|

میز آرایش مناسب خونه های قوطی کبریتی / لوازم آرایشتم اینجوری بچین هرکی دید بگه به به

اگر شما هم خونه ای کوچیک با اتاق خواب متراز پایین دارید، پس بهتره که از این مدل میز آرایش ها استفاده کنید، همراه با چیدمان درست لوازم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- همه ما میدونیم که آرایش یک هنر محسوب میشه و تقریبا میشه گفت همه خانوما هم عاشق این هنر هستند و هر کدومو حالا یا به اندازه رفع نیاز و یا بیشتر و حرفه ای تر بلند. اینجوری نیست که بگی خانومی هیچ گونه آرایشی رو بلد نیست! از طرفی هم همه خانوما بالاخره کم یا زیاد لوازم آرایش رو دارند که به همراه برس و عطر و ادکلن و سنجاق و کش و زیورآلات و هزار چیز میز دیگه واسه خوشگلاسیون در فضایی جمع کرده اند. این فضا کجاست؟ میز آرایشی هستش که هم این موارد رو درش نگهداری می کنند و هم اینکه موقع آرایش از اینه ای که داره استفاده دارند. خانوما ذاتا شیفته اینه هستن و دیدن زیبایی هایشان! 

خانوما تو هر سن و سالی هم که باشند باز دلشون میخواد آرایش کنند و یا اینکه لباسی نو می خرند بپوشن و باهاش جلوی آینه هزار بار خودشون رو نگاه کنند! اما همه اینها بز برمیگرده به میز آرایش و یا به اصطلاح میز توالت. میز آرایش انواع مختلفی داره با یه عالمه سایز متفاوت که خب بسته به اونچه که شما نیاز دارید و فضاتون اجازه میده انتخاب میشن. اما این روزا با توجه به اینکه دیگه خیلی از خونه ها شدن متراژ پایین همچون قوطی کبریت، خب استفاده از هر وسیله ای شدنی نیست و در اینجا میخوایم ببینیم واسه یه خونه کوچیک چه میز آرایشی مناسب تره! پس با ما در ادامه همراه باشید.

میز آرایش برای فضای کوچیک

میز آرایش برای فضای کوچیک

چیکار کنیم که لوازم آرایشمون سر و سامون پیدا کنن؟

اما در همین حین که مدلای مختلف میز آرایش رو می بینیم، باید بگیم که خب همیشه نگهدارید و هندل کردن لوازم آرایش کار دشواری بوده که خب با توجه به اینکه دیگه برای این مشکل هم یه عالمه راه حل ساخته شده، پس دیگه چرا باید این بی نظمی ها رو تحمل کنید و هر چند وقت یکبار هم یه وسیله ای گم بشه؟ فقط کافیه تا مثلا وسایل آرایشی کم کاربرد تر رو درون کیف و یا باکس آرایشی جداگانه قرار بدید، و یا روی سطح میز آرایشی تو سینی دکوراتیو و یا باکسی کوچک قرار بدید.

از طرفی هم به جهت پیدا کردن سریع و آسون و البته صرفه جویی در زمان، به صورتی که در تصاویر زیر میبینید دسته بندی کنید.

میز آرایش برای فضای کوچیک

میز آرایش برای فضای کوچیک

اگه استند های آرایشی گرون بودن چی؟

شما میتونید با خریداری باکس های مخصوص و استند های آرایشی لوازمی که مورد نیازتون هستش رو جلوی روتون و روی میز قرار بدید تا موقع احتیاج در اسرع وقت ازشون استفاده نمایید. میتونید اونهارو درون جاقلمی و جا براشی و … به صورت جداگانه چیدمان کنید. البته که برای صرفه جویی تو هزینه ها هم میشه از لیوان های رنگی و یا شیشه مربا و سس که دیزاین شدن برای رسیدن به هدف خود استفاده نمایید.

میز آرایش برای فضای کوچیک

چیدن عطر و ادکلن ها

شیشه های عطر و ادکلن از جدانشدنی های یک خانوم و آقا حساب میشن که برای چیدمان و نظم بخشی به میز آرایش لازمه تا ایده ای برای این شیشه ها پیدا کنید. مثلا میتونید از سینی دکوراتیو گرد واسه این کار بهره ببرید.به این شکل که همه اونها رو به هنر و سلیقه خود در سینی بچینید.

میز آرایش برای فضای کوچیک

انواع میز آرایش های ساده و کلاسیک

میز آرایش ها این مدلین که بعضیاشون خیلی شبیه به میز تحریر هستند که خب این گزینه قطعا مخصوصا برای جهاز عروس خیلی خوب نیست و بیشتر متناسب با افرادی که میخوان میز آرایشی ساده داشته باشند، و برای اون دسته از خانوما که علاقمند به میز خوشگل و کلاسیک پیشنهاد می کنیم که از روی مدل بدن به سازنده و براشون سخته بشه، و یا اینکه از مدل های طرح داری که در بازار وجود دهر خریداری کنند که خب میشه گفت اتفاقا میز آرایش از دست لوازمی محسوب میشه که خیلیم مدلای متنوع و خوشگلی داره. 

میز آرایش برای فضای کوچیک

میز آرایش برای فضای کوچیک

میز آرایش برای فضای کوچیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی