|

بهترین کرم پودرهای مناسب چین و چروک صورت / تویی که 40 سالته هر کرمی نزن زیبا جان

هر کرم پودری برای چهره چین و چروک دار مناسب نیست چرا که ممکنه بولد ترشون کنه و در اینجا با نمونه هایی از بهترین کرم پودرهای مخصوص آشنا میشیم

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- همه ما یک روز به سن و سالی میرسیم که چین و چروک های کم یا زیادی بر روی پوست صورتمون داریم. روتین با افزایش سن تغییر میکنه و حالا شمایی که در سن سی سالگی به بعد به سر میبری، قطعا نیاز دارید تا یکسری محصولات پوستی مخصوص به چروک های پوستی رو هم استفاده کنید در حالی که وقتی بیست ساله بودید نیاز نداشتید! خطوط ریز و چین و چروک، از دست دادن هیدراتاسیون و خاصیت کشسانی پوست که همه به طور طبیعی با بالا رفتن سن و کاهش تولید کلاژن بیشتر و بیشتر رخ میدن از جمله مواردی هستند که باعث میشن تا شما به سمت و سوی محصولی جدید برید.

علاوه بر این، شما باید لوازم آرایش خود را هم تغییر دهید چرا که همونطور که گفتیم نیاز پوستتون تغییر کرده و حالا شما مثلا به کرم پودری نیازمند هستید که علاوه بر زیبایی، خاصیت این رو داشته باشه که چین و چروک ها رو بولد تر نکنه و یا با مات و کدر نشون دادن چهره، چروک ها رو برجسته نکنه!

اما نگران نباشید چرا که قراره در اینجا با چند برند جذاب کرم پودر آشنا بشیم که به جهت پوشاندن مناسب این چین و چروک ها ساخته شده اند و کمک کننده ای بسیار قوی هستند. پس با ما همراه باشید.

model-arayesh-sorat-jadid-7

1- کرم پودر دیور Forever

این کرم پودر برخلاف روکش ماتی که داره، اما همچنان بر روی پوست صورت شما طبیعی و سبک به نظر میرسه. فراموش نکنید که برای چین و چروک نباید کرم پودر غلیظ باشه و کرم پودر فوراور حتی حاوی فلوفلوگوپیت مصنوعی هم هست که برای کمک به جذب روغن و محو کردن ظاهر بافت و منافذ می باشد. موندگاری 24 ساعته این محصول بر روی پوست صورت باعث شده تا هم در مقابل دوربین و هم در ملاقات های حضوری و مراسمات چهره ای بسیار زیباتر داشته باشید. از اونجایی که ترکیبات این کرم پودر 86 درصد درمانی هستش، استفاده ازش برای بانوان بالای 40 سال که چین و چروک بر روی صورت دارند نیز مناسب می باشد.

Untitled

2- کرم پودر نارس Natural Radiant

این برند کرم پودر در واقع هم جلوه طبیعی داره و هم اینکه در عین حال که پوشش دهی بالایی داره، ایجاد سنگینی نمیکنه و همین خصوصیات باعث شده تا نام این محصول در لیست بهترین کرم پودر های پوشاننده چروک صورت باشد. این محصول آمریکایی برای انواع پوست مناسبه و از تکنولوژی تطبیق پوست برخوردار می باشد. کرم پودر نارس توسط متخصصان پوست تست شده و هیچگونه مواد مضری مثل پارابن، الکل، عطر و یا مواد حساسیت زا ندارد. از دیگر ویژگی های مثبت نچرال رادیانت میشه  به مقاومتش در برابر تعریق و رطوبت اشاره کرد که بدون تغییر رنگ و اکسید شدن هستش و ضد جوش  بودنش هم باعث پر طرفدار تر شدنش شده!

Untitled

3- کرم پودر لیفت دبورا

محصول لیفت دبورا با ترکیبی از ویتامین ها و سنتلا، که معمولا به عنوان پنی ورت آسیایی مشهور هستند، به جهت آبرسانی به پوست و صاف و نرم کردن صورت فرموله و ساخته شده و به عنوان یه تقویت کننده جوان کننده میتونه فورا ظاهری درخشان، آروم و به وضوح برجسته هدیه بده. این کرم پودر مایع فوق العاده سبکی داره که مناسب همه تناژهای پوستی هستش و با یکنواخت کردن رنگ آن، علائم پیری رو هم پنهان میکنه. کرم پودر ایتالیایی Instant Lift دبورا توسط متخصصین پوست تست شده می باشد و اثر لیفتینگ فوری داره. این محصول هم چنین حاوی SPF30 نیز می باشد.

Untitled

4- کرم پودر آبرسان شیگلم

این کرم پودر دارای ترکیبات آنتی اکسیدان هستش و از خشکی پوست هم جلوگیری های لازمه رو داره. همچنین بافت سبک و لوسیون طور این کرم پودر باعث میشه تا جلوه شبنمی و غیر ماتی بر روی پوست ایجاد بشه. به همین دلیل میشه ازش به عنوان یکی از بهترین های پوشاننده چین و چروک صورت یاد کرد. این کرم پودر با فرمولاسیون پیشرفته و فوق العاده سبکی که داره باعث مسدود شدن منافذ، ایجاد احساس چربی و سنگینی، اختلال در روند تنفس سلول های پوستی و بروز جوش و حساسیت نخواهد شد. کرم پودر شیگلم هیدرا تست حیوانی نداره و ازش میتوان به عنوان مصرف روزانه و یا حتی به طور حرفه ای استفاده نمود.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها