|

میخوای تو چهرت یه تنوع خفن بدی که هر کسی بلد نباشه؟ / اینجوری سایه گلیتر بزن زیبا جان

اگر ت هم دلت یه تنوع خوشگل و جذاب تو ارایش میخواد، پس بهتره که سایه گلیتر رو تست کنی و با نحوه کشیدنش آشنا بشی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب میشه گفت در واقع آرایش یک نوع هنر محسوب میشه. همه ما یک میکاپ روزانه داریم، اما اغلب به میزان خیلی سطحی و معمولی این کار رو انجام میدیم و وقتی وارد یه مرحله ای میشیم دیگه گیر می کنیم. مثلا خط چشم خیلی شیک کشیدن و یا سایه زدن قطعا از دست آیتم هایی هستند که هر خانومی به خوبی بلدش نیست و اگر هم تا یه جاهای پیش رفته باشه باز بیشتر پیش رفتنش براش سخت میشه. میدونید چرا؟ چون آرایش کردن به مانند هنر نقاشی میمونه اما اینبار نه بر روی بوم و کاغذ، بلکه بر روی صورت خود و یا دیگران!

حالا اینا به کنار، کمی ریز بین تر بشیم و بریم تو جزئیات. مثلا سایه زدن، اما نه هر سایه ای! تا به حال سایه های گلیتر رو دیده اید؟ قطعا میتونن زیبایی به شدت خاص و جذابیتی منحصر به فرد به چهره خانم بدن، اما اغلب بانوان نمیدونن اصلا چطور باید این سایه رو زد! چرا که سایه معمولی قابلیت فید شدن و پخش داره، اما سایه ای گلیتر به خصوص از نوع دونه درشت یه جور عجیبی سخت تره. 

سایه چشم گلیتر

سایه چشم گلیتر چشما رو چیکار میکنه؟

سایه چشم از بخش های آرایش محسوب میشه که میتونه جذابیت بی وصفی به میکاپ ببخشه و حالتی زیبا در چشم ها ایجاد کنه. این روزا انواع مختلفی از سایه ها استفاده میشه، از مات گرفته تا درخشان و گلیتر که خب با توجه به سلیقه و مدل میکاپی که دوست دارید انتخاب میشه. اگر به دنبال این هستید که زرق و برق و جلایی ن به ارایش روتین خود اضافه کنید، بهترین پیشنهاد اینه که برید سراغ سایه ای گلیتر!

سایه گلیتر با تنوع وسیعی که در رنگ و بافت داره، این امکان خلاقیت رو به شما میده تا بتونید با رنگدانه های غنی و درخشان و پر زرق و برق یه ظاهر فوق العاده به چشم های خود دهید.

گرچه که سایه های گلیتر برای آرایش های روزانه مورد استفاده قرار نمیگیرن، اما قطعا تنوعی بسیار زیبا و متفاوت برای میکاپ خواهند بود طوری که نسبت رو روزهای معمولی کاملا فرق کنید.

سایه چشم گلیتر

اما چطور سایه گلیتر رو به چشمامون بزنیم؟

سایه های گلیتر به دلیل بافت متبلوری که داره ممکنه ذراتش بر روی صورت یا لباس بیفته! 

پیش از زدن سایه گلیتر یا سایه براق مهمه که حتما از یک پرایمر مخصوص سایه چشم استفاده نمایید تا کاملا روی پلک ها صاف و یکدست بشن. از طرفی هم این کار کمک میکنه تا سایه ها راحت تر بچسبند و تو جایی که هستند باقی بمون. بهترین کار اینه که پرایمری بزنید که همرنگ با پوست شما باشه و یا یک پرایمر شفاف باشه. 

سایه چشم گلیتر

بعد یه سایه چشم به رنگ خنثی بردارید و اون رو با یه برس ترکیبی روی چین و چروک پلک خود بزنید. بهتره که سایه رو به قسمت انتخابی چشم بزنید و بعد با حرکات دایره ای به سمت جلو پخشش کنید. این کار باعث میشه تا سایه گلیتر و براقی که بعدا میخواین بزنین، رنگ و درخشش بیشتری پیدا کنه.

مرحله بعد اینه که حتما به شکل نوازش سایه گلیتر رو بزنید. یعنی اصلا سایه رو روی پلک خود نکشید، بلکه به آرومی با انگشت و یا برس روی پلک بزنید. این روش مورد علاقه میکاپ آرتیست ها می باشد چرا که باعث میشه سایه گلیتر کمتر ریزش کنه و تضمین میکنه که محصولات به پوست میچسبند. از گوشه داخلی چشم شروع کنید کشیدن به بیرون و ادامه بدید. بهترین کار اینه که سایه گلیتر رو با انگشت به پلک بزنید چرا که گرمای نوک انگشت ها به خوبی میتونن سایه رو پخش کنند و نتیجه ای ایده آل تر خواهد داشت. 

سایه چشم گلیتر

سایه گلیتر رو لایه لایه بزنید تاثیر بیشتری داره

برای زدن سایه های گلیتری مایه بهتره که ابتدا بر روی پلک خود بزنید و بعد به آرومی اون رو پخش کنید. 

از طرفی اگر دلتون میخواد که سایه شما غلظت بیشتری داشته باشه و بیشتر بولد بشه، پس از زدن چند لایه سایه نترسید تا چشماتون کاملا براق بشه. اما فراموش نکنید که قبل از زدن لایه بعدی، حتما لایه قبلی خشک شده باشه. استفاده از این تکنیک باعث میشه تا سایه جمع نشه و به طور یکدست زیبایی رو به چشم های شما هدیه بده و کنترل شده باشه. شما میتونید از سایه های مختلف استفاده کنید تا ببینید از ترکیب کدومشون با سایه گلیتر خوشتون میاد.

سایه چشم گلیتر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی