|

جدیدترین فرش برای جهیزیه / عروسِ دیروز ببین عروسای امروز چه لاکچری پسند شدن باکلاس ها

در این مقاله در خصوص جدیدترین فرش برای جهیزیه صحبت کردیم که میتونه براتون مفید باشه و در انتخاب بهتون کمک کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکور و دیزاین خونه میتونه تاثیر بسیار مستقیمی بری رحیه ی هر فردی داشته باشه چرا که در صورتی که دکور رو خوب نچیده باشید بعد از یه مدت احساس میکنید که همه چیز توی خونه رنگ و بوی بیات به خودش گرفته و دوست دارید که هر لحظه خونه رو ترک کنید بنابراین این مهمه که توی انتخاب هاتون سلیقه و وسواس لازم رو به خرج بدید تا یه موقع دچار این موضوع نشید چون بالاخره این روزا هزینه ها بسیار بالا رفته و نمیشه گفت که در صورتی که که یه وسیله تو خونه دلتون رو زد میتونید راحت عوضش کنید اون هم یه آیتم هایی مثل فرش که بیشتر در این مقاله طرف صحبت ما عروس خانوم هایی هست که به دنبال جدیدترین فرش برای جهیزیه هستن.

در خصوص جدیدترین فرش برای جهیزیه باید به عروس خانوم ها بگیم درسته که شما باید جدیدتریتن فرش موجود توی بازار رو برای تکمیل کردن جهیزیه خودتون بخرید ولی نباید به سراغ اون دسته از فرش هایی برید که روی مد بودن اون ها زمان داره و بعد از یکی دو سال از مد میفتن و دیگه چنگی به دل نمیزنن چون در این صورت شما میمونید یه فرشی که نهایتا دو سال ازش استفاده شده ولی خب به خاطره این که از مد افتاده دمده بودن اون اذیتتون میکنه و جلو مهمون ها خجالتتون میده بنابراین زیبایی و کیفیت براتون اولویت باشه تا ترند بودن. حالا در دامه بریم به یه سری از نکات که در تهیه ی فرش برای خونه ی تازه عروس باید به اون دقت کنید اشاره کنیم و در این بین هم چندتا از مدل های جدیدترین فرش برای جهیزیه رو هم براتون میذاریم.

جدیدترین فرش برای جهیزیه

باید به این موضوع که چقدر میخواهید هزینه کنید فکر کنید

یکی از اولین عواملی که باید توی خرید فرش برای جهزیه به اون توجه بشه میزان بودجه ای هست که برای این منظور قرار هست که صرف کنید؛ با این حساب باید در وهله ی اول اون مبلغی رو میخواهید در این زمینه صرف کنید رو کنار بذارید و هعد با توجه به میزان اون شروع کنید پیدا کردن فرش هایی که با توجه به تراکم، سایز و ابعاد، طرح و نقش و قیمت با بودجه ی شما هماهنگی دارن و مطمئن باشید که دستتون برای این موضوع بسیار باز خواهد بود و ناامید نمیشید چرا که فرش های ماشینی دارای تنوع قیمت زیادی هستن و بنابراین با هر میزان بودجه ای که داشته باشد میتونید یه فرش خوب تهیه کنید.

جدیدترین فرش برای جهیزیه

سایز و ابعاد فرش جهیزیه رو باتوجه به فضایی که میخواهید اونجا ازش استفاده کنید، انتخاب کنید

برای این که بتونید یه فرشی رو که دارای ابعاد و سایز مناسب هست تهیه کنید باید اول فضای موردنظری که میخواهید اون رو در اون مکان پهن کنید رو ببینید و بعد توی ذهنتون تصور کنید که وسیله ها رو کجا و چه جوری میخواهید بچینید و در نهایت دست به دامن متر بشید تا متوجه این بشید که چند متر از فضا به فرش اختصاص داده خواهد شد. بنابراین در زمانی که میخواهید برای خرید فرش اقدام کنید باید مساحت دقیق پذیرایی و اتاق های خواب رو بدونید. البته که پیشنهاد ما برای عروس خانوم ها فرش هایی با متراژ شش و یا نه متری هست چرا که در صورتی که اجاره نشین باشید جابجایی اون ها راحت تر و همچنین چیدمانشون هم در هر خونه ای بهتره.

جدیدترین فرش برای جهیزیه

شانه و تراکم فرش برای جهیزیه رو با توجه به چه چیزایی انتخاب کنیم؟

توی انتخاب شانه ی فرش برای جهیزیه باید به این موضوع دقت کنید که به هر میزان که شانه ی فرش ما بیشتر باشه تنوع رنگ و زیبایی طرح فرش هم بیشتر خواهد بود و همچنین خاب و خاصیت پاخوری کمتری خواهد داشت مثلا در صورتی که یه فرش هفتصد شانه رو انتخاب کنید در مقایسه با یه فرش 1200 شانه از تنوع رنگی کمتر خاب بلندتر و ظرافت کمتر و البته دوام و مقاومت بیشتری خواهد داشت. با این حساب به هر میزان که تراکم و شانه ی فرش بیشتر باشه فرش شما نازک تر و ریزبافت تر میشه.

جدیدترین فرش برای جهیزیه

جدیدترین فرش برای جهیزیه

انتخاب طرح و رنگ فرش

برای این که بتونید یه فرش زیبا برای جهیزیه ی عروس پیدا کنید باید به رنگ مبلمان، پرده ها و دیگر آیتم های موجود توی فضا توجه کنید تا بتونید یه هارمونی زیبا بین وسایل برقرار کنید که فرش هم باید در این زمینه وظیفه ی خودش رو به خوبی انجام بده. با این حساب توصیه میکنیم که علاوه بر این ها یه رنگی رو انتخاب کنید که با سلیقه ی خودتون و همسرتون مطابقت داشته باشه و هر دو بپسندیدش چرا که بعد از مدت دلتون رو نزنه. همچنین یه نکته ای که در انتخاب رنگ برای جهیزیه باید در نظر بگیرید اینه که شما در آینده صاحب فرزند میشید و شاید تا اون موقع همین فرش ها رو داشته باشید بنابراین رنگش نه اونقدار روشن باشه که لکه روش دیده بشه و نه اونقدرا تیره که دلتون بگیره.

جدیدترین فرش برای جهیزیه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها