|

چه فرشی خانه را بزرگتر نشان می دهد؟ / رنگش خیلی مهمه شاید باورت نشه میتونه معجزه کنه

در جواب به این سوال که چه فرشی خانه را بزرگتر نشان می دهد؟ فرش هایی بهتون معرفی کردیم که میتونید با کمک اون ها به این منظور دست پیدا کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا با یه دکور و دیزاین مناسب میشه خیلی از نواقص موجود توی خونه رو رفع کرد و کاری کرد که اصلا به چشم نیاد و این موضوع حتی توی استایل و لباس هایی هم که میپوشیم صدق میکنه چرا که میتونن عیب های انداممون رو بپوشونن بنابراین سلیقه و آگاهی در مورد دیزاین خیلی موضوعات مهمی هستن چرا که با کمک اون ها میتونیم زیبایی رو در هر فضایی خلق کنیم و حالا ما هم در این راستا میخواهیم به اون دسته از دوستانی که براشون سواله که چه فرشی خانه را بزرگتر نشان می دهد راهنمایی بدیم چرا که این دوستان که شاید شما هم جزء اون ها باشید میخوان مسئله ی کوچک بودن فضاشون رو رفع کنن.

شاید در وهله ی اول که این سوال به ذهنتون میاد که چه فرشی خانه را بزرگتر نشان می دهد با خودتون بگید که این امکان نداره که تنها با یه فرش بشه چاردیواری رو بزرگتر از حدی که هست نشون داد در حالی که فرش رو نباید دست کم بگیرید چون این وسیله یکی از آیتم های بسیار بزرگ توی خونه هست که از قضا خیلی هم توی چشم هستش و در صورتی که به درستی انتخاب بشه میتونه تاثیر فوق العاده ای نه تنها در دکوراسیون و دیزاین منزل شما بلکه حتی در کوچک و یا بزرگ دیده شدن اون داشته باشه بنابراین باید در این مورد دقت و وسواس لازم رو داشته باشید، حالا بریم سراغ دونستن این که چه فرشی خانه را بزرگتر نشان می دهد؟

چه فرشی خانه را بزرگتر نشان می دهد

چه فرشی خانه را بزرگتر نشان می دهد؟ اونایی که تم رنگی روشن دارن

برای انتخاب فرش مناسب برای فضاهای کوچک در نظر گرفتن فاکتور رنگ بسیار حائز اهمیت هستش و شما باید در این زمینه خیلی محتاطانه عمل کنید تا یه وقت نتیجه ی عکس در این زمینه شاملتون نشه بنابراین برید سراغ بهترین رنگ هایی که میشه برای فضای کوچک از اون ها بهره گرفت. برای انتخاب بهترین رنگ های مورد نیاز برای فرش که سبب میشه فضای شما بزرگتر دیده بشه بهتره که به سراغ رنگ هایی که درای تم های روشن هستن برید چرا که در این صورت فرش هایی که دارای رنگ های روشن هستن فضا رو بزرگتر از اون چیزی که هست رو به شما نشون خواهند داد.

همچنین شما میتونید برای تاثیرگزاری هر چه بیشتر این رنگ ها به طور کلی بقیه ی آیتم ها رو هم به رنگ های روشن انتخاب کنید تا کلا فضاتون دلبازتر به نظر بیاد. با این قانون توی خونه هایی که خیلی بزرگ هستن از فرش های تیره استفاده میشه تا بلکه یه حالت متمرکز و خودمونی ایجاد کنن که خونه شبیه زمین فوتبال نشه و توی خونه های کوچک هم از رنگ های روشن که شما میتونید بین رنگ های سفید، فیلی، کرمی و حتی سبز پسته ای و طلایی انتخاب داشته باشید.

چه فرشی خانه را بزرگتر نشان می دهد

چه فرشی خانه را بزرگتر نشان می دهد؟ فرش هایی که دارای طرح های خلوت هستن

در خصوص رنگ براتون گفتیم حالا بریم سراغ طرح فرش مناسب برای فضاهای کوچک برای این که محیط رو بزرگتر از اون چیزی که هست به چشم بیارن. به طور کلی شما در خصوص طرح و نقشه ی فرش مناسب برای این منظور نباید سراغ طرح های ترنج برید بلکه بهتره بین فرش ها سراغ مدل افشان برید که طرح های خاصی داره و به شکل پراکنده هم هست که این موضوع باعث میشه خونتون بزرگتر از اون چیزی که هست به چشم بیاد و خوشبختانه شما میتونید بین تنوع بالای موجود در بازار هم در مدل اقشان بهره بگیرید ولی باید سراغ اون دسته ای برید که طرح های کمتر و بزرگتری دارن به جای طرح های شلوغ و ریز نقش.

چه فرشی خانه را بزرگتر نشان می دهد

چه فرشی خانه را بزرگتر نشان می دهد؟ فرش گرد

در خصوص طرح و رنگ فرش مناسب برای بزرگتر نشون دادن فضا براتون گفتیم الان نوبت به این رسیده که در خصوص مدل فرش مناسب برای این فضاها براتون صحبت کنیم. به طور کلی برای خونه های نقلی بهترین مدل فرش فرش گرد هست که میشه با کمکش مرکز خونه رو به بهترین شکل ممکن پوشش داد و دلباز نشونش داد بنابراین در صورتی که یه فرش گرد که دارای طرح افشان هست و رنگ روشنی داره رو برای خونه های کوچک انتخاب کنید میتونید خیلی ساده و راحت از متراژ کم خونتون خلاص بشید اون هم تنها و تنها با یه آیتم و نکته ی انتهایی هم این هست که باید در خونه های کوچک از استفاده از وسایل غیر ضروری پرهیز کنید و بذارید یه سری از فضا ها خالی بمونه تا خونه شیک تر به نظر برسه و فضا هم بزرگ تر دیده بشه.

چه فرشی خانه را بزرگتر نشان می دهد

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها