|

وقتی تو یه جمع رسمی و سانتال هستی کاپشن پوشیدن ضایس / به جاش پالتو مجلسی تن کن بدرخشی

در این مقاله در خصوص پالتوهای مجلسی زنانه براتون صحبت کردیم که میتونید اون ها رو به جای کاپشن در مهمون های خاص بپوشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی اسم زمستون میاد برای خیلی ها زدن استایل مناسب برای این فصل سخت میشه چرا که باید در عین حال که شیک دیده بشن لباس هاشون طوری هم باشه که اون ها رو گرم کنه و جالبه که فرقی نمیکنه که مشغول چه کاری باشن حتی در صورت دانشجو بودن هم به دنبال استایل دانشجویی زمستانی هستن چرا که باید در هر جا شیک بودنشون شهره ی عام و خاص باشه و در حال حاضر که شما هم این مقاله رو میخونید مسلما یکی از این مدل خانوم ها هستید که براش بسیار مهمه شیک بودن و احتمالا اکسپلور اینستاگرامتون پر باشه از پست های استایل و آنلاین شاپ های پوشاک و حتی اگر نخرید هم یه عالمه سیو از لباس های مختلف توی اینستا داشته باشید.

خب همونطور که متوجه شدید امروز قراره مدل های پالتو مجلسی زنانه رو بررسی کنیم و چند تا از اون ها رو بهتون معرفی کنیم که میتونید با پوشیدن اون ها در هر جمعی به زیبایی بدرخشید مثلا در صورتی که با همکارانتون برای جشن گرفتن موفقیت به وجود اومده در زمینه ی کاریتون در یه رستوران جمع میشید بهتره که به جای استایل هایی با کاپشن به سراغ استایل با پالتو برید که خب میتونید پالتوهایی با رنگ های خنثی و شیک انتهاب کنید مثل طوسی که شاید براتون سوال پیش بیاد که پالتو طوسی با چی ست میشه که براتون قبلا گفتیم و یا در صورتی که میخواهید یه مقدار بیشتر با کلاس دیده بشید پیشنهاد ما به شما رفتن سراغ پالتو مجلسی هست که در ادامه راجب چندتا از اون ها براتون صحبت میکنیم.

پالتو مجلسی

تو مهمونی ها بی رقیب و شیک جلوه کنید با پالتوهای مجلسی کار شده

پالتوهای مجلسی دارای تنوع بالایی هستن و خوشبختانه این روزا هم در قیمت های متنوعی تولید میشن یعنی طوری نیست که این پالتوها رو فقط یه قشر خاصی از جامعه بتونن استفاده کنن چون اونطور که از اسمشون پیداست گرون هستن ولی خب هر خانومی توی کمدش حداقل یکی از این ها رو لازم داره تا بتونه در مراسم ها و دورهمی های خاص بپوشه و اونطور که شایسته هست سلیقه ی خوبش رو در انتخاب درست استایل نشون بده. بنابراین در صورتی که توی لباس های مجلسی از اون مدل هایی که کار شدن و منجوق دوزی دارن خوشتون میاد بهترین انتخاب برای شما رفتن به سراغ اون دسته از پالتوهایی هست که دارای منجوق و طرح هستن که البته این طرح ها هم باید شیک باشن نه طرح یه خرس!

شما میتونید انواع این مدل پالتوها رو با لگ های جذب و چرمی و بوت های بلند تا زانو ست کنید و برای خودتون یه استایل منحصر به فرد و خیره کننده بسازید و در قسمت پوشش سر هم بهتره که برای این که سنتون رو بالا نبرید از مینی اسکارف های مجلسی استفاده کنید که با رنگ پالتوتون سنخیت داشته باشه.

پالتو مجلسی

پالتو مجلسی

برای داشتن یه استایل که گرما و لوکس بودن رو نشون میده سراغ پالتوهای پوست برید

یکی از ترندی ترین پالتوهایی که در فصل زمستون میشه در هر کالکشنی دید پالتو پوست هست که هر سال مدل های جدید اون به بازار میان و هرگز هم قدیمی نمیشه که خب میدونید که توی بازار هم از پوست طبیعی موجوده و هم از پوست مصنوعی که بهتره به سراغ پوست طبیعی اون نرید و خریدی در این زمینه نداشته باشید تا بلکه به طبیعت کمک کرده باشید. بنابراین برای این مدل از پالتو های شیک و پر طرفدار مجلسی میتونید به سراغ انواع مصنوعیه اون برید که چیزی از زیبایی کم ندارن و خیلی راحت با بوت های چرمی و شلوارهای جذب ست میشن و میتونن برای شما یه استایل بی نهایت خیره کننده خلق کنن.

ذکر یه نکته اینجا مهمه؛ از اونجایی که پالتوهای پوست خودشون به اندازه ی کافی ظاهری حجیم و پفی دارن به همین خاطر بهتره که در کنار اون ها شلوارهای دمپا و بگ نپوشید چون استایلتون رو بهم میریزن پس فقط به سراغ شلوار اسکینی برید و از پوشیدن مدلهای گشاد خودداری کنید.

پالتو مجلسی

پالتو مجلسی

پالتوهای چرم رو فراموش نکنید که شما رو ثروتمند نشون میدن

برسیم به آخرین مدل از پالتو های مجلسی که در این مقاله بهتون معرفی میشه یعنی پالتوهای چرم دوزی شده که میشه اون ها رو جزء لوکس ترین ها به شمار آوورد و یاهاش یه استایل شیک و کلاسیک داشت. برای ست کردن پالتوی چرم با دیگر آیتم های موجود توی استایلتئون یه سری نکات ریز هست که با رعایت کردن اون ها میتونید خوشتیپ باشید به عنوان مثال یکی از نکاتی که باید موقع انتخاب پالتو چرم به اون دقت کنید رنگ پوستتون هست یعنی در صورتی که پوست شما دارای رنگ گندمی هست و شما برای استایلتون یه پالتو چرم به رنگ کرم روش رو انتخاب کردید برای رنگ شال و روسریتون میتونید به سراغ رنگ نسکافه ای برید.

پالتو مجلسی

پالتو مجلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی