|

چرا با این که کار خاصی با گوشی نمیکنم حافظش خود به خود پر میشه؟ / یه قلقلک ریز میخواد

در این مقاله در خصوص این که چرا حافظه ی گوشی خود به خود پر میشه براتون صحبت کردیم و راه هایی برای جلوگیری از این موضوع در اختیارتون گذاشتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما تا چه حد و میزانی استفاده از گوشی دارید آیا در اوقات بیکاری در تایم کاری اولین اقدامی که انجام میدید رفتن به سراغ گوشیتون و چک کردن اون هست؟ در بیشتر مواقع اینطور هست و افراد ترجیحشون بر این هست که تایمشون رو با این وسیله بگذرونن ولی خب در برخی از مواقع پیش میاد که گوشی یه جور اداهایی میده که ما رو از کار کردن باهاش پشیمون میکنه مثلا در صورتی که برنامه های شما هی قطع بشن و شما مجبور به بستن اون ها باشید چیکار میکنید خب مسلما اولین کاری که باید انجام بدید سرچ کردن این هست که چرا برنامه های گوشیم متوقف میشن هست ولی در وهله ی بعدی اگر کنترلی روی اعصابتون نداشته باشید احتمالا گوشی رو بکوبید به دیوار!

بنابراین مهم هست که برای خودمون بهترین گوشی رو داشته باشیم که بتونه استانداردها و توقعات ما رو از این وسیله ی الکترونیکی برآوورده کنه مثلا یکی دوربین خوب میخواد که میره به سراغ بهترین گوشی از نظر دوربین، یکی باتری خوب میخواد که میره سراغ یه گوشی با باتری خوب یا یکی یه گوشی میخواد که دارای اسپیکرهای خوبی باشه طوری که صداش بترکونه پس میره سراغ بهترین گوشی از نظر اسپیکر ولی یه آدم عاقل در این بین باید بره سراغ یه گوشی که حافظه ی ذخیره سازی زیادی داشته باشه چون در صورتی که گوشیتون حافظه نداشته باشه خیلی از کارهای اون مختل میشه و عملکرد خوبی رو از اون شاهد نخواهید بود ولی در برخی از مواقع پیش میاد که شما با گوشی کار خاصی ندارید که حافظش رو پر کنه ولی خود به خود این اتفاق براش میفته که در ادامه به حل کردن این مشکل پرداختیم پس با ما همراه باشید.

چرا حافظه ی گوشیم الکی پر شده

بعد از استفاده از اطلاعات اون ها رو پاک کنید

یکی از راحت ترین کارهایی که برای جلوگیری کردن از پر شدن حافظه ی گوشیتون میتونید اون رو انجام بدید، مدیریت دانلودهاست به عنوان مثال فرض کنید که یه ویدیو رو برای این که توی اینستا آپلود کنید از کروم دانلود میکنید ولی خب این فایل رو بعد از این که پستش میکنید از گالری گوشی پاک نمیکنید که خب قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود و شما هی از این فایل های ریز و کوچولو دانلود میکنید و در نهایت باعث پر شدن فضای گوشیتون میشد.

بنابراین برای حل کردن این مشکل به بخش دانلودها برید و اون فایل هایی که براتون استفاده ای ندارن رو پاک کنید. همچنین به این نکته هم اشاره کنیم که در برخی از اوقات در وب گردی یه سری سایت ها هستن که با یه کلیک اشتباهی و کوچیک اپ هایی رو روی گوشی شما دانلود میکنن که اون ها رو هم باید پاک کنید.

چرا حافظه ی گوشیم الکی پر شده

هر چند وقت یه بار اطلاعاتتون رو انتقال بدید

شما میتونید با انتقال دادن یه سری از اطلاعات مثل عکس و فیلم ها به یه فلش و یا کامپیوتر خودتون رو راحت کنید و اون ها رو از روی گوشیتون پاک کنید چون ما همیشه یه عالمه عکس تو گوشیمون داریم که حتی اون ها رو نگاه هم نمیکنیم و شاید چند سال بعد برامون جالب بیان تازه که خب با انتقال اون ها یه عالمه فضای در دسترس در گوشیمون خواهیم داشت. برای این کار خیلی راحت گوشیتون رو به لپ تاپ و یا کامپیوتر متصل کنید و بعد فایل های سنگین رو از گوشی به کامپیوتر انتقال بدید و اینطوری خیال خودتون رو راحت کنید چون هم محفوظ میمونن  هم حافظه ی شما پر نمیشه.

چرا حافظه ی گوشیم الکی پر شده

پیام های دوره ی قاجاریتون رو نگه ندارید

هر روز یه عالمه پیام برامون میاد از اپراتور سیم کارتمون و... که خب پاک نکردن و تلنبار کردن این پیام ها میتونه یه سری اختلال در گوشیمون ایجاد کنه که خب اولیش این هست که برنامه ی Messages گوشی شما خیلی سنگین میشه و همین باعث کند عمل کردن اون میشه و که خب طبیعیه که فضای داخلی گوشی شما هم پر میشه بنابراین بیخیال پیام های به درد نخور بشید و به صورت دستی اون ها رو پاک کنید.

در صورتی که هم وقت و حوصله ای برای این که پیام هاتون رو به شکل دستی پاک کنید رو ندارید از بس که زیادن میتونید در صورتی که گوشیتون گزینه ی پاک کردن پیام های قدیمی رو داره روی اون کلیک کنید و ابرای گوشیتون فضا بخرید که خب این قابلیت در بیشتر گوشی ها وجود داره.

چرا حافظه ی گوشیم الکی پر شده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها