|

انقد پول زحمت کشیدتو به ناخن کار نده / ساده ترین اما خوشگل ترین طرحارو یادت دادم

اگر علاقمندید تا طرح هایی ساده و راحت برای ناخن های خود یاد بگیرید، پس حتما با این مطلب همراه باشید که مختص شماست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا برای همه آدما ظاهرشون خیلی مهمه، اینکه خوشتیپ باشن یا بد تیپ. البته که باید بگیم تو خانوما این موضوع بیشتر صدق میکنه، چرا که خانوما به شدت حساس تر هستند و از طرفی هم ترکیباتی که بانوان در استایل خود به کار میبرند بیشتر هستش که همین چیزا باعث میشه تا حساسیت کار بالاتر بره چرا که ست کردن دو سه قلم لباس به مراتب آسون تر از پنج شیش قلم آیتم تو استایل هستش. مثلا یک خانوم باید رنگ موهاش و آرایش صورتش و مانتو و شلوار و روسری و کیف و کفش و اکسسوری و حتی ناخن دستش همخونی درستی داشته باشه تا بتونه برسه به یک ظاهر دلربا.

اما گفتیم ناخن؛ این روزا دیگه همه خانوما با یه روشی ناخن های خود را زیبا می کنند که باید بگیم بیشتریا هم میرن سراغ کاشت. اما برخی هم هستند که صدف ناخنی زیبا دارند اما چون طراحی بلد نیستن و دلشونم میخواد، خب میرن یه عالمه هزینه میکنن تا به اونچه که دوست دارند برسن. اما ما در این مطلب اومدیم و چند طراح ساده که میشه خودتون تو خونه به راحتی بزنید و لذتش رو ببرید رو آموزش دادیم که شما خانوم زیبا تو این شرایط سخت اقتصادی، نیازی به ناخن کار و هزینه های بالاش نداشته باشید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی ناخن خانگی

در ابتدا باید بگیم که شما چه در سالن زیبایی و چه تو خونه خودتون، برای داشتن یک ناخن زیبا اول باید مانیکوری زیبا داشته باشید. ناخن های خود را صاف و یکدست کنید و برای زدن یک لاک زیبا اونها رو آماده سازی کنید. 

فرنچ کردن روشی آسون برای خوشگلاسیون ناخن

اولین طراحی ناخن رو با فرنچ ساده شروع می کنیم چرا که این زیبای درخشان هیچوقت از مد نمیوفته و با وجود اینکه خیلی ساله هست، اما هنوز هم موندگاری خودش رو داره. این روش به شدت آسونه و تنها کمی نیاز به تمرین داره که البته هر کاری اولش نیاز به تمرین داره دیگه!

در اینجا شما خانوم زیبا بعد از اینکه ناخن های خود را صاف و یکدست کردید، باید اول یک لایه کامل برق ناخن روی ناخن ها بزنید تا زمینه سازی آماده شود، بعد با چسب نواری اون مرزی که بین صدف ناخن و ناخن بلند شده هستش رو بگیرید و در نهایت هم با لاک سفید، قسمت ناخن بلند شده رو لاک بزنید فراموش نکنید که آخر سر هم باید یه دور دیگه با برق ناخن روی همه اینها بکشید و تمام.

طراحی ناخن خانگی

با یه تور ساده، ناخن هایی پر از شبکه بسازید

در اینجا باز هم ابتدا مانیکور و زیبا سازی ناخن های خود را انجام دهید و سپس با یک لاک مشکی مات بر روی تمام ناخن ها به طور کامل بزنید و اجازه بدین تا خشک بشه. سپس یک تور با شبکه های ریز بر روی ناخن گذاشته و توسط یک اسفنج، با لاکی مثل طوسی بر روی تور ضربه بزنید تا لبه های نوک ناخن به خوبی طوسی رنگ بشن و هرچه به قسمت میانه میرید کمرنگ تر به نظر بیان. البته که میتونید به طور کامل کل تور و ناخن رو هم با لاک طوسی ضربه بزنید تا یه لونه زنبور جالب به دست بیاید.

فراموش نکنید که اگر تمام ناخن ها رو این مدلی کنید شاید کیم تو ذوق بزنه و پیشنهاد ما به شما اینه که برخی از ناخن ها رو فقط به رنگ مشکی مات نگه دارید.

طراحی ناخن خانگی

با دو رنگ لاک ناخن های توپ توپی و خوشگل بساز 

خب بسته به رنگ هایی که به پوستتون میاد و سلیقتون دوستش داره، بهتره که دو رنگ لاک متضاد انتخاب کنید. یعنی مثلا هر دو تیره و یا هر دو خیلی روشن نباشن! بعد ناخن ها رو یا همگی یک رنگ کنید و بعد شروع به خال خالی کردنشون کنید. و یا اینکه بنا به خواسته خود، از هر دست یک ناخن رو به رنگ دیگر در بیارید و بعد شروع به خال خالی کردنشون کنید. در اینجا میتونید روی هر ناخن با اون یکی رنگ شروع به زدن نقطه کنید که البته با فرچه لاک خراب میشه  و اینجاست که میتونید از یک سنجاق استفاده کنید و با نوک سنجاق خال ها رو بر روی لاک بزنید.

ترمیم اکریلیک

ناخناتو به رنگ پاییز خوشگلاسیون کن

این روزا دیگه تو پاییز هستیم و با توجه به اینکه رنگای پاییز یکسری رنگ گرم و خوشگلن، خب خیلی از خانوما ازش استقبال میکنن و دوست دارن که بزنن. اگر شما هم از دست این افراد هستید بدونید که میتونید به راحتی ناخن های خود را به رنگ پاییز کنید اما خب با این فرق که قطعا نمیشه به جذابیت و خوشگلی که ناخن کار ها میتونن برگ و گل بکشن انجام بدید و دیگه اون سبک نیاز به تمرینات و لوازمی خاص تر داره.

در اینجا شما با استفاده از یک لاک سفید و یا گلبهی طور ابتدا ناخن ها یخود را به طور کامل لاک بزنید تا یکدست شوند. سپس با لاکی دیگر که باید از رنگ های پاییزی باشه توسط یک خلال دندون و یا نوک سنجاق به صورت نقطه ای و دایره ای بر روی لاک بزنید تا گلی فسقلی و زیبا ساخته بشه. این کار رو هر چند تا وئ در سایز های مختلف به دلخواه بزنید تا ناخن شما زیبایی خاص خود را پیدا کند.

nakhon-paeezi1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی