|

میدونی این آینه ها سلیقه خونه های لاکچریه؟ / اینجوری یه دیزاین چشمگیر تو پذیرایی داری

اگر شما هم علاقمند هستید تا با آینه های بزرگ در هال و پذیرایی خونتون یه ظاهر جذاب و جدید ایجاد کنید، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون خونه از آیتم های بسیار زیاد و مختلفی تشکیل شده. در واقع تو لغت نامه آکسفورد دکوراسیون رو به این شکل معنا کرده و گفته :"هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیا در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه" که خب میشه گفت توصیفی کاملا درسته و بر خلاف اونچه که اغلب مردم فکر میکنند دکوراسیون قانون و قاعده خاصی نداره، اتفاقا قوانین خاص خودش رو داره تا بتونه به بهترین شکل ممکن باشه. البته که این گفته ها صد مطلق نیستند و قطعا این قوانین رو هم یک سری طراح طبق یکسری اصول نوشتن که بی شک سلیقه خودشون رو هم درش قاطی کردن و ما میتونیم به راحتی سلیقه خودمون رو بر اساس منطق تو خونمون به شکل دکوراسیون در بیاریم.

در این مطلب ما قرار نیست راجع به دکوراسیون های مختلف صحبت کنیم و قراره ذره بین بزاریم روی یکی از آیتمای مورد استفاده و به شدت مهم و بولد در فضای خونه که شاید کمتر بهش توجه میشه اما در واقع تاثیرات غلیظ خودش رو داره. 

4f43e193-4b58-4e98-bda1-6e0b38c0fdb5

وجود آینه تو نشیمن و پذیرایی چه تاثیری داره؟ اینجوریه که دل میبره!

دیدین وقتی میریم واسه خونه اجاره کردن و یا خریدش، یکسری خونه ها رو می بینیم کمه آینه کاری بر روی دیوار دارن چقدر ذوق زدمون میکنه؟ به شخصه من که اینجوریم و واقعا نشیمن و یا پذیرایی هایی که اینچنین هستند رو بیشتر دوست دارم و نظرم رو به شدت جلب میکنند.

بله آینه دقیقا همون آیتم خیلی مهم و دلبرانه ای هستش که گفتیم تاثیر مستقیم خودش رو داره اما خیلی بهش توجه نمیشه. در حقیقت اگر خانواده ها از خوبی های وجود آینه تو خونه خبر داشته باشن بیشتر از اینا ازش استقبال می کنند.

همه ما اینجوری هستیم که میریم بازار و به دنبال وسیله  و دکوری ها مختلفیم تا به خونمون رنگ و رخ بیشتر ببخشیم در حالی که خبر نداریم واقعا آینه میتونه چقدر معجزه کنه، اونهم نه فقط در زیبایی، بلکه از لحاظ کاربردی.

elegant classy dressing table decoration ideas

حضور آینه در هال و پذیرایی باعث انعکاس نور میشه و خونه رو روشن تر و دلباز تر نشون میده. از طرفی هم خیلی شیک و خوشگل میتونه خونه هایی که متراژ کمی دارند رو بزرگتر نشون بده.

اما کار اصلیه آینه چیه؟ اینکه ما رو به خودمون نشون بده. قطعا وجود آینه به شکل بزرگ و یا قدی میتونه مفید باشه چرا چون همه ما دوست داریم پیش از بیرون رفتن از خون، خودمون و ظاهری که داریم رو ببینم و مرتب باشیم. پس چی بهتر از یک آینه بزرگ و جذاب؟

آینه هایی که از مد افتادن چه شکلین؟

خب تا به اینجای متن آینه های مدرن و امروزی رو دیدین و باشون آشنا شدین که چقدر زیبا هستند. اما میدونید چه آینه هایی دیگه از مد افتادن؟ در ادامه ببینم آینه هایی رو که به قولی دِمده شدن و دیگه وقتش رسیده که از آینه های دلبرانه جدید برای جایگزین استفاده کنیم و کیفش رو ببریم.

آینه لوزی
آینه لوزی
آینه نیزه ای
آینه نیزه ای
آینه آبشاری
آینه آبشاری
آینه آجری
آینه آجری

اما جای مناسب برای قرار دادن آینه تو هال و پذیرایی کجاست؟

یکی از بهترین مکانها برای قرار دادن آینه در هال، بالای میز کنسول می باشد. غذا خوردن در مقابل آینه نشون دهنده ظرفیت نگهداری ثروت هستش که اگه شما این مدلی هستید که به اصول فنگ شویی اهمیت میدین، باید بگیم قرار دادن میز کنسول کنار میز ناهارخوری و البته نصب آینه بالای میز ایده‌ ای بسیار جالب به نظر میرسه

همچنین به جهت نصب آینه بالای کنسول باید مطمئن بشین که بهم‌ ریختگی آشپزخونه در آینه معلوم نباشه. چرا که در فنگ‌ شویی منعکس شدن عکس بهم‌ ریختگی باعث میشه تا انرژی های منفی جذب بشن. اگر منزل شما جوریه که راهرو نداره و مستقیما بعد از باز کردن در، ورودی هال مشخص میشه، خب پیشنهاد ما به‌ شما اینه که از جاکفشی نشیمن دار و دارای آینه استفاده نمایید. این جاکفشی ها باعث میشن تا نمای خونه در بدو ورود برگ تر نشون داده بشه.

Untitled

b72486c7-1751-4bb3-82f7-ad55ec373b02

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها