|

اینجوری استایل دانشجویی پاییزه بزن تا عقاب طلایی رفقا بشی / اینا با مقنعه خیلی خفنن

اگر دانشجویی و دوست داری یه استایل خوشگل پاییزه بزنی، پس حتما با این مطلب همراه باش که مخصوص خودت نوشته شده.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- دیگه تو فصل پاییز هستیم و لباس های لایه ای و جذابی که مخصوص این هواست. آخه میدونید که بهار و تابستون که اصلا یکی هم بپوشی باز گرمته و زمستون هم اونقدری سرده که باید پالتو و کاپشن های پفالو بپوشیم تا گرم بشیم. اما این وسط میمونه پاییز که حسابی میشه استایل های خوشگل و پیازی زد. پیازی یعنی همون لایه ای که خب از لایه های نازک اما رو هم رو هم تشکیل میشه. دانشگاه و ترم جدید هم که شروع شده و با توجه به اینکه دست دختر خانوما خیلی بیشتر از آقایون واسه استایل بازه، بنابراین میتونن انواع و اقسام تیپای خوشرنگ و طرح دار و مینیمال رو بزنند که البته شاید فکر کنید با مقنعه بد میشه که باید بگین سخت در اشتباهید چرا که گاهی همون مقنعه میتونه حتی ظاهر شما رو جذاب تر هم کنه.

اما شاید شما از دست افرادی باشید که ندونید برای دانشگاه چجوری میشه ترکیب لباس زد که هم خوشتیپ باشید و هم متناسب که بتونید از حراست جان عبور کنید! که در این حالت باید بگیم جای خوبی اومدید چرا که در ادامه قراره با استایل های دانشجویی پاییزی آشنا بشیم.

استایل دانشجویی پاییزه

استایل دانشجویی با جین، واقعا دلرباست

جین همیشه عضو جدا نشدنی پاییز بوده و هست که خب در انواع استایل ها میشه ازش استفاده کرد. مثلا اینکه شما میتونید از مانتو و شومیز های جین همراه با شلوار و مقنعه استفاده کنید و یا اینکه کت های جین رو برای روی مانتو بپوشید که برای روزهای خنک پاییزی به شدت مناسبند، چرا که میشه تو کلاس که گرم تره در بیارید و بعد که خواستید بیاید بیرون دوباره روی مانتو بپوشید. در استفاده از جین باید به نکاتی دقت کنید که در ادامه خواهیم گفت.

- دیگه لزومی نداره که حتما از شلوار جین های خیلی جذب استفاده کنید و دیگه این روزا شلوار هایی مثل بگ و مام استایل مد شده که برای دانشگاه راحت تر نیز هستند.

- اوایل فصل که هنوز خنک تره میشه که از جین های کاغذی استفاده کرد و وقتی رو به خنکی میره جین های ضخیم تر رو استفاده داشته باشید.

- به راحتیه جنس جین خود توجه کنید چرا که قراره ساعتها در دانشگاه و سر کلاس باشید که خب اگه راحت نباشید قطعا زیبایی هم دیگه براتون مهم نیست چون اذیت خواهید شد.

استایل دانشجویی پاییزه

استایل دانشجویی با ترنچ کت، ایده آل ترین

ترنچ کت ها از گزینه هایی محسوب میشن که به شدت مناسب پاییز می باشند، چرا که هم از لحاظ زیبایی خیلی خوشگلن و هم اینکه از لحاظ قد و قواره ای مورد پسند بیشتر دانشگاه های ایران هستند. ترنچ کت ها هم با مقنعه و هم با شال برای استفاده روزانه زیبایی خاص خود را دارند و از اونجایی که یه استایل دانشجویی راحت و شیکه، از شما یک بانوی باوقار و اهل تحصیل میسازه. ترنچ کت ها همراه با شلوار جذب جین و یا شلوار پارچه ای قد نود زیبایی خاصی پیدا خواهد کرد. برای کفش هم نیم بوت و کتونی مناسب ترینه.

استایل دانشجویی پاییزه

استایل دانشجویی با شلوار بگ، و البته شومیز یا وست

شلوار بگ یک آیتم راحت و خوش استایل برای روزهاییست که سر کلاس هستید، چرا که همراه با کتونی های متنوع و رنگی میتونه واسه روزای طولانیه دانشگاه به شدت ایده آل باشه. برای مدل شلوار، شومیز های پاییزه و یا وست ها به دلیل دو لایه بودن انتخاب هایی فوق العاده می باشند که میتونن از شما یک دانشجوی جذاب و خوشتیپ بسازند.

استایل دانشجویی پاییزه

استایل دانشجویی با پافر، جذابی که با همه چی ست میشه

تو پاییز ممکنه هر ساعتی هوا یه جور باشه. مثلا الان خنکه و دو ساعت دیگه گرمتر میشه که خب برای این هوای ناپایدار باید بگیم پافر از دست آیتم های مناسبی محسوب میشه که برای دانشگاه هم مناسبه و اتفاقا به دلیل مدلی که داره میشه از لایه زیرین رنگی و متنوع استفاده کرد که هم سبک پیازی درش قابل اجرا هستش و هم گرم کننده و زیباست. پافر آیتمیه که میتونه با خیلی از آیتم های دیگر به راحتی ترکیب و ست شود. مثلا میشه تو هوای معمولی با کتونی پوشید و تو هوای سرد تر نیم بوت رو پا کرد و رفت دنبال کار! با شلوار جذب و مام استایل و بوت کات و …. همه جوره همخونی داره. پافرها در قد های مختلف هستند که خب خیلی کم.کوتاهشون مناسب دانشگاه نیست و قد متوسط و بلند ایده آل تره.

استایل دانشجویی پاییزه

استایل دانشجویی با شکت، تازه واردی که خیلی محبوب شده

می بینیم که امسال شکت های متنوعی با جنس های مختلف ترند شده. این در حالیه که شکت ها شومیز هیا ضخیمی هستند که معمولا سایز گشاد دارند و چهارخانه هستند. اینها نشونه های شکت هستش که باید اعتراف کنیم تازه واردی به شدت جذاب و خوش استایله که برای تمام محفل ها مورد استفاده هستش. چرا که شما میتونید به راحتی شکت رو هم برای مهمانی ها و هم برای روزمره و هم برای دانشگاه و دورهمی و کافه رفتن و … همه جوره استفاده کنید، چرا که هم ظاهری بی نظیر دارند و هم میتونن به هر آیتمی به راحتی ترکیب و هماهنگ بشن.

استایل دانشجویی پاییزه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها