|

گل برای اپن آشپزخانه / اپن که جای نمکدون و قندون نیست به جاش از اینا بذار شیک دیده شه

در این مقاله در خصوص یه سری گل برای اپن آشپزخانه براتون صحبت کردیم که میتونید از بین اون ها برای زیباسازیه این فضا انتخاب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- داشتن گل و گیاه در منزل یکی از کارهای پسندیده ای هست که هر کسی که شرایطش رو داره باید انجام بده چون نگهداری از این زیبارویان باعث میشه که یه حال و هوای دیگه حاکم باشه توی خونه و از طرف دیگه این روزا و با آلودگیه هوا که آدم بیرون از خونه نفسش میگیره شما میتونید با نگهداری اون دسته از گل هایی که باعث تصفیه هوا میشود هوای داخل خونه رو برای تنفس تمیز کنید و اکسیژن خالص رو به ریه هاتون هدیه بدید بنابراین میشه گفت که گل و گیاه ها فقط جنبه ی تزئینی ندارن و میتونن با همچین خصوصیات فوق العاده ای هم که دارن برای ما خیر و فایده هم داشته باشن.

البته که هر گل و گیاهی شرایط خاص خودش رو برای نگهداری میطلبه و شما باید به این موضوع توجه خاص داشته باشید که نه گیاهتون آسیب ببینه و نه در نهایت خودتون ناراحت بشید مثلا یه سری از گیاهان هستن که به نور زیادی احتیاج دارن در حالی که یه سری دیگه گل هایی که در سایه رشد می کنند هستن و اصلا در صورتی که این ها رو در مقابل نور خورشید قرار بدید برگ هاشون شروع به پوسیدگی میکنه یا یه سری از گیاهان هستن که علاقمند به محیط های مرطوب اند و این ها مناسب حمام و سرویس بهداشتین و... بنابراین این ها رو بسنجید و بعد اقدام به نگهداری کنید حالا در این مقاله هم میخواهیم به گل برای اپن آشپزخانه بپردازیم که امیدواریم براتون مفید باشه.

گل برای اپن آشپزخانه

اسپاتی فیلوم یه گل برای اپن آشپزخانه

این گیاه زیبا رو میشه یکی از بهترین ها برای آشپزخانه به شمار آوورد چرا که علاوه بر این که بسیار ظاهر جذابی داره با گل های سفید رنگ قاشقی مانند و برگ های براقش میتونه در مقابل نور کم هم بسیار از خودش مقاومت نشون بده ولی خب در صورتی که ازش توقع گل دارید باید بهش نور روشن و کافی خورشید رو برسونید. یکی از خوبی هایی که این گیاه داره این هست که اونقدرا که باید و شاید لوس نیست و نیاز به نگهداری و شرایط آنچنان خاصی برای این موضوع نداره و در صورتی که یه مقدار هم با گل و گیاهان آپارتمانی آشنایی داشته باشید میتونید از پس نگهداری این گیاه بربیایید ولی این نکته رو باید رعایت کنید که خاک این گیاه همیشه یه مقدار مرطوب باشه چون اینطوری براش خیلی بهتره.

گل برای اپن آشپزخانه

ساکولنت ها از گل های مناسب برای اپن آشپزخانه

در صورتی که توی آشپزخونتون یه پنجره دارید که حسابی پر نوره پیشنهاد ما به شما برای نگهداری گل و گیاه در این فضا ساکولنت ها هستن که حسابی در مقابل خشکی و کم آبی مقاوم هستن و این موضوع به این علت هست که این گیاهان آب رو توی قسمت های متنوع خودشون مثل ساقه ها و برگ ها ذخیره میکنن و به همین علت نیازی به آبیاری مداوم و زیاد ندارن و در صورتی که وقت رسیدگی زیاد به گل و گیاه ها رو ندارید این گوگولی ها میتونن براتون بهترین انتخاب باشن. خوبیه این گیاه هم اینه که تنوع بسیار بالایی داره اون هم نه فقط در شکل بلکه در اندازه و رنگ هم میتونید از تفاوت های جذاب موجود در بین این دسته از گیاهان غافلگیر بشید که خب برخی از محبوب ترین اون ها عبارتند از هاورتیا، اچوریا، آلوئه ورا و... هستن.

گل برای اپن آشپزخانه

سینگونیوم پودوفیلوم اسم عجیب و خود ساده

سینگونیوم پودوفیلوم همونطور که مشخصه دارای یه اسم عجیب هست ولی دلیلی نامگذاریه این گل به علت شکل ویژه ی برگ های اونه که نوک تیز هستن و علاوه بر این در ظاهر اون ها میشه رد هایی به رنگ نقره ای رو مشاهده کرد که با این حساب زیبایی این گیاه چندین برابر شده و در صورتی که در بین این همه گیاه آپارتمانی اقدام به نگهداری از سینگونیوم کردید باید بهتون بگیم که نگهداری از این گیاه بسیار راحته و دردسری براتون نخواهد داشت فقط کافیه که خاک مرطوب و نور ملایم در اختیار اون قرار بدید و شاهد رشد روزافزون اون باشید.

گل برای اپن آشپزخانه

گل سنگ یه گل برای اپن آشپزخانه که گوگولی و قشنگه

گل سنگ دارای ترکیب رنگی های زیبا از صورتی تا سبز هست که جذابیت ظاهری زیادی به این گیاه بخشیدن و بی شک شما با هر بار دیدن اون لبخند به لبتون خواهد اومد و از شدت ظرافت این گیاه متحیر میشید به همین علت شک نکنید که داشتن این گیاه که خالی های قرمز و صورتی خودش رو به رخ میکشه روی اپن آشپزخونتون میتونه یه انتخاب بسیار درست و به جا باشه هر چند که عمر این گیاه اونقدار طولانی نیست و میتونه نهایتا دو سال مهمون خونه ی شما باشه ولی در همین مدت هم میتونه تاثیر خودش رو روی زیبایی فضای شما بذاره.

گل برای اپن آشپزخانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها