|

دو دست مبل دارم نمیدونم چجوری بچینم شوهرم خوشش بیا / اصول داره اینجوری دکور کنی عالیه

اگر خونه ای داری با دو دست مبلمان اما بلد نیستی چطور چیدمانشون کنی، پس حتما با این مطلب همراه شو که مختص خودت نوشته شده.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دکوراسیون خونه خیلی مهمه، چرا که ما تو خونمون زندگی می کنیم و خونه نقطه امن ماست. هر کدوم از ما تو طول زندگی هر کجا که باشیم باز آخر برمیگردیم خونون و اونجاست که آروم میگیریم. اما همه این ها در حالیه که خونه با سلیقه و روحیات ما چیده شده باشه و یه حالت شلخته و یا دوست نداشتنی نباشه! چرا که در این حالت اونوقته که ناخودآگاه تاثیرات منفی خونه میتونه ما رو انسانی پر از استرس و یا حتی عصبی کنه. انتخاب رنگ ها به شدت موثر هستند و میزان استفاده ازشون هم به شدت تاثیر گذار. چیدمان خونه میتونه هم ما رو به آغوش خودش دعوت کنه و هم اینکه ما رو از خودش برنجونه و دور کنه، پس سعی داشته باشید تا وسایل خونتون رو به هر اندازه که هست به درستی و به خوبی بچینید.

اما یکی از قسمتهای اصلی تو هر خونه ای مبلمانس هستش که خب از اونجایی که حجم زیادی رو هم میگیرن، میتونن تو زیبایی و یا زشتی، شلوغی و یا تر و تمیز بودن خونه به طور مستقیم تاثیر بذارن. همیشه چیدن یک دست مبل تو خونه چالش های خاص خودش رو داشته، دیگه شما فرض کنید اگر تبدیل به دو دست بشه چه خواهد شد؟ خیلی از خونه ها دیگه دو دست مبلمان دارند اما اغلب با چیدنشون دچار مشکل میشن چرا که نمیدونن چطور میشه این دو دست رو هم جا داد و هم خوشگل چید! اما فسمت خوب قضیه اینجاست که اگر با ادامه این مطلب همراه باشید پاسخ سوالتون رو خواهید گرفت.

10309_orig

مبل ها رو روبروی همدیگه بچینید

اگر به دنبال یک روش ساده و در عین حال کم دردسر واسه چیدن دو دست مبلمان تو سالن پذیرایی مستطیلی هستید، پس پیشنهاد ما رو قبول کنید و بیاین مبلمانتون رو روبروی هم بچینین. در اینجا می تونید بین اونها رو با استفاده از میز عسلی هایی که دارید و یا خرید پاف پر کنید. پاف یه ایده جالب و خوشگله که خیلیم کاربردئیه. با این روش در واقع مطمئن ترین سبک چیدمان دو دست مبل رو تو فضای مستطیل انتخاب کرده اید.

pink-sofa005

مبلمان رو به شکل ال و خطی بچینید

یکی از جالب ترین ایده ها واسه چینش دو دست مبلمان تو پذیرایی مستطیل شکل اینه که مبلمان رو به صورت ترکیبی و به شکل ال و خطی بچینید. در شرایطی که اگر یکی از مبل های شما به شکل ال هستش رو میتونید به شکل یو بچینید و یه حالت این مدلی تو پذیرایی ایجاد کنید. در این حالت مهمانان و یا افراد داخل خونه به جهت گفتمان و گپ زدن و یا اصلا فیلم دیدن و بازی کردن دور هم جمع بشن و چشم تو چشم باشن.

مطالعه بیشتر : البته که اگر هم مبلمان ندرید و یا مبلمانتون کمه و دلتون میخواد یه فضای صمیمی انی شکلی ایجاد کنید، بهتره که به مطلب "اینجوری بدون مبل خونتو لاکچری کن" ما سر بزنید.

دو دست مبل تو پذیرایی مربع شکل چجوری چیده بشه بهتره؟

یکسری از سالن ها یپذیرایی هم هستند که شکل مربعی دارند. قرار دادن دو دست مبل تو همچین فضاهای هم چالش های خاص خودش رو داره که ابتدا از چیدمان مثلثی شروع می‌کنیم. چیدمان مثلثی یکی از بهترین پیشنهادات برای چیدن دو دست مبل تو پذیرایی مربع شکل می باشد. چیدمان سبک مثلثی جریان حرکت رو تو سالن پذیرایی ساده‌ تر و روال تر میکنه و از طرفی ه یک جو مدرن تری به فضای شما هدیه خواهد داد.

چیدمان دو دست مبل در پذیرایی 2

این نکته ها رو واسه چیدمان دو دست مبلمان اصلا یادت نره

- ابعاد مبل چقدره: یکسری از مبلمان هاست د که حالا یا قیافه خودشونو یا دسته هایی که دانرد به طوری بد قواره می باشند و همنی موضوع در هنگام چینش اونها دچار ایجا مشکل خواهد شد. پس اگر چنین مبلمانی دارید بهتره پیش از چینش اونها، به فکر تعویشون باشید. 

- انتخاب فرش مناسب: فرش میتونه به راحتی و زیبایی خطای دید ایجاد کنه و دو دست مبل رو هم به هم مرتبط کنه! در چنین شرایطی باید به طرح و رنگ فرش ها هم دقت داشته باشید و بدونید ست کردن فرش و مبل میتونه در زیبایی و چشم نوازی خونه تاثیر زیادی داشته باشه.

11zon_cropped-42-3

- مبلمان ناهماهنگ: در صورتی که دو دست مبلمان شما هم از لحاظ سبکی و مدلی و پارچه ای  رنگی با هم تفاوت بسیار زیادی دارند، کار شما برای ست کردن این دو دست به شدت سخت میشه چرا که هیچکدوم اونها با هم کنار نمیان و در این شرایط شما باید دو دست مبل رو از هم دور کنید و برای هر کدوم یک فضای جدا بسازید.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها