|

جدیدترین فرش گل برجسته / یا خوده خدا کی تاب میاره این همه قشنگی رو چه خبره بابا یاواش

در این مقاله چند نمونه از جدیدترین فرش های گل برجسته رو بهتون نشون دادیم و در خصوص این که فرش گل برجسته بخریم یا نخریم براتون صحبت کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه خونه ی زیبا با وسایل مدرن میتونه آرزوی هر کسی باشه خصوصا این روزا که از طریق اینستاگرام میشه خونه ی افراد بلاگر رو دید که بعضی هاشون چطور با نهایت زیبایی خونشون رو چید، اصلا شاید باورتون نشه اگر زن ها آفریده نمیشدن خیلی از وسایل مثل لوازم و اسباب خونه اصلا اختراع نمیشدن که در این بین یه هنر هست که از دیرباز زحمت دستان زنان زیادی در تاریخ بوده که اون هم فرش هست که در خونه ی هر ایرانی یه جزء جداناپذیر محسوب میشه و جالبه که برای هر قسمتی هم متفاوته یعنی شما نمیتونید فرش جلو سینک ظرفشویی رو برای راه پله بندازید.

برای همین باید برای هر قسمت از خونه ی خودتون بهترین فرش رو تهیه کنید چون بالاخره در هر جایی این وسیله در کف خونه قرار هست که به چشم بیاد و خب از طرح ها و نقش های متفاوت و متنوعی هم برخورداره که این موضوع کار رو سخت میکنه خصوصا که اگر اولین خرید شما به عنوان فرش برای جهیزیه باشه که دیگه سخت تر چون میدونید که تا سال های زیادی باید ازش استفاده کنید و خیلی راحت نیست که آدم از وسایل جهیزیش بگذر و بخواد عوضشون کنه حالا در این بین یکی از شیک ترین فرش هایی که برای خرید جهیزیه میشه رفت به سراغش فرش گل برجسته هست که ما در این راستا چند تا از جدیدترن فرش های گل برجسته رو بهتون نشون دادیم و در خصوص چگونگی بافت این فرش و یه سری مسائل دیگه توضیحاتی دادیم که پیشنهاد میکنیم بخونیدشون.

جدیدترین فرش گل برجسته

تولید فرش گل برجسته

برای خیلی ها در کنار این سوال که فرش گل برجسته بخرین این سوال پیش میاد که فرش های گل برجسته چطور بافته میشن که پرزهای اون ها تفاوت ارتفاع دارن و به خیال خیلی ها برای بافت این فرش پروسه ی عجیب و غریبی طی میشه در حالی که اینطور نیست و برای بافت این فرش ها کار خیلی خاصی انجام نمیشه و تفاوت زیادی با بافت فرش های دیگه در خط تولید اون ها وجود نداره. به طور کلی برای بافت این مدل از فرش ها از دو تا الیاف استفاده میشه که دقیقا جایی که تفاوت ایجاد میشه مربوط به این همین موضوع هست؛ بعد از این که فرش های گل برجسته بافته میشن شما هیچ تو رفتگی و یا برجستگی روی اون ها مشاهده نخواهید کرد و خیلی معمولی هستن ولی تغییر و بروز برجستگی ها و تو رفتگی ها وقتی نشون داده میشه که فرش رو آهار زنی میکنن.

جدیدترین فرش گل برجسته

در فرآیند آهار زنی که به علت قوی و مستحکم شدن بافت فرش انجام میشه، فرش در مجاورت حرارت قرار میگیره و بعد اون دسته از الیاف هایبالک که در این فرش استفاده شدن آب میشن و الیاف دیگه که از آکریلیک هیت هستن هم بدون تغییر باقی میمونن و در انتها فر رفتگی و برآمدگی ایجاد میشه و فرش های گل برجسته رو میتونیم مشاهده کنیم که این روزها طرفداران بیشماری داره و میتونه هر چیدمان و دیزاینی رو به زیبایی هر چه بیشتر به چشم بیاره و چشم هر خانومی رو با دیدنش برق بندازه. حالا بریم سراغ دونستن مزایا و معایب اون.

جدیدترین فرش گل برجسته

جدیدترین فرش گل برجسته

فرش گل برجسته بخریم یا نخریم؟

در این بخش میخواهیم در خصوص مزایا و معایب فرش های گل برجسته براتون بگیم که با دونستن اون ها میتونید به این سوال که فرش گل برجسته بخریم یا نخریم؟ پاسخ بدید. در وهله ی اول بزرگترین مزیتی که این فرش داره زیبایی بینظیر اون هست که با خرید و پهن کردن اون ها در محیط خونه میتونید یه جلوه ی بینظیر و خاص در دکور منزلتون ایجاد کنید. مزیت دیگه ی این فرش تنوع بی نهایت بالا در نقش و نگار و رنگ این فرش هاست که میتونه پاسخگوی هر سلیقه ای باشه و از اون جایی که بسیار ظریف هم هست چشم نواز به نظر میاد.

جدیدترین فرش گل برجسته

مورد دیگه ای که در خصوص این فرش نظر خیلی ها رو به خودش جلب میکنه وزن کمی هست که داره و به همین دلیلی واضحه که شما میتونید اون رو به راحتی جابه جا کنید که در صورت مستاجر بودنتون این موضوع خیلی میتونه به نفعتون باشه. نکته ی دیگه ای هم که داره این هست که فرش های گل برجسته قدیمی و از مد افتاده نمیشن و همیشه ترند هستن.

جدیدترین فرش گل برجسته

اما در خصوص معایب اون ها باید بگیم که فرش های گل برجسته رو خیلی سخت میشه تمیز کرد و ممکن هست که گرد و خاک و آشغال های ریز لای پرزهای اون گیر کنه که این موضوع جارو زدن رو سخت میکنه ولی خب در صورتی که بهش رسیدگی منظم کنید این اتفاق نمیفته و مورد دیگه ای که وجود داره این هست که در صورت عبور و مرور و رفت و آمد زیاد ممکن هست که گل های برجسته ی این فرش به مرور زمان هم سطح با الیاف دیگه ی فرش بشن بنابراین در صورت پر جمعیت بودن و رفت وآمد زیاد داشتن به خونتون توصیه میشه که به سراغ خریدن اون ها نرید.

جدیدترین فرش گل برجسته

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها