|

دکوراسیون جون دار خونه 130 متری / اینجوری هرکی بیاد خونت چشماش خیره میشه به چیدمان

برخی هستند که خونه ای با چیدمان حال خوب کن دارند و نمیدونیم چیکار کردن، اما در این مطلب قراره با یکیشون آشنا بشیم و رازشونو بدونیم.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- وقتی یک خانوم و یا آقا لباس جذاب و البته ترکیب بندی درستی رو در ظاهرش به کار میبره، میشه چشم نوازه همه. به همون میزان هم وقتی لوازم و نحوه چیدمان یه خونه به درستی انجام میشه میتونه چشم بقیه رو نوازش بده و یه حس عالی و اروم القا کنه. تا حالا براتون اتفاق افتاده که وارد یه خونه بشین و ببینین فضای اون خونه در عین حال که سادست، اما حس خیلی خوبی در شما ایجاد میکنه و چشمتون خیره به همه جا میشه؟ معمولا این جور مواقع با دقت نگاه می کنیم ببینیم اون نکته خوبه کجاست که چنین فضایی رو ساخته که خب باید بگیم در واقع همه جزئیات دست به دست هم دادن و این محیط رو ایجاد کردن و اصلا یک یا دو وسیله چنین جو خوبی رو ایجاد نکرده. پس مکمل بودن و همخونی همه چیز با هم اهمیت زیادی داره. 

در این مطلب میخوایم به یه خونه 130 متری آشنا بشم که دقیقا حس و حال گفته شده رو داره. قراره خونه گردی کنیم و ببینیم چیکار کردن که چنین اتمسفری تو خونه قشنگشون ایجاد کردن.

دکوراسیون خانه 130 متری

جریان نور و سرزندگی، اولین آیتم جذاب این خونه

این خونه ما یه خونواده 3 نفره داریم که خانوم خونه نور و سرزندگی خیلی براش اهمیت داشته . پس با دیدن این واحد مسکونی و اینکه نور درش انقدر جریان داره، حسابی نظرش جلب میشه و شروع میکنه به تصویر سازی و تصور که البته ابتدا هم به سبک سنتی خونه رو چیده بوده اما به مرور سبکش رو تغییر داده و بوهو و کلاسیک رو درش ایجاد نموده. این خونواده دلنشین خونشون رو کمی تا قسمتی بازسازی کردن و حالا می بینیم که یک محیط اصیل برای خود ساخته اند.

دکوراسیون خانه 130 متری

خانوم خونه میگه وقتی ایشون و همسرشون خونه رو دیدن میدونستن که برای رسیدن به دکوراسیون مورد نظرشون نیاز به یکسری تغییرات و بازسازی هستش. پس رسیدن به حس ناب اتفاقی نیست و ساختنیه. به همین دلیل اومدن و اول کارهای زیرسازی مثل کف پارکت و کاغذ دیواری و کابینت‌ها رو تغییر دادن  و بعد چیدمان کردند و متریال رو به سلیقه خودشون انتخاب نمودن.

دکوراسیون خانه 130 متری

گل و حصیر، جایگزین وسایل لاکچری دکوری

از دیگر فضاهایی که برای بانوی خونه به شدت اهمیت داشت آشپزخونه واحد بود چرا که ایشون نیز به مانند بسیاری از خانومای دیگه بیشتر وقت روزانشون در این فضا سپری میشه و به طبع دلشون میخواسته با اونچه که در ذهن و سلیقه داره همخونی داشته باشه. گفتیم که نور برای این بانو اهمیت بسیاری داشته و به همین سبب خیلی راحت تونستن با تغییرات در پارکت و کابینت ها فضایی ایده آل برای خود بسازند. همونطور که مشخصه لوازم و چیدمان این خونه کوهی از لاکچری بازی نیست و از طرفی هم سادگی ازش نمیباره، بلکه کاملا میانه روی داشته و استفاده حصیر و گل براشون به شدت مورد پسند بوده.

چند سالی میشد که نگهداری از گل و گیاه آپارتمانی کمی تا قسمتی از مد افتاده بود و دیگه تو همه خونه های گل و گلدون های مصنوعی میدیدیم. اما خوشبختانه دوباره گل های آپارتمانی طبیعی ترند شدند و حالا می بینیم که تو هر خونه ای یک یا چند گل نگهداری میشه که واقعا جذابن. در این خونه جذاب و هم اصلا یکی از دلایل خوش روح شدنش همین موضوع بوده که خانوم خونه اومده و تک به تک لوازم چوبی خونه رو خودش طراحی کرده و به نچار گفته و ساخته. از طرفی هم با هماهنگی وسایل حصیری و گل های زیبا، فضایی به شدت دلنشین ساخته. 

دکوراسیون خانه 130 متری

دکوراسیون خانه 130 متری

اتاق زمان؟ چه جالب!

جالبه که بدونید این خونواده وسایل نوستالژی و قدیمی زیادی داشتن که براشون به شدت مهم و ارزشمند بودن، به همین علت اومدن و یکی از اتفاق های این خونه 130 متری رو به اسم اتاق زمان تبدیل کردن و توش یه عالمه وسایل قدیمی و خوشگلشون رو چیدن. 

شما نیز می توانید با توجه به اونچه که دوست دارید خونتون رو بسازید. مثلا من به شخصه شیفته رنگ ها هستم و ترجیح میدم تا رنگ های جون دار تو دکور خونه استفاده بشه و از طرفی هم وجود لوازم چوبی و گل های طبیعی یه جون به جون هایی که دارم اضافه میکنه. از طرفی هم موج مثبتی که نور خورشید میتونه بهم بده رو با هیچ لامپی عوض نمیکنم که البته هر چیز جایگاه خاص خودش رو داره و استفاده از لوستر های خوشگل و رو مد هم زیبایی و جلای خاص خودشون رو دارند.

دکوراسیون خانه 130 متری

دکوراسیون خانه 130 متری

دکوراسیون خانه 130 متری

دکوراسیون خانه 130 متری

دکوراسیون خانه 130 متری

دکوراسیون خانه 130 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها