|

لباس هایی که قد بلند نشان می دهند / قد بلند دیده شدن آرزوی خیلیاست شما خاطره اش کن

در این مقاله در خصوص لباس هایی که قد بلند نشان می دهند صحبت کردیم که میتونید با انتخاب از بین اون ها کشیده تر دیده بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه دوست دارن که شیک و خوش استایل به نظر برسن ولی در برخی از مواقع پیش میاد که رسیدن به این موضوع یه مقدار سخت میشه و فیزیک خاص آدم باعثه این موضوعه ولی خب میدونید که یه انتخاب خوب لباس در صورتی که حرفه ای باشه میتونه باعث بشه که نواقص موجود در فیزیک ما نه تنها به چشم نیان بلکه یه جور دیگه دیده بشن مثلا شنیدید که میگن آرایش باید نواقص شما رو پنهان کنه و شما رو زیباتر نشون بده، لباس ها هم دقیقا همینطوری میتونن باشن مثلا اون دسته از افرادی که لاغر هستن باید به دنبال لباس برای چاق دیده شدن باشن که در این صورت به اندامشون یه تعادلی میبخشن و خوش استایل تر دیده میشن چون میدونید که چه زیاد لاغر بودن و چه زیاد چاق بودن این روزا از طرف جامعه پذیرفته نیست!

اما خب یه عده ای در این بین هستن که خب یه سری مسائل ژنتیکی براشون وجود داره و یعنی هر نواقصی که در اون ها وجود داره بهشون ارث رسیده و دست خودشون نبوده مثلا یه عده هستن که لاغر هستن ولی شکم دارن و این شکم داشتنشون ارثیه و خب الان باید این افراد چیکار کنن وقتی نمیتونن از شر شکمشون خلاص بشن و این موضوع هم اذیتشون میکنه باید به دنبال لباس برای شکم بزرگ ها بگردن که خب ما قبلا در مقالاتمون در این خصوص براتون صحبت کردیم و الان میخواهیم درباره ی لباس هایی که قد بلند نشان می دهند براتون صحبت کنیم که برای افرادی که دارای قد کوتاه هستن و میخوان قد بلند دیده بشن بسیار عالیه.

لباس هایی که قد بلند نشان می دهند

چه شلواری ما رو کشیده تر نشون میده؟

یکی از مهم ترین آیتم هایی که باعث قد بلندتر دیده شدن شما میشه شلواره که میتونید با انتخاب درست اون قد خودتون رو بلندتر نشون بدید و در بین مدل های متنوع شلوار اون دسته از شلوارهای جین که دمپا گشاد هستن برای قدبلند دیده شدن شما عالین و دلیل این موضوع میتونه فاق بلند بودن این مدل شلوارها باشه مثلا شلوارهایی که تنگ هستن اغلب به علت فاق کوتاه بودنشون باعث چاق و کوتاه دیده شدن شما میشن بنابراین به هیچ وجه در خرید شلوار برای این که قد بلند دیده بشید به سراغ اون دسته از شلوارهایی که فاق کوتاه هستن نرید.

همچنین شما میتونید با رفتن به سراغ شلوارهای فاق کوتاه دو تا اشتباه مرتکب بشید اولی که به علت فاقشون قدتون کوتاه دیده میشه و دومی، در صورتی که شلوار مورد نظرتون دارای رنگ روشن باشه پاهای شما کوتاه و تپل دیده میشه. در نهایت به دنبال شلوارهایی که کمر بلند و فاق بلند دارن برید و قدتون رو رعنا و رشید کنید.

لباس هایی که قد بلند نشان می دهند

برای این که قد بلند دیده بشیم چه رنگ لباس هایی باید بپوشیم؟

برای این که خودتون رو قدبلندتر از چیزی که هستید نشون بدید بهتره که به سراغ لباس های یک دست و یک رنگ برید چون در مواقعی که رنگ لباس هاتون یه دست باشه و مرز بین اون ها معلوم نباشه شما قد بلندتر از اون چیزی که هستید دیده میشید و برای این منظور هم بهتره که به سراغ ست کردن رنگ های خنثی برید مثلا میتونید از آیتم هایی در رنگ طوسی و یا کرمی استفاده کنید. در صورتی که لباس بالاتنه و پایین تنه ی شما دو رنگ متفاوت داشته باشه قدتون کوتاه و خودتون هم چاق دیده میشید ولی در صورتی که پیراهن و شلوار یه رنگ داشته باشید مثلا پیراهن و شلوار زرشکی بپوشید با مانتوی جلوباز مشکی مسلما قدتون خیلی بلندتر دیده میشه.

همچنین در صورتی که یه مقدار اضافه وزن هم دارید باید به سراغ اون آیتم هایی برید که رنگ های تیره دارن تا علاوه بر قدتون وزنتون هم متعادل تر به نظر بیاد و در انتها هم این رو باید بگیم که به سراغ طرح های شلوغ در لباس ها نرید چون هر چی ساده تر باشه لباساتون قدتون هم بلندتر دیده میشه.

لباس هایی که قد بلند نشان می دهند

برای قد بلند دیده شدن سراغ چه مانتوهایی بریم؟

در صورتی که قدتون کوتاهه و میخواهید از طریق لباس هایی که انتخاب میکنید خودتون رو قد بلند تر نشون بدید توصیه ی ما به شما در زمینه ی مانتو رفتن به سراغ اون دسته از مانتوهایی هست که قد بلند دارن و این قد تا اونجایی که به زانوتون نزدیک باشه بسیار بهتره حتی در مواردی که میخواهید مانتوی کتی بپوشید سراغ اون هایی برید که تا زانوتون هستن. از پوشیدن اون کت ها و پالتوهایی که دو ردیف دکمه کنار هم دیگه دارن خودداری کنید چون شما رو پرتر و قدکوتاه نشون میدن بنابرین یه ردیف دکمه بهتره. نکته ی دیگه ای که باید به اون توجه کنید اینه که بهتره مانتوتون اندازه ی خودتون باشه نه تنگ تر و نه گشاد تر و شق و رق توی تنتون بایسته.

لباس هایی که قد بلند نشان می دهند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی