد و رنگ ها و طرح های مختلفی هستند که بنا به سلیقه و فضایی که دارید و البته بودجه مورد نظر انتخاب میشن. 

از اونجایی که تو این چند سال اخیر به ظاهر و زیبایی داخل حمام و سرویس بهداشتی توجه بسبری میشه و همه دوست دارن که این قسمت از خونه رو هم لاکچری طور از آب درارن، خب به طبع ست ها هم به سمت و سوی مجلل و شیک رفته اند. در رابطه با رنگ ها معمولا رنگ های طلایی، سفید، روشن و خنثی بیشتر مورد توجه قرار میگیرند.

ست سرویس بادی جوری باشه که فضای خیلی زیادی رو اشغال نکنه و یه تناسب درست ایجاد بشه. از طرفی کوچیک بودن سطل زباله باعث میشه تا شما مجبور به تند و تند عوض کردن داخلش باشید که خب در انتخاب ابعاد سطل هم باید دقت کنید.

ست سرویس بهداشتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها