|

هرچی پشت ویترین دیدی بریز دور این مدل صندلای مجلسی شدن مد 2024 / ظرافت رو به رخ میکشن

اگر شما هم مهمونی های زیادی میرید و دیگه از صندلایی که میپوشیدین خسته شدین، پس حتما به مطلب ما سر بزنید و سبک صندل های جدید و رنگی رو ببینید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل واسه خانوما خیلی مهمه. اونقدری اهمیت داره که یک خانوم حتی برای محل کارش هم استایل خاص خودش رو داره. اصلا لباس پوشیدن و ترکیب آیتمای لباس و کیف و کفش و آرایش و لاک ناخن و کاشت مژه و غیره یه جور دیگه برای خانوما فرق داره. بانوان از جنس ظریف هستند و این موارد به ظاهر ساده اونقدری روشون تاثیر داره که حتی خیلی از خانوما وقتی ناراحتن و غصه دلشون رو گرفته، با زدن لاک حالشون بهتر میشه و یا اینکه میرن خرید و حتی شده یک شال ساده هم براشون خریداری بشه و یا خودشون بخرن، حسابی تو بهتر شدن روحیشون موثره.

احتمالا شما هم برای خود سبک و روش خاصی دارید و به این شکل پیش میرید که مثلا محل کارتون یک جور لباس می پوشید و برای دورهمی های خودمونی جوری دیگر و برای مهمانی های رسمی تر یه مدل دیگه و در خیابان جوری دیگر و حتی برای سفر هم سبکی جداگانه دارید. 

YIYA ClearTransparent Peep Toe Mules Stiletto High Heels Sexy Slip-on Heeled  Slide Sandal

دوست داری راجع به صندل صحبت کنیم؟ دنیای مد چی میگه؟

اما دنیای مد و فشن خیلی بزرگه و از اونجایی که این دنیا بی انتهاست، خب میتونه همه جوره سبک و سلیقه ای رو در خودش جای بده. به این فکر کنید که مگه میشه تو این جهان دو انسان دقیق دقیق دقیق کپ هم سلیقه داشته باشند؟ اصلا امکان نداره و قطعا جایی نظراتی متفاوت دارند و خصوصیت دنیای مد هم همینه که برای همه سبک نظری یه استایل رو میکنه و تحویل میده.

اما اگر بخوایم کمی ریز بین تر بشیم، میتونیم بریم سراغ اونچه که برای پامون استفاده می کنیم و به جهت ریز بین تررر شدن هم میتونیم بگیم که بیاین راجع به صندل های مهمونی صحبت کنیم!

Rhinestone Decor Clear Sculptural Heeled Mule Sandals

خب همونطور که میدونید ترندها هر چند سال یکبار تغییر میکنن و تا همین چند سال پیش هم خانومهای جوان برای انواع مهمونیا، البته اون مهمونی هایی که لباس و پیراهن مجلسی میپوشن، از کفش های پاشنه دار استفاده می کردند.

خب یادمه که مثلا ده سال پیش کفش های پاشنه بلندی که قسمت جلوی پا هم لژ دار بلند بود ترند شد و یه چند سالی گذشت و این سبک از مد افتاد. بعد دوباره کفش های نوک تیز که مامانامون قدیما میپوشیدن ترند شد و حتی صندل هایی که مثلا 15 سال پیش رو مد بود هم اومد و شده مورد علاقه دختران جوان. 

Women Marble Pattern Clear Sculptural Heeled Sandals_ Funky Mule Sandals For Outdoor

میدونیم و در اینستاگرام و اطرافیان می بینیم که حالا صندل های شیشه ای خیلی استفاده میشه. این سبک صندل ها قسمت رویه ای بی رنگ دارند جوری که پا به طور کامل اومده بالا و شده پاشنه بلند، اما چیزی به عنوان مدل برای رویه ندارن و کاملا پا مشخصه! این سبک هم قطعا زیبای خاص خودش رو داره اما بالاخره مدتی بعد از مد میوفته. 

WhatsApp-Image-2022-08-10-at-1.50.36-PM-e1660123795412

شاید تا به اینجا مدل صندل هایی که دیدین رو خوشتون اومده باشه که خب باید بگیم بله ترند ترین سبک صندل تصاویری هستند که تا به اینجای مطلب دیدین و در ادامه هم خواهید دید. واقعا جذابن نه؟

یه چهره خاص و دخترونه دارن که قطعا میتونن همراه با استایل های دلبرانه مهانی طور زیباییشون رو دو چندان هم کنند. درست مثل کفش های سیندرلا که برق میزد و جوری بود که دخترانگی و ظریف بودن رو به رخ میکشید. پیشنهاد ما به شما استفاده از این سبک صندل ها می باشد و این اطمینان رو بهتون میدیم که زیبایی خارق العاده و تکی میون اطرافیان خود داشته باشید. از اونجایی که این صندل ها رنگی هستند، تنها کافیه تا رنگ مناسب خود را پیدا کرده و همراه با لباستون ستش کنید.

Women Flower Decor Flat Sandals_ Fashionable…

Rhinestone Detail Chunky Heeled Mule Sandals

Rhinestone Decor Clear Strap Sculptural Heeled Mule Sandals

Jewelled & Chain Decor Chunky Heeled Mule Sandals

d2e2e516-18f3-4aff-8901-d349ab7b0f3e

6f12f920-5c05-481a-a5d0-50fdeaa92a36

4f3df9fb-26ca-49dc-95ac-edac9d181e1b

3b4f008a-a83a-4923-b745-afd652c77016

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی