|

ترفند جا کردن لحاف تشک تو کمد دیواری / اینجوری میتونی خوشگل و دسته گل رختخواب بچینی

اگر شما هم با چیدمان لحاف تشک تو کمد رختخوابتون مشکل دارین، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا با نحوه درست جمع آوری آشنا بیشم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لحاف تشک از دست وسیله های محسوب میشه که بدون ردخور تو همه خونه ها پیدا میشه و اینکه کم باشه و یا زیاد، کاملا بستگی به بزرگی خونه داره و تعداد مهمونی که به اون خونه رفت و آمد دارند. مثلا یادتونه قدیم ندیما تو خونه های ویلایی یه عالمه لحاف تشک بود که خب همه ما هم تجربه این رو داشتیم میرفتیم تو کمد روی این تشک متکا ها و حسابی بهمون کیف میداد. اما نکته اینجاست که میشه هم بزرگترا دعوامون میکردن چرا که همه بند و بساط رو خراب می کردیم و به هم میریختیم. الان دیگه اون مدلی نیست و خونه ها اونقدری کوچیک و نقلی شدن که به جای شاید چندان لحاف تشک زیادی هم وجود نداشته باشه و هون میزانی که هتس هم با کمبود جا مواجه باشه.

اما جدا از اینها همیشه چیدمان این قسمت از خونه هم برای خانوما سخت بوده و هست. چرا که هم باید تراز در بیاد و هم اینکه جوری چیده بشن که برای دسترسی چندان سخت نشه.و در آخر اینکه  وقتی یکی در این کمد رو باز میکنه با فضایی شلوغ و درهم و قاطی پاتی مواجه نشه که حتی ممکنه تا درو باز میکنی یه عالمه بالش بریزه رو سرت! اما راهکار چیه؟ قطعا هم دردی یه درمونی داره و این موضوع هم به راحتی با یکسری ترفند ها و سلیقه میتونه جمع اوری بشه و چیدمانش همراه با زیبایی باشه. اگر شما هم علاقمندین تا یه کمد دیواری شیک و چیده شده داشته باشین، پس حتما همراه مطالب ما بمونید.

Screenshot_۲۰۲۳۰۴۱۳-۱۶۰۷۳۱_Google

طبقه بندی کمد رختخواب اینجوری باشه

به جهت چیدمان کمد و مرتب کردن رختخواب، بهتره که در صورت داشتن فضای لازمه، داخل کمدتون رو بخش بندی کنید. اینجوری خیلی شیک و راحت میتونید تمام لوازم رو از هم تفکیک کنید و هر زمان که دلتون خواست راحت به اونچه که میخواین رو بردارین و سرجاش بزارین. در اینجا بهتره که لوازمی مثل پتوهای مسافرتی و سبک و کوسن و بالش های کوچیک که ممکنه بیشتر از باقی لوازم به کارتون بیاد رو تو طبقات پایین و در دسترس قرار بدید. از طرفی هم لحاف های ضخیم رو متناسب با فصل تو طبقات و دور از دسترس قرار دهید.

bedding-set-closet-1

مرتب کردن رختخواب

قطعا داشتن هر چیز خوبی نیازمند یه مسیر درست هم هست. مثلا برای داشتن یک کمد رختخواب مرتب و خوشگل باید روش مرتب کردن لحاف تشکا رو یاد بگیرید، به این منظور میتونید از روش بالا کمک بگیرین و تمامی رختخواب ها رو راحت و آسوده مرتب کنید. با این روش علاوه بر اینکه کمد رختخواب شما همیشه ظاهر مرتب و منظمی داره، ملحفه ها هم تو کمد شما کمتر فضا جا میگیره و همیشه صاف و اتو کشیده آماده استفاده می باشند.

با بقچه های زیپ دار لحاف تشکا رو مرتب کنید

یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین روش های نگهداری رختخواب استفاده از بقچه های زیپ دار می باشد که خب با این روش همونطور که لباس ها رو طبق فصل دسته بندی می کنید، رختخواب رو هم با توجه به فصل که درش هستین تقسیم بندی کندی. انی ایده مرتب کردن رختخواب برای خونه های کوچیکی که خیلی کمد دیوتاری بزرگی دارن میتونه خیلی کاربردی باشه.

Untitled

چیدمان کمد لحاف تشک این مدلی

همونطور که درقسمت های بالای ه گفته شد، مرتب کردن بختوخواب باید به گونه ای باشه که چیدمان اولویت بندی داشته باشن، اینجوری هم دسترسی راحت تره و هم اینک از بهم ریختگی فضا جلوگیری میشه. نکته ای که باید بهش توجه داشته باشید معطر و تمیز بودن کمد رختخواب هستش، اما اینبار از نظر نظافت. به شستشوی به موقع رختخواب ها توجه کنید چرا که این موضوع میتونه به نگرفتن بوی نامناسب کمد و لحاف تشکا کمک کنه. اما از طرفی هم مراقب باشید که کمد دیواری شما مجاور حمام و یا سایر قسمت های مرطوب خونه نباشه، و یا اگر هم هست نم به دیوار رختخواب ها نزنه و برای جلوگیری از بوی رطوبت از خوشبو کننده های خونگی استفاده نمایید.

chideman-komod-divari-rakht-khab-9

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی