|

با پافر چه شلواری بپوشم؟ / نگو پافر پفکیه مهم نیست زیرش چی بپوشیم اینجوری خاص میشی

اگر برای شما هم سواله که با پافر چه شلواری بپوشم بهتون توصیه میکنیم که این مقاله رو تا انتها بخونید چون میتونه بسیار مفید باشه براتون.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا کسی وجود نداشته باشه که از خوشتیپ بودن بدش بیاد چرا که هر کسی دوست داره که زیبا و شکیل دیده بشه و استایلش بدرخشه که خب در این بین و برای رسیدن به این هدف فقط نمیتونید به سلیقه ی خودتون اتکا کنید چون بالاخره باید از یه سری از جهات استایلتون با قوانین مد و فشن همخونی داشته باشه بنابراین خیلی ها هستن که برای رسیدن به این منظور مطالعه میکنن و شما هم که در حال حاضر دارید این مطلب رو میخونید احتمالا یکی از همین دسته از افراد باشید و همونطور که از تیتر مطلب مشخصه میخواهیم در خصوص این که با پافر چه شلواری بپوشم براتون صحبت کنیم.

پافرها این روزا تبدیل شدن به یکی از بهترین پوشش ها در فصل سرما و یه عالمه هم طرفدار دارن. اما قبل از این که بریم سراغ این سوال که با پافر چه شلواری بپوشم یکم بگیم از ظاهر این لباس که بیشتر از هر چیزی به حالت بادی و پفکی که داره شناخته میشه و از سه تا لایه برخورداره مثلا لایه ی بیرونیه اون جنس متراکم داره مثل نایلون و یا پلی استر که از نفوذ هوا و رطوبت به داخل اون جلوگیری میکنه و لایه ی میانیه اون که قسمت ضخیمش رو تشکیل میده با الیاف گوناگون و خاص مثل پشم شیشه و یا پر پُر شده و گرما رو داخل خودش حفظ میکنه و در آخر هم یه لایه ی درونی و آستر داره. حالا در ادامه بریم برای جواب به این سوال که با پافر چه شلواری بپوشم؟

با پافر چه شلواری بپوشم

با پافر چه شلواری بپوشم؟ شلوار جین

یکی از اون ست های جذابی که میتونید همراه با این لباس داشته باشید استفاده از انواع شلوارهای جین در کنار اونه؛ پافرها رو میشه در دسته ی لباس های غیر رسمی قرار داد و به همین دلیل هست که مدل های مختلف شلوارهای جین باهاش تناسب زیبا و جالبی میتونه داشته باشه و در صورتی که به دنبال راحتی و داشتن استایل کژوال هستید میتونید برید تو نخ شلوارهای جین با پافر و میتونید با شومیزهای یه دست از زیر پافرتون استایلتون رو به زیبایی هر چه تمام تر ترکیب کنید.

با پافر چه شلواری بپوشم

با پافر چه شلواری بپوشم؟ شلوارهای جذب

شما میتونید همراه با پافرتون به سراغ انواع شلوارهای جذب مثل لگ ها برید چرا که این شلوارها میتونن در کنار پافر بلند و کوتاه به زیبا دیده شدن استایل شما کمک کنن و برای استایل های روزمره گزینه ی مناسبی محسوب بشن و شاید بگید که حجم زیاد پافرها در کنار شلوارهای جذب زیاد جالب به نظر نرسه ولی امتحانش کنید چرا که نقطه ی عطف داستان دقیقا همینجاست که شما میتونید این دو آیتم رو باهم ست کنید و استایلتون رو حسابی امروزی کنید. با این حساب میتونید سراغ یه لگ برید و از زیر اون یه هودی و یا بافت بپوشید و بعد استایل رو با بوت و یا کتونی تکمیل کنید.

با پافر چه شلواری بپوشم

با پافر چه شلواری بپوشم؟ شلوار اسلش

شما میتونید همراه با پافر زیباتون به سراغ انواع شلوارهای جاگر و اسلش برید و به راحتیه هر چه تمام تر اون ها رو با پافرتون ست کنید و یه جورایی  یه استایل راحت و خودمونی داشته باشید که میتونید برای طبیعت و پیاده روی و رفتن به مکان هایی مثل باشگاه ازش استفاده کنید. در کنار این دو آیتم میتونید از زیر پافر یه هودی بپوشید و بعد با کتونی استایلتون رو تکمیل کنید همچنین برای اسپرت تر دیده شدن هم میتونید کلاه رو به لباس هاتون اضافه کنید.

با پافر چه شلواری بپوشم

با پافر چه شلواری بپوشم؟ شلوار مام‌استایل

یکی از محبوب ترین شلوارها در این سال های اخیر بین خانوم ها و دختران شلوارهای مدل مام استایل هستن که با پوشیدن اون ها در کنار انواع پافرها میتونید یه زیبایی بینظیر خلق کنید. در خصوص قد این شلوارها به دلیلی این که ممکنه شما توی استایلتون با پافر بخواهید که از نیم بوت استفاده کنید بهتره که از نظر قدی کوتاه بگیرید شلوار مام استایلتون رو. در خصوص لباس زیر پافر هم میتونید از انواع بافت ها استفاده کنید.

با پافر چه شلواری بپوشم

با پافر چه شلواری بپوشم؟ شلوار چرم

چرم رو میشه یکی از اون لباس هایی دونست که هیچ وقت از مد نمیفته و هر سال در قسمت های مختلفی از استایل ظاهر میشه و در این سال های اخیر شلوارهایی از این جنس بسیار مورد توجه مردم واقع شده و طرفدارهای بیشماری پیدا کرده و در استایل های پاییزی و زمستونی حسابی خودنمایی میکنه به همین دلیلی پیشنهاد ما هم به شما این هست که از این نوع شلوارها در کنار پافرتون استفاده کنید و در صورتی که پافرتون هم چرم باشه که دیگه استایلتون بی نهایت میدرخشه. به این نکته هم توجه کنید که در صورت داشتن استایل دارک و مشکی بسیار شیک تر دیده خواهید شد.

با پافر چه شلواری بپوشم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها