|

یوجینیا اینفلوئنسر 29 ساله که بی اشتهایی عصبی داره / تو خوشگذرانی از لاغری زیادی شکست!

تو همه جای دنیا اینفلوئنسر های عجیب غریب هستند که با ظاهر و حرکات عجیبشون مورد توجه قرار میگیرن و اینبار این دختر 29 ساله جنجال به پا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها دنیای اینستاگرامی به شدت گسترده شده و گاهی برخی از افراد رو می بینیم که تا به چه اندازه بزرگ و شاخ شدن که شاید اصلا تو دنیای واقعی هیچی نیستن و اگه اینستا بنوبد هم هیچگاه مشهور نمیشدن. این موضوع اصلا ایران و خارج هم نداره و ممکنه تو همه جای دنیا یهو مثل یه قارچ، یه اینفلوئنسر عجیب رشد کنه چرا چون عجیبه!

تو ایران خودمون هستند افرادی که با فیس و ظواهر به شدت غریب و نه چندان آدم طور دیده میشن و اتفاقا مورد توجه هم قرار میگیرن. خانومی به نام سحر تبر رو به یاد داردی؟ و یا امثالهم که هستند و هر روز با اطوار و قیافه های مختلف بیشتر هم میشن و گاهی تاثیراتی بسیار منفی بر روی افراد به خصوص نوجوانان میذارن.

AmvXMHioCmk7

یکی از این افراد دختری به نام یوجینیا می باشد که 29 ساله هستش و اینفلوئنسر مبتلاست به بی اشتهایی عصبی! این دختر عجیب غریب که ویدیوهای آرایشی در یوتیوب به اشتراک میذاره، خیلی وقته که مورد انتقاد و حتی عصبانیت کاربران یوتیوب قرار میگیره. البته که بیشتر منتقدین نگران سلامت وی و تاثیری که روی کودکان میذاره هستند. حالا خانوم خانوما با انتشار ویدیوهایی از خودش در اینستاگرام که فیزیک شکننده‌ وی رو نشون میده، موجی جدید از نگرانی کاربران در رابطه با لاغری بیش از اندازه اش به راه انداخت.

eugeniacooney_358055146_18377283145024163_8463384679301728165_n

این دختر یوتیوبر در ماساچوست به دنیا اومده و اولین بار در سال ۲۰۱۳ بود که با آموزش های زیبایی طرفداران بیساری رو جذب خود کرد و اونها هم به ایشون وفادار موندن. اما همین دیده شدنه باعث هجوم سیل انتقادات شد. اون تایم خانوم خانوما خیلی مورد توجه قرار گرفت اما خب جنجالات خوابید تا اینکه دوباره با انتشار پست های مختلف وی از تعطیلات اخیرش حواشی شعله ور شد.

00-2-5

یوجینیای 29 ساله درتازه ترین پست اینستاگرامی اش، با لباسی آستین بلند، جوراب های بلند و چکمه های عجیب، شلوارک میخ دار، و یک کیف براق صورتی دیده شد هر از چند گاهی به دوربین یه نیم نگاهی میکنه و فیزیک به شدت شکننده اش مورد توجه قرار میده، البته با لباس کامل.

و یا مثلا تو یه پست دیگه خانوم خانوما عکسی از خود منتشر کرد که با ژست تازه اش لاغری که داشت بیش از پیش جلب توجه میکرد. وی این پست رو همراه با کپشن زیر آپلود کرد اما خب اشاره ای به لوکیشن نکرد.

"یک روز دیگر اینجا می مانم و سپس برمی گردم"

1-2-5

البته که این تعطیلات رویایی این دختر مبتلا به لاغری عصبی نبود که نظر منفی کاربران اینستاگرام رو جلب کرد، بلکه ظاهر به شدن لاغر و عجیب وی هستش که مخاطبین رو وحشت زده کرد!

مثلا یکی از همین کاربران نوشت: "در این مرحله هیچ کمکی به این دختر نمیشه کرد. پست های ایشون رو به دلیل اینکه ممکنه روی زنان و مردان تاثیر منفی بزاره گزارش دهید که خیلی خطرناکه.

کاربری دیگر اضافه کرد: "چیزی که من نمی فهمم اینه که چرا جلوی انتشار تصاویر او در اینستاگرام گرفته نمیشه؟"

و البته سومی گفت: «باز هم اینستاگرام به پست هایی مانند این اجازه میده تا روی بچهای ما تأثیر بذاره… بسیار بسیار ناراحت کننده.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی