|

گیاهان شیکی که ثروتمندها در خونشون نگه میدارن / دکور خونت رو با چندرغاز اعیونی کن خفن

در این مقاله در خصوص گیاهان ثروت سازی که افراد ثروتمند در خونشون دارن صحبت کردیم که میتونید به نگهداری ازشون اقدام کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا داشتن گل و گیاه در هر خونه ای میتونه روحیه ی اهالی خونه رو به کلی دگرگون کنه خصوصا که این روزا به علت مشغله های زیادی که خیلی ها دارن رفتن به دل طبیعت و دیدن زیبایی های موجود در دل اون خیلی راحت و میسر نیست و به همین علت توصیه ی ما به شما این هست که حتما در خونتون یک الی دو تا گلدون رو حتما داشته باشید تا با یه هزینه ی خیلی کم بتونید یه زیبایی خاص به وجود بیارید در این بین حتی میتونید اون ها رو با روش تکثیر گیاهان با برگ زیادشون کنید و بعد به دیگران هدیه کنید که هدیه دادن گل و گیاهی که خودتون پرورش دادید واقعا میتونه خیلی حرکت خاص و زیبایی باشه.

شاید باورتون نشه ولی شما میتونید حتی برای اون ها کود گیاهی خانگی هم تهیه کنید یعنی شما کافیه فقط یه بار برای خریدن یه گیاه هزینه کنید و باقی موارد دیگه هزینه ای براتون نخواهد داشت ولی در این بین یه سری از گیاهان هستن که لاکچری محسوب میشن و میتونن روی دکور تاثیر بسیار عالی داشته باشن و کلاس دکور رو بالا ببرن مثل گیاهان با برگ بنفش چرا که بنفش یه جورایی رنگ سلطنتی محسوب میشه که در دکوراسون میتونه یه زیبایی منحصر به فرد ایجاد کنه و حالا ما هم در این مقاله قصد داریم که یه سری از گیاهانی که ثروتمندان اون ها رو در بیشتر اوقات در خونشون دارن و باهاش زیبایی دکوراسیون و چیدمانشون رو بی نهایت زیاد کردن رو معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

گیاهان ثروت ساز

ارکیده

ارکیده رو میشه یکی از گیاهان ظریفی به شمار آوورد که زیبایی خاصش باعث شده که جزء گیاهان منحصر به فرد بشمار بیاد و به همین علت خیلی ها علاقمند هستن که ظاهر و چیدمان خونشون رو با این گیاه تغییر داده و لوکس و مجلل جلوه بدن. البته که شرایط نگهداری ارکیده یه مقدار خاص هست و باید رسیدگی های لازم مثل رسوندن نور کافی، آبیاری منظم و تامین رطوبت برای اون به خوبی انجام بشه. پس با این حساب توصیه میکنیم در صورتی که در نگهداری و پرورش گیاهان آپارتمانی اونقدرا تجربه ندارید و مبتدی بشمار میایید از خریدن این گل بگذرید و به گزینه های دیگه ای فکر کنید.

بهترین آبدهی به ارکیده میتونه هفته ای یه بار باشه و برای آبیاری اون هم بهتره که از آب ولرم استفاده کنین و برای این هم که رطوبتی که دوست داره تامین بشه یه سینی دارای سنگریزه رو که آب داره داخلش زیر گلدون قرار بدید. 

گیاهان ثروت ساز

فیکوس لیراتا

احتمالا تا به حال اسم گیاه برگ انجیری به گوشتون خورده باشه که باید بگیم فیکوس لیراتا یکی از انواع برگ انجیری هست که از قضا جزء زیباترین اون ها هم محسوب میشه که در فنگ شویی هم حتی به گل ثروت آور شناخته میشه و به علت این که خودش هم بسیار لوکس و شیک دیده میشه و دارای برگ های پهنی هست در خونه ی هر ثروتمندی دیده میشه. این گیاه رو با ظاهر خاص و برگ های پهنی که داره میشه توی دسته ی گیاهان مقاوم قرار داد که در خصوص شرایط نگهداری اون هم گفته میشه که بهترین زمان برای آبیاری اون موقعی هست که پنج سانتیمتر از سطح خاکش خشکیده باشه.

یه نکته ای هم که باید در خصوص فیکوس لیراتا این زیباروی خارق العاده بدونید این هست که به رطوبت بالایی نیاز داره با این حساب باید برگ هاش رو منظم مه پاشی کنید با یه اسپری تا بتونه بهتر رشد کنه.

گیاهان ثروت ساز

پرنده بهشتی

پرنده بهشتی یا همون استرلیتزیا یکی دیگه از زیبارویانی هست که در این لیست قرار داره که افراد بسیار علاقمند به نگهداری از اون به عنوان گیاه آپارتمانی هستن که مسلما با دیدن ظاهر اون خودتون متوجه میشید که چرا اینطوره. حالا شاید براتون جالب باشه که بدونید این گیاه به درد افراد صبور میخوره چون تازه بعد از این که هفت سال از موقع بالغ شدنش گذشت گل میده که از قضا بسیار هم گل های زیبایی داره که پهن و نارنجی رنگ هستن و اصلا دلیل اسم گذاری این گیاه شکل گل های اون هست که انگار یه پرنده در حال پروازه. برای این که بتونید این گیاه رو بهتر پرورش بدید لازمه که اون رو تو یه محیط که نور غیر مستقیم داره قرار بدید.

گیاهان ثروت ساز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها