|

نمونه برای استایل عقد محضری / عروس خانوم دیگه وقت تور و گیپور گذشته الان فقط مینیمال

در این مقاله چند نمونه برای استایل عقد محضری بهتون ارائه کردیم که میتونید از اون ها ایده بگیرید و برای این روز خاص در زندگیتون استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا شما باید برای هر موقعیت و مکان مختلفی استایل خاص اون رو داشته باشید و یه جورایی دیگه گذشت اون مان که یه دست لباس برای عید میگرفتید و تا مدت ها میتونستید اون رو برای موقعی های مختلف بپوشید چون در عصر امروز انتخاب لباس با موقعیت بسیار مهم تر از هر زمانی هست مثلا شما نمیتونید شلوار زاپ دار رو به عنوان لباس مناسب مصاحبه ی کاری بپوشید و برید برای استخدام شدن چون در این حالت شما نه تنها استخدام نمیشید بلکه حتی سرخورده هم میشید از طرف دیگه مورد دیگه ای هم که هست اینه که ما باید بسته به فیزیک بدن خودمون به سراغ لباس ها بریم یعنی باید به اندازه ی کافی راجبه این که چه لباسی بهمون میاد اطلاعات داشته باشیم.

مثلا در صورتی که گردنمون کوتاهه بدونیم لباس مناسب گردن کوتاه کدوما هستن و یا در صوتی که رنگ های خاصی به پوستمون میاد اون ها رو بشناسیم و برای انتخاب لباس هامون به سراغ اون ها بریم تا زیباتر بشیم. اما در این مقاله میخواهیم به استایل عقد محضری بپردازیم؛ میشه عقد رو از جذاب ترین و بهترین روزها برای هر خانومی که میخواد زندگی مشترک تشکیل بده محسوب کرد بنابراین باید در این روز به زیبایی هر چه بیشتر بدرخشه ولی این روزا دیگه به کلی شرایط لباس های مخصوص برای عقد محضری فرق کرده و دیگه حتما لازم نیست که شما فقط برید به سراغ آیتم هایی به رنگ سفید و میتونید هر رنگ دیگه ای رو که برای این روز میپسندید تو استایلتون داشته باشید که حالا در ادامه بیشتر راجبش براتون میگیم پس با ما همراه باشید.

استایل عقد محضری

اورال ها یه انتخاب به روز و متفاوت

هر خانومی حداقل یه دونه سرهمی رو توی لباس هاش داره ولی شاید کمتر پیش اومده باشه براتون که این لباس رو به عنوان لباس برای استایل عقد محضری دیده باشید ولی بی شک میشه اورال ها رو به عنوانی یکی از جذاب ترین لباس هایی که میشه در مجالس و مراسمات مختلف پوشید بشمار آوورد که در سال های گذشته بسیار مورد توجه بودن و خوبی این لباس ها اینه که سر تا پاتون یه دست میشه و دیگه لازم نیست که به فکر انتخاب لباس های جداگانه باشید. برای لباس های عقد میتونید به سراغ اون دسته از اورال هایی که پوشیده و آستین دار هستن برید که در قسمت آستین اون ها کار شده و دارای طرح خاصی هست.

به عنوان مثال یه سری منجوق دورزی و یا سنگ دوزی و یا اکسسوری هایی مثل پر روی آستین باشه که بهش جلوه ی خاصی ببخشه حتی در صورتی که همچین اورالی رو توی بازار پیدا نکردید میتونید یه مدل ساده تهیه کنید و اون رو بدید به خیاط تا براتون آستین هاش رو کار کنه. به این نکته دقت کنید که جنس لباس شما هم بسیار مهمه و بهتره که از حریر و یا پارچه کرپ باشه و در رنگ های سفید، صورتی و آبی ملیح و کمرنگ میتونید انتخاب داشته باشید.

استایل عقد محضری

مانتو شلوارهای شیک رسمی ترین انتخاب برای استایل عقد محضری

یکی از بی حاشیه ترین و راحت ترین انتخاب هایی که شما به عنوان عروس میتونید برای عقد محضری خودتون داشته باشید، مانتو شلوار هست که خب برخی از افراد از روی اون چادر عروس میپوشن ولی خب این روزا دیگه چادر عروس از مد افتاده و اونقدار خواهان داره بنابراین تمرکز به جای این که بره برای انتخاب چادر میره برای انتخاب یه مانتو و شلوار بینظیر و شیک که حسابی شما رو آس و خاص میکنه و خوشبختانه شما میتونید مانتوهای زیبای بسیاری رو در بازار امروزی برای این منظور ببینید از مانتوهای کتی و کوتاه بگیر تا مانتوهای بلند که پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ پالتو های کتی هست.

دقت کنید که نیازی نیست حتما مانتو یه دست سفید باشه میتونه در قسمت هایی از اون رنگ های دیگه کار شده باشه و میتونه یه حالت پرنسسی داشته باشه و ر صورتی که میخواهید خیلی رسمی و مجلسی باشه میتونید به سراغ اون دسته ای برید که گل دوزی، مروارید دوزی، تزئینات خاص و منجوق دوزی دارن البته که از لحاظ جنس بهترین جنس برای این مدل لباس پارچه های ژاکارد هست. برای شلوار هم بهتره که به سراغ اون هایی که یه مقدار تنگ هستن برید.

استایل عقد محضری

پیراهن های بلند ظرافت و در عین حال وقارتون رو به رخ میکشن

یکی دیگه از بهترین انتخاب هایی که برای عقدتون میتونید داشته باشید رفتن به سراغ پیراهن های بلند هست و در صورتی که یه مهمونی و پایکوبی بعد از عقد محضری دارید این لباس ها میتونن انتخاب بسیار شیک و بجایی باشن چون میتونید هم در محضر  هم در مهمونیه بعد از اون تنتون کنید و نیازی به تعویض لباس ندارید. در صورتی که از پیراهن های موجود در بازار خوشتون نیومد میتونید کار رو به یه خیاط ماهر بسپارید و ایده و طرحی رو که مدنظر دارید رو بهش بدید تا یه پیراهن تک و خاص برای این مراسم داشته باشید و شما میتونید برای این پیراهن ها از رنگ های پاستلی هم استفاده کنید.

استایل عقد محضری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی