|

کابینت سفید میتونه با چه رنگایی ست و خوشگل بشه؟ / اینجوری آشپزخونتو رو مد 2024 کن

داشتن کابینت های سفید میتونه خسته کننده باشه، اما در عوض ترکیب این رنگ با برخی رنگ ها میتونه جذابیت آشپزخونه رو به حد اغلا برسونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آشپزخونه قلب خونه محسوب میشه. میدونید که تو خونه های ما ایرونی ها هم که آشپزخونه به شدت اهمیت داره چرا که ما ذاتا دوست داریم واسه مهمونی هایی که میگیریم نصفمون تو آشپزخونه باشیم و بگیم و بخندیم و دیگ غیبت بار بزاریم. البته که این مزاحی بیش نبود، اما اینکه آشپزخونه قلب خونه محسوب میشه و برای ما ایرونیا خیلی اهمیت داره شوخی نبود و در واقع باید بگیم ما همونقدر که به لوکس بودن و حذابیت هال پذیراییمون توجه داریم، آشپزخونه هم همونقدر واسمون عزیزه و دلمون میخواد لاکچری و تمیز باشه که البته درست هم فکر می کنیم، چرا که نمای آشپزخونه بعد از پذیرایی میتونه مورد توجه ترین فضا باشه و نگاه افراد رو به خودش جلب کنه. 

اما این نما از چه آیتمایی تشکیل شده؟ قطعا مهم ترینش کابینت ها هستند که باقی لوازم حول محور کابینت ها قرار میگیرن. یعنی هر آنچه که تو این محیط قرار داره حتی اصلی ترین هایی مثل گاز و یخچال و سینک هم با توجه به کابینت ها قرار میگیرن و حتی ممکنه رنگ و مدلشون انتخاب بشه. رنگ و مدل کابینت هم که به شدت اهمیت داره و باید به سبک اون خونه بیاد. اما جدا از سبک، به نظرتون رنگ کابینت ها چقدر اهمیت دارن؟ بهتره که برای رسیدن به جواب این سوال در ادامه با ما همراه بموندی. البته که قراره در ما در اینجا کابینت سفید رنگ رو به چالش بکشیم و ببینیم با این رنگ جسور با چه رنگی ترکیب بشه و میتونه یک ست جدب رو بسازه. 

کابینت آشپزخانه سفید

اگر آشپزخونه ای به رنگ سفید دارید احتمالا این سوال ذهن شما رو درگیر میکنه که سفید با چه رنگی میتونه واسه اشپزخونه خوب باشه تا یکنواختی همه جا رو فرا نگیره و بعد از مدتی کوتاه خسته کننده نباشه. 

کابینت سفید و طوسی؛ ترکیبی که آروم و رمانتیک میشه

به جِد میشه گفت ترکیب کابینت سفید با طوسی یکی از خوشگل ترین و رو مد ترین انتخاب‌ها برای هر آشپزخونه می باشد. چرا که این ترکیب رنگ یه حسی به آشپزخونه میده که شادتر و البته با انرژی بهتری باشه. از خصوصیات رنگ سفید میتونیم به این موضوع اشاره کنیم که میتونه نور رو به‌ خوبی منعکس کنه و از طرفی هم رنگ طوسی، حس گرما و دوستی رو القا میکنه که خب ترکیبشون عالیه..

از خوبیای این ست اینه که کابینت سفید طوسی میتونه با هر نوع کفپوش، دیوار و لوازمی که تو آشپزخونه هستش ست بشه. فراموش نکنید این ترکیب رنگ برای هر سبک دکوراسیونی میتونه خوب باشه ، چه کلاسیک، چه مدرن و چه روستیک! البته که فراموش نکنید ساخت و تولید کابینت به رنگ سفید و طوسی با مواد با کیفیت و یک طراحی عالی، عملکرد و جذابیت آشپزخونه رو به حداکثرش برسونه.

کابینت آشپزخانه سفید

کابینت سفید و طلایی؛ کارت دعوتی برای تحمل و زیبایی

خب میدونیم که سفید یه رنگ خنثی و ساده محسوب میشه. اما آیا دلتون قیلی ویلی نمیره برای اینکه در کنار این سادگی یه جلوه لوکس و اشرافی هم به آشپزخونتون اضافه کنید؟ در این صورت کابینت سفید طلایی پیشنهاد ما به شماست، چرا که این ایده جذاب از رنگ طلایی اومده و طلایی هم که نمادی از تحمل و زرق و برق هستش. به علاوه اینکه استفاده ازش در کنار سفید یه هارمونی خیلی شیک و مجلسی خلق میکنه. کابینت سفید طلایی درست مثل سلیقه امروزی یک ظاهر آنتیک داره که خب برای رسیدن به هدف تجمل، میتونید از انواع شیرآلات و کفپوش و غیره هم استفاده نمایید. 

کابینت آشپزخانه سفید

کابینت سفید و آبی؛ الهامی از آبی آسمان و آرامبخش

هنوز به معجزه رنگ آبی این رنگ جذاب ایمان نیاوردین؟ پس حتما این قسمت رو بخونید! باید بگیم که ترکیب رنگ آبی و سفید به علاوه اینکه میتونه به فضای آشپزخونه شما زیبایی و شادابی هدیه بده، باعث میشه که یه آشپزخونه کاملا مدرن و آرامبخش بهتون تحویل بده. حس در آغوش گرفتن داره. حس صلح و آروم بودن.

خب در واقع رنگ سفید رنگیه که با همه رنگهای این دنیا میتونه ست بشه و هماهنگ بشه. اما اونچه که مشخصه ای که برای کابینت چه رنگای میتونه خوب باشه که خب باید بگیم رنگ آبی هم چون به فضا حس آرامش و امنیت میده میتونه واقعا ایده آل بشه. رنگ های مختلف آبی مثل فیروزه ای رو در کار استفاده کنید  با سلیقه خودتون ترکیبش کنید. این ست میتونه چشم هر بیننده ای رو به خودش خیره کنه و شما رو از داشتن یه آشپزخونه زیبا و منحصر به فرد سرشار از رضایت میمنه. مطمئن باشید!

کابینت آشپزخانه سفید

کابینت آشپزخانه سفید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی