|

چطور رنگ جوراب و کفش رو ست کنیم؟ / حواست باشه خوشتیپ بودن از این چیزای ریز شروع میشه

برای این که به جواب این سوال که چطور رنگ جوراب و کفش رو ست کنیم رو پیدا کنید این مقاله رو تدارک دیدیم که امیدواریم براتون جالب باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوش استایل بودن آرزوی هر فردی هست ولی نمیشه که شما همینطوری و یلخی برید سراغ یه سری از لباس ها و چون به نظرتون قشنگ میاد بگید اوکیه دیگه خوشتیپ شدید چون بالاخره هر چیزی برای خودش یه سری اصول داره و اکثرا اون دسته از افرادی میتونن خودشون رو خوش استایل بدونن که روی جزئیات و کوچک ترین مسائل در رابطه با استایلشون هم فوکوس میکنن  و سعی میکنن که همه ی آیتم ها رو در استایلشون رو در یه هماهنگی زیبا با هم نشون بدن که حالا در این بین برای خیلی ها سوال پیش میاد که چطور رنگ جوراب و کفش رو ست کنیم؟ یکی از سوال های مهم که واجبه هر کسی بدونه.

شاید با خودتون بگید که این روزا دیگه همه جوراب های ساق کوتاه و مچی میپوشن و قرار نیست که جوراب کسی دیده بشه و این سوال که چطور رنگ جوراب و کفش رو ست کنیم؟ منسوخ شده در حالی که هنوز خیلی از آقایون باید با استایل های رسمی مثل کت و شلوار جوراب های ساق بلند بپوشن که در این صورت رنگ جورابشون معلوم میشه و یا حتی شاید خانوم ها با سرد تر شدن هوا و یا با یه سری از استایل هاشون سراغ جوراب های ساق دار برن و یا تو یه مهمونی در فضای داخلی جوراب پاشون باشه که بالاخره باید با استایلشون ست باشه تا بی نظم دیده نشن پس در ادامه میریم سراغ جواب این سوال که چطور رنگ جوراب و کفش رو ست کنیم؟

چطور رنگ جوراب و کفش رو ست کنیم

چطور رنگ جوراب و کفش رو ست کنیم؟ زیاد روی جوراب سفید حساب باز نکن

جوراب به رنگ سفید رو میشه یکی از پر مصرف ترین ها در دنیا دونست ولی شاید براتون جالب باشه که بدونید پوشیدن این رنگ جوراب ها با شلوارهای بلند بدون در نظر گرفتن استایل و جنس شلوار و هر کفشی که میخواهید بپوشید اصلا توصیه نمیشه! یعنی خیلی از طراح های مد میگن که شما تنها موقعی مجاز به استفاده از جوراب به رنگ سفید هستید که شلوار و کتونی پاتون باشه و یه استایل ورزشی داشته باشید و در غیر این صورت اصلا شدنی نیست که بخواهید جوراب این رنگی بپوشید و بتونید استایل خوب جمع کنید!

با این حساب فقط در استایل های ورزشی باید از این جوراب استفاده کنید اون هم در صورتی که کفش و شلوارتون هم سفید باشه بنابراین اگر از اون دسته از افرادی هستید که عشق خریدن جوارب به رنگ سفید هستید باید همینجا این خرید رو از لیستتون حذف کنید.

چطور رنگ جوراب و کفش رو ست کنیم

چطور رنگ جوراب و کفش رو ست کنیم؟ رنگ جوراب رو با توجه به شلوارت انتخاب کن

یکی از قانون های مهم در دنیای مد اینه که شما برای ست کردن لباس هاتون باید به این نکته توجه کنید که رنگ اون ها در یه طیف باشه؛ یعنی در صورتی که شوارتون رنگش قهوه ای سوخته هستش یه حرکت حرفه ای اینه که رنگ جورابتون هم توی طیف همین رنگ باشه یعنی کاملا هم رنگ نباشه ولی رنگش نزدیک باشه به عبارت دیگه شلوار و جوراب موقعی از لحاظ رنگ ست هستن که مکمل و یا سایه روشن هم دیگه باشن. بنابراین برای این منظور باید در ابتدا شلوارتون رو انتخاب کنید و بعد برید سراغ جوراب هایی که دارید و از بینشون نزدیکترین رنگ به رنگ شلوارتون رو انتخاب کنید.

به عنوان مثال در صورتی که شلوارتون سرمه ای رنگ هستید برای پوشیدن جوراب به رنگ آبی تیره مجاز هستید یا در صورتی که شلوارتون طوسیه میتونید سراغ جوراب نوک مدادی برید و در صورتی هم که جوراب های طرح دار و رنگی میپوشید یکی از رنگ های موجود در جوراب باید با شلوارتون همخونی داشته باشه.

چطور رنگ جوراب و کفش رو ست کنیم

چطور رنگ جوراب و کفش رو ست کنیم؟ به بقیه ی آیتم های استایلت رجوع کن

در صورتی که شلوارهایی میپوشید که قد اون ها کوتاه هست و در حالت ایستاده هم یه مقدار از جورابتون دیده میشه میتونید به جای این که رنگ جوراب رو با رنگ شلوارتون ست کنید اون رو با یکی دیگه از آیتم های توی استایلتون مثل اکسسوری ها ست کنید یا مثلا در صورتی که یه پیراهن پوشیدید که سر آستین های اون از لباس روییتون مثل کت زده بیرون میتونید رنگ جوراب ها رو هم مثل همون لباس انتخاب کنید و باهم ستشون کنید. همچنین برای آقایون یکی دیگه از راه ها برای ست کردن رنگ جورابشون میتونه توجه به کمربند، کراوات، پارچه ی داخل جیب کت و... باشه.

چطور رنگ جوراب و کفش رو ست کنیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی